Září 27, 201311 r Ahoj skus to vyfotit .... Popřipadě ten rezavý prach identifikovat.... Jinak ložiska altíku kdyby jsi chtěl vyměňit musel bys altík rozpůlit atd.... Jinak pokud máš volnoběžku KO tak ji urychleně vyměň jinač ti dorovná napínací kladku s tlumičem vibrací.... Jestli nepoznaš jestli je KO tak to pozná nějaký opravář :-) V jeden smer se musí protáčet a v druhý nesmí .... Tlumič vibrací s kladkou 2350 ,- Kč volnoběžka latíku 795 ,- Kč
Září 28, 201311 r Tam jak je to červený na volnoběžce,tak odtud jde rezavý prach,který pak větrák rozfouká po celým předku motoru. Jinak s volnoběžkou kousek pohnout jde..doprava,doleva nejde Upraveno Září 28, 201311 r od Roy Jones jr.
Září 28, 201311 r Je to divné .... Máš i jinou volnoběžku než já ... Měl bys ji mit zakrytou takovym plastovým deklem.... Tady máš video i mé volnoběžky .... + motor jak si Chrochtá :-)
Září 28, 201311 r Jjo neberte si z mého zvuku příklad :-) Hold ten motor je trošku jiný jako originál :-)
Leden 14, 201411 r Ahojte. Mám problém. Alternátor mi dáva len 13,38 volta. Žiadna kontrolka mi nesvieti a VAG nič nedetekuje. Bliká mi podsvietenie v celom aute na prístrojovke na displeji klími a všetky vnútorné a vonkajšie svetlá okrem xenonov (asi v rytme otáčok motora). Čo s tým môže byť? Auto funguje normálne. P.S.: Napätie som meral pri naštartovanom motore na kontaktoch autobatérie.
Leden 15, 201411 r Co stym može byt? Može to byt třeba uhliky pomalu do háje.Či regulátor na altíku či diody :-) Či špatně ukostřený gábl :-)
Leden 15, 201411 r Ahojte páni potrebujem vedieť či sa dá dať 140 A alternátor do superba 114 Kw. Odišiel mi mám možnosť kúpiť ale neviem či tam bude pasovať. Ďakujem za odpovede poprosím čím skôr
Říjen 25, 201410 r Ahoj, nejspíš mám v háji altík, z výroby je tam Valeo,ale raději bych dal BOSCH,který se dával do passatu. Chci se zeptat zda jsou připojovací rozměry a hlavně konektor stejný? Vím,že motor je stejný jako ve VW AMX,ale altíkem si nejsem zcela jist,aby třeba nebyli přehozený dráty na konektoru nebo tak něco. Díky. Jinak altík od Valea jsem se pokoušel v létě zrepasovat,měl divný zvuk, tak jsem vyměnil ložiska, sběrné kroužky a uhlíky,ale stále to samé. Jakoby chrčí a to dost intenzivně,že i přes zavřenou kapotu a volnoběh je to slyšet fakt moc.Ložiska jsem dal správný a od SKF,takže v nich to nebude.Už mě napadá jen regulátor, jako,že to je chvíli v zátěži a pak zas ne a tak to tak chrčí.Každopádně jsem před tím měl dva passaty,které měli najeto daleko víc,alternátory BOSCH a nikdy žádný problém.
Říjen 25, 201410 r Motor 2.8 nemá volnoběžku na alternátoru, na 100%,měl jsem to venku,ale je pravda,že než jsem to demontoval tak jsem si to myslel taky.Prý jí má jen nafta.Takhle mi to chrčí s alternátorem
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.