Přejít na obsah

1.9 SDI Nestartuje


Doporučené příspěvky

Ahojte!

chcela by som poprosit o radu. Mam fabiu 1.9sdi (2002). Auto jazdilo bez problemov, v den ked prestalo som odjazdila cca 30 km, zastavila som na 10min a ked som chcela znovu nastartovat tak motor tocil, ale nechcel naskocit. Auto som odtiahla do servisu, kde mi po diagnostike mechanik povedal, ze problem je niekde vo vstrekovacom cerpadle. Tak som sa chcela poradit, ci nahodou niekto nemal podobny problem. A ci to nemoze byt len problem s cidlom alebo v niecom inom.

Dakujem :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravím, mám fabii 1.9 SDI rok 2000, najeto 180 000 km v poslední době se stále častěji při otočení klíčku do první polohy vůbec nerozsvítí žhavení (potom v druhé poloze točí s motorem ale nikdy nechytne). Obvykle stačilo chvilku počkat a při dalším pokusu se po otočení do první polohy žhavení rozsvítilo a žhavilo po dobu určenou dle okolní teploty a potom vždy motor nastartoval.V současnosti  je každé  druhé startování podmíněno sledováním kontrolky žhavení, toto je první závada na motoru za posledních 7 let, nevíte někdo co je příčinou této závady?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 let později...

Ahoj ve spolek, pročetl jsem co se dalo, ale i tak Fobia stále nestartuje.  Jedná se o auto Fabia sdi 47Kw rok 2004, nalítano 350.000km. Auto jsem koupil koncem léta jako rezervní do práce,  protože nalitam cca 1000 km týdně. Auto bylo načipované člověkem, který údajně dělal ve škodovce ve vývoji, tak to "nějak" udělal.  Při koupi auto normálně startovalo nabrnk. Jak se ochlazovalo tak to začalo špatně startovat. První jsem vyměnil přepadove hadičky i s ucpavkou, pak žhaviče, jednocestny ventil na palivovém filtru+ filtrPořád jsem si myslel že padá nafta. Nic nepomohlo.

Mechoš to proměřil a dávalo to na žhaviče jen cca 10V, natáhl z jednotky nový kabel na přižhavení s knoflikem na palubovce, nepomohlo. 

Startováni 3 - 4x po cca 10 sek. Pak mi odešlo čerpadlo. 

Udělaly se rozvody dle továrních rysek, dáno druhé čerpadlo i se vstřikama, (jeté) a funkční. Ale problém se startováním přetrval. Baterie je nová, startér točí jak šlak. Zkoušel odpojit klapku,  i čidlo teploty proměřil- vše ok.

Změřil tlaky (30 až 33) vačka dobrá.

Teď si všiml, že po nastartování naskočí ručičky otáčkoměru cca za 3 vteřiny, ale ne vždy,  většinou naskočí hned. 

Uplně nejhůř to startuje za studena, jak se trochu ohřeje cca 40-50 stupňů tak už  to chytá docela dobře, ale i tak se musí víckrát protočit motor a za tepla to chytá špatně a kolikrát na 2-3 válce. 

Nějaké další rady na co kouknout?

 

Děkuji Jirka

Editováno: , autor: klient
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...