Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj skus to vyfotit .... Popřipadě ten rezavý prach identifikovat.... Jinak ložiska altíku kdyby jsi chtěl vyměňit musel bys altík rozpůlit atd.... 

 

Jinak pokud máš volnoběžku KO tak ji urychleně vyměň jinač ti dorovná napínací kladku s tlumičem vibrací....

 

Jestli nepoznaš jestli je KO tak to pozná nějaký opravář :-) V jeden smer se musí protáčet a v druhý nesmí ....

 

Tlumič vibrací s kladkou 2350 ,- Kč volnoběžka latíku 795 ,- Kč

Vloženo (editace)

Tam jak je to červený na volnoběžce,tak odtud jde rezavý prach,který pak větrák rozfouká po celým předku motoru. Jinak s volnoběžkou kousek pohnout jde..doprava,doleva nejde

post-55359-0-61524800-1380367901_thumb.j

Editováno: , autor: Roy Jones jr.
Vloženo

Je to divné .... Máš i jinou volnoběžku než já ... Měl bys ji mit zakrytou takovym plastovým deklem....

 

Tady máš video i mé volnoběžky .... + motor jak si Chrochtá :-)

 

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Ahojte. Mám problém. Alternátor mi dáva len 13,38 volta. Žiadna kontrolka mi nesvieti a VAG nič nedetekuje. Bliká mi podsvietenie v celom aute na prístrojovke na displeji klími a všetky vnútorné a vonkajšie svetlá okrem xenonov (asi v rytme otáčok motora). Čo s tým môže byť? Auto funguje normálne. P.S.: Napätie som meral pri naštartovanom motore na kontaktoch autobatérie.

Vloženo

Ahojte páni potrebujem vedieť či sa dá dať 140 A alternátor do superba 114 Kw. Odišiel mi mám možnosť kúpiť ale neviem či tam bude pasovať. Ďakujem za odpovede poprosím čím skôr

  • o 9 měsíců později...
Vloženo

Ahoj, nejspíš mám v háji altík, z výroby je tam Valeo,ale raději bych dal BOSCH,který se dával do passatu. Chci se zeptat zda jsou připojovací rozměry a hlavně konektor stejný? Vím,že motor je stejný jako ve VW AMX,ale altíkem si nejsem zcela jist,aby třeba nebyli přehozený dráty na konektoru nebo tak něco. Díky. Jinak altík od Valea jsem se pokoušel v létě zrepasovat,měl divný zvuk, tak jsem vyměnil ložiska, sběrné kroužky a uhlíky,ale stále to samé. Jakoby chrčí a to dost intenzivně,že i přes zavřenou kapotu a volnoběh je to slyšet fakt moc.Ložiska jsem dal správný a od SKF,takže v nich to nebude.Už mě napadá jen regulátor, jako,že to je chvíli v zátěži a pak zas ne a tak to tak chrčí.Každopádně jsem před tím měl dva passaty,které měli najeto daleko víc,alternátory BOSCH a nikdy žádný problém.

Vloženo

Motor 2.8 nemá volnoběžku na alternátoru, na 100%,měl jsem to venku,ale je pravda,že než jsem to demontoval tak jsem si to myslel taky.Prý jí má jen nafta.Takhle mi to chrčí s alternátorem

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...