M4rt4s Vloženo 29. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2014 Ahoj, potřeboval bych poradit s Fabii I 1.4 MPI 50 kW 2001 Po bouračce co se vše opravilo, natočil se motor a rozsvítila se kontrolka "motoru" Vag hlásil jednu sondu, přerušenej okruh vyhřívání (multimetrem naměřenej nekonečnej odpor) a druhou sondu že je nefunkční. Auto jezdilo v pohodě bez problému akorát kontrolka svítila, tak se objednaly sondy nový od Bosche. Jedna tam sedla v pohodě i na konektor, u druhý byl konektor, kterej se musel přendat na auto ( to jsem vyřešil zbroušením konektoru na nový sondě na tvar origo konektoru na autě). Po nastartovaná kontrolka svítila tak sem vymazal vagem chyby a pohoda, jel jsem project a ejhle. Otáčky motoru na volnoběh lítaj sem tam stříli do vejfuku jako by šel motor na 3 válce, když sem přijižděl autem k dílně (máme jí na kopci) tak pod kopcem ztratila výkon, jak kdyby tam netek benzín musel sem zastavit sešlápnout spojku posbírat a rozvášník koně, abych to vyjel. Chvíli jede chvíli ne . . . Nenapadá vás co by to mohlo betj ? K autu se dostanu snad o víkendu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M4rt4s Vloženo 1. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 1. Listopad 2014 Nikoho nic nenapadá ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 Zkus tu lamdu kde jsi si "hrál" s konektorem odpojit... Pokud vím jestli to byla sonda za kat. Tak k tomu bývá pribaleny právě i jiný konektor.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M4rt4s Vloženo 2. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 Napíchnul jsem to a chyba byla na první lambdě konektor sem upravoval na druhý :-) takže nejspíš kabel od konektoru k jednotce. Byl sem to project a auto jede do 2500 pak nic když se ubere a přidá tak se zase rozjede, že by do toho takhle moc kecala sonda ? Klapku sem vyčistil a udělal základní nastavení potenciometr klapky se zdá betj dobrej podle vagu a ŘJ ví i o volnoběhu akceleraci a deceleraci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 kdyby do toho nekecala tak by tam nemusela ani bejt ..... samozrejme ze keca,... prvni lambda je ridici, talkze na ni se odvyji defakto vsechno druha, nebo-li za KATem je monitorovaci, kde hlida ucinnost prvni lambdy a pak ucinost KATu tudiz ta volnobeh a chovani motoru ovlivnovat nebude,... bude ovlivnovat jenom tim ze se ti rozsviti kontrolka motoru kdyz by ti kontrolka blikala dochazelo by k tomu ze KAT jde do hajzlu a je potreba co nejrychleji vypnout motor Tudiz ano prvni lambda do toho keca a celkem dost Mas jeste tu strarou prvni lambdu ? co ji tam zkusit namontovat aby bylo videt co a jak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M4rt4s Vloženo 3. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 3. Listopad 2014 (editace) JJ starou jsem schoval, kouknu na odpor topnýho okruhu myslim si, že to taky hlásilo chybu, takže budou asi káble uvidim až se k autu zase dostanu. Každopádně díky za vysvětletní funkce sond Editováno: 3. Listopad 2014, autor: M4rt4s Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 4. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2014 zkus ji prohodit a uvidis a uvidis,... pristup tam je a vysroubovat ji neni nic tezkyho co hodne keca do chodu motoru je i cidlo teploty co je v domecku termostatu, to je OK ? ..... s tim vysvetlenim si to myslel jak ? jako ze si to vedel nebo nevedel ? ... nejak nevim jak si to mam prebrat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M4rt4s Vloženo 4. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 4. Listopad 2014 Čidlo sem koukal, že ukazuje teplotu stejnou jak v ŘJ přístrojokvy tak v motoru, A myslim si, že bude v pohodě, ještě teda kouknu na odpor . Ohledně vysvětlení jsem něco věděl a něco né takže to bylo pozivní poděkování bez postraních úmyslů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 4. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2014 koukni na cidlo a uvidis,... pak bych zkusil vymenit tu lambdu, je proste zajimavy ze das novou a dela to bordel, neprisava ti to nekde falesnej vzduch ci neco, co to je za znacku lambdy ? normalne origo ci Bosh ? OK, ja prave nevedel jestli to nahodou uz davno nevis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M4rt4s Vloženo 8. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 Nevim kdy bude mít zase čas mi pujčit auto :-) výrobce sondy je Bosch :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.