Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahojte!

chcela by som poprosit o radu. Mam fabiu 1.9sdi (2002). Auto jazdilo bez problemov, v den ked prestalo som odjazdila cca 30 km, zastavila som na 10min a ked som chcela znovu nastartovat tak motor tocil, ale nechcel naskocit. Auto som odtiahla do servisu, kde mi po diagnostike mechanik povedal, ze problem je niekde vo vstrekovacom cerpadle. Tak som sa chcela poradit, ci nahodou niekto nemal podobny problem. A ci to nemoze byt len problem s cidlom alebo v niecom inom.

Dakujem :kol-47:

Tak by sa dalo k fomu vyjadriť keby si sem napisala čo diagnostikovali a ake chybove hlašky tam boli.

  • 2 roky později...

Zdravím, mám fabii 1.9 SDI rok 2000, najeto 180 000 km v poslední době se stále častěji při otočení klíčku do první polohy vůbec nerozsvítí žhavení (potom v druhé poloze točí s motorem ale nikdy nechytne). Obvykle stačilo chvilku počkat a při dalším pokusu se po otočení do první polohy žhavení rozsvítilo a žhavilo po dobu určenou dle okolní teploty a potom vždy motor nastartoval.V současnosti  je každé  druhé startování podmíněno sledováním kontrolky žhavení, toto je první závada na motoru za posledních 7 let, nevíte někdo co je příčinou této závady?

 

Ahoj příčin může být víc,ale než spekulovat raděj bych ti poradil diagnostiku.

  • 9 let později...

Ahoj ve spolek, pročetl jsem co se dalo, ale i tak Fobia stále nestartuje.  Jedná se o auto Fabia sdi 47Kw rok 2004, nalítano 350.000km. Auto jsem koupil koncem léta jako rezervní do práce,  protože nalitam cca 1000 km týdně. Auto bylo načipované člověkem, který údajně dělal ve škodovce ve vývoji, tak to "nějak" udělal.  Při koupi auto normálně startovalo nabrnk. Jak se ochlazovalo tak to začalo špatně startovat. První jsem vyměnil přepadove hadičky i s ucpavkou, pak žhaviče, jednocestny ventil na palivovém filtru+ filtrPořád jsem si myslel že padá nafta. Nic nepomohlo.

Mechoš to proměřil a dávalo to na žhaviče jen cca 10V, natáhl z jednotky nový kabel na přižhavení s knoflikem na palubovce, nepomohlo. 

Startováni 3 - 4x po cca 10 sek. Pak mi odešlo čerpadlo. 

Udělaly se rozvody dle továrních rysek, dáno druhé čerpadlo i se vstřikama, (jeté) a funkční. Ale problém se startováním přetrval. Baterie je nová, startér točí jak šlak. Zkoušel odpojit klapku,  i čidlo teploty proměřil- vše ok.

Změřil tlaky (30 až 33) vačka dobrá.

Teď si všiml, že po nastartování naskočí ručičky otáčkoměru cca za 3 vteřiny, ale ne vždy,  většinou naskočí hned. 

Uplně nejhůř to startuje za studena, jak se trochu ohřeje cca 40-50 stupňů tak už  to chytá docela dobře, ale i tak se musí víckrát protočit motor a za tepla to chytá špatně a kolikrát na 2-3 válce. 

Nějaké další rady na co kouknout?

 

Děkuji Jirka

Upraveno od klient

  • 2 týdny později...

Ahoj ve spolek,  opravdu nikoho nic nenapadá? Děkuji Jirka

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.