Přejít na obsah

Rapid MR 2016


Dix1

Doporučené příspěvky

:D já právě hledám fotky, informace.. a nikde nic. A třeba ten tvůj paket jsem nenašel ani v ceníku. Každopádně gratuluji ke koupi, s tou slevou 30 000 už je MR2016 hodně zajímává. Já bych se bohužel dostal ze 360 na nějakých 400 000 a za to mi to už nestálo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale v ceniku, ktery je o kus vys, tak tam myslim je :)

Kazdopadne obsahuje zadni prodlouzene sklo, cerny zrcatka, cerny mlhovky s corner funkci a led dennim svicenim.

Priplatek je 4300 kc.

Editováno: , autor: mc2uba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teda me u toho chybi, stejne jako u Fabie Elegance vybava. Mit zaklad, stredni a nejdrazsi style se mi proste nelibi. Chci vybavene auto s vybavou typu predchozi elegance plus. Preci nejde mit zaklad, stredni a pro tunery. Jsem fakt rad za MR 2014. Jsem asi zaujaty ale interier a vybava mi maximalne vyhovuje a prijde mi lepsi nez MR 2015. Teda jde mi jen o tu bilou lesklou plochu kolem volantu co maji i spacebacky od zacatku. K cernemu interieru ma byt cerna, ta bila by mi fakt vadila. Jsem konzervativni klient ktery si kupuje Skodovku pro jeji konzervativnost, jinak bych koupil Hyundaie. At ma style vybavu, vetsine z vas se urco libi, ale at nechaji i normalni elegance bez tech tunerskych blbinek a naopak s vysokou vybavou! Fakt nechapu, proc ji MR 2016 nema. Zeby nebyl o ni zajem?

Editováno: , autor: Mariacek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mc2uba: Mám dotaz... má Ambition na palubovce tu lištu? V MR2015 byla tuším tmavě šedá... v MR2016 ale v kongifurátoru chybí a má ji až nejvyšší Elegance, tak nevím, jestli to není jenom chyba grafiky. Oproti předchozím modelovým řadám by to byl krok zpět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Konfigurátor je v zajímavé mezifázi, kdy vyobrazení již odpovídá MR2016, ale cenové nabídky jsou pro MR2015, takže kdo chce stihnout 1.6 TDI 66 kW, může zkusit :D

Samozřejmě vím, že už má smůlu, ale jako varianta služebního vozu mi přijde tenhle motor dobrý. Uvidíme, jak si rapid bude rozumět v kombinaci s 1.4 TDI 66 kW + jak vysoké budou jeho prodeje, když se je model Fresh nově postaven jen jako Ambiente s 1.2 TSI 66/81 kW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No docela by mě zajímala současná statistika prodejů Rapida benzín vs. nafta. Když je ale základním motorem TSI 66kW, tak to je příjemné. Další snizeni spotreby novych benzinaku o pul litru si myslim diesly odsune na vedlejsi kolej...

Editováno: , autor: Mariacek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to jsou vždycky takové vlny, ta spotřeba nehraje zas takovou roli, respektive ji zpravidla vyváží vyšší pořizovací cena. Diesel se kupuje v době, kdy se více rozevřou nůžky mezi spotřební daní na benzin a naftu = nafta je výrazně levnější. Teď se delší dobu nic neděje a rozdíl je minimální, ale to samozřejmě nevydrží navždy. Takže záleží na "investičním horizontu" - u auta na méně než tři roky bych to neřešil, ale pokud to má být více, tak to takto jednoznačné určitě není. Je ale fakt, že tohle běžný spotřebitel nevnímá a pro změnu paliva se rozhoduje až v okamžiku, kdy už k tomu prakticky není důvod :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyby moje TSI žralo 6,5 litru, hodím jej ze skály :-) Když jsem auto kupoval, měl jsem spočítáno, že když budu mít spotřebu do 6,3 tak je pro mě benzín lepší. Trasy do práce mám tak za 5,9 (17km, 75% dálnice) a delší trasy 5,4 - 5,8 takže spokojenost. Přes těch 6 to mám jen při courani v kolonach v Praze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, sice cinkrlátek přibývá, jiné věci ubývají a cena narůstá. Mám sice archaického Rapida MR13 ještě bez cinkrlátek, za to s lepší výbavou a za lepší peníz. Dnes už bych si Rapida 2x rozmyslel. 

Editováno: , autor: Petrrr
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...