Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Jezdím tak 70% mimo město dlouhodobou spotřebu mám dle maxidotu 7,3 l. Auto je r.v.2010 a napínák jsem nechal preventivně vyměnit... jinak zatím spokojenost. Spotřebu oleje, jak píše motosman, trochu vyšší taky mám, ale dost pod normou a spíš je to znát při dálničních přesunech. Takže to to zatím neřeším.

Vloženo

Super kluci to je dobré info! (kolik ta výměna stojí cca v origo a neorigo) btw stím bude jezdit hlavně žena po městě ta by mě zajímalaspotřeba hlavně ve městě :kol-28: . Diesel nechci a 3,6 uz bude papat asi mooooc :kol-46:

Vloženo

Tak ještě důležitý vědět o jakém ročníku uvažuješ. Tuším, že od 03/2012 jsou už poslední typy napínáků, takže tam bys to řešit nemusel. Jinak o jiném řešení než origo v servisu bych  neuvažoval a cena za komplet rozvody by neměla být snad víc jak 10 tis. Jinak spotřeba jen po městě bude samozřejmě vyšší a viděl bych to kolem 10 l,ale samozřejmě dle situace a stylu jízdy.

Vloženo (editace)

Já mám se supíkem v combajmu ve městě do 10l ale to jsou jenom couračky, jinak mimo jezdím podle předpisů za 6,2l

Editováno: , autor: Radpav
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Superb II 1,8 TSI 4x4 /úprava ŘJ 150 kW/315 Nm. K&N vložka. Dvojitý výfuk alá 3,6 FSI.

 

Dlouhodobá spotřeba 7,9 l/100 km (posledních 5000 km).

Olej cca 1 l/5000 km (stejně měním po 10 tis.)

  • o 1 rok později...
Vloženo

Kolik vám prosím ukazuje palubní počítač aktuální spotřebu při volnoběhu u motoru 1.8tsi?

Me to po koupi ukazovalo 0,9 l/h a dnes jsem nechal vyměnit rozvody a ukazuje to střídavě 0,7 a 0,8. Tak jestli neni po těch rozvodech neco hůř nastavené. Vycházím z toho, ze kdyz takto klesla spotřeba při volnobehu na mem bývalém TDi, neznamenalo to zákonitě to, ze je to lepší. Dekuji za info, co ukazuje vám.

Vloženo

Obvykle se držím kolem 0,9 l/h, tedy aspoň myslím. Nicméně nevím, zda bych z toho dělal vědu, na spotřebu při volnoběhu může mít vliv tolik věcí... Ale nechci si hrát na odborníka.

Vloženo

Hm. Tak ja bez klimy se zapnutymi světly mám teď těch 0,8-0,9, při zapnutí klimy to vyleze tak na 1,1-1,2. Tak uvidím. Při rozvodech jsem nechal vyměnit i baterku a najeto od výměny mám cca 50km víceméně jen 8mi kilometrove drbky

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Zdravíčko. Na popud vyšší moci se tedy zeptám zde.. Jakým způsobem je určována průměrná spotřeba, kterou udává palubní počítač? Vychází z množství paliva spotřebovaného při ujetí nějaké konkrétní dráhy (10 km, 20 km..), anebo to počítá od chvíle, kdy nastartuju (tzn třeba z ujetých 400 km)?

Vloženo

Myslím, že potřeba 1 se počítá hned od startu a nuluje se po dvou hodinách nečinnosti (pokud nezapneš zapalováni) a spotřeba 2 se počítá od doby vynulování dlouhodobé paměti, max 100 hodin nebo 5000km.

Vloženo (editace)

Pokud vím, je to, jak píše michal2009. Ale upřímně řečeno si myslím, že tohle je otázka na uživatelskou příručku, kde je to celkem podrobně popsané...

 

Údaje paměti pro jednotlivou jízdu (paměť č. 1) jsou zobrazovány tehdy, když se na

displeji objeví č. 1. Pokud se na displeji objeví č. 2, jsou zobrazovány údaje paměti

pro celkovou jízdu (paměť č. 2).

 

Paměť pro jednotlivou jízdu (paměť č. 1)

Paměť pro jednotlivou jízdu shromažďuje informace o jízdě od zapnutí zapalování

až po jeho vypnutí. Pokud v jízdě v průběhu 2 hodin po vypnutí zapalování

pokračujete, vyhodnocují se nové hodnoty spolu s předcházejícími. Přerušíte-li

jízdu na více než 2 hodiny, paměť se automaticky vynuluje.

Paměť pro celkovou jízdu (paměť č. 2)

Paměť pro celkovou jízdu shromažďuje informace o jízdě z libovolného počtu

jednotlivých jízd až do celkové doby 99 hodin a 59 minut nebo do ujeté vzdálenosti

9 999 km. Po překročení některé z uvedených hodnot se paměť vynuluje a výpočet

se provádí od začátku.

Na rozdíl od paměti pro jednotlivou jízdu se tato paměť po přerušení jízdy na dobu

delší než 2 hodiny nevynuluje.

 

Průměrná spotřeba pohonných hmot

Na displeji se zobrazuje průměrná spotřeba paliva v l/100 km od posledního vynulování

paměti ⇒ strana 21. Pomocí tohoto údaje můžete přizpůsobit styl jízdy

požadované spotřebě.

Chcete-li zjistit průměrnou spotřebu za určité období, musíte na počátku měření

paměť vynulovat tlačítkem na páčce stěračů, ⇒ strana 22, obr. 21 nebo rolovacím

tlačítkem na multifunkčním volantu* ⇒ strana 23, obr. 22. Po vynulování

tohoto údaje se během prvních 100 m jízdy na displeji zobrazují čárky.

Během jízdy se zobrazená hodnota aktualizuje každých 5 s.

 

 

Editováno: , autor: wizaard
Vloženo (editace)

Za posledních 50 km.. Tzn., počítač má ještě další paměť, kam si spotřebu ukládá? To skoro svádi k otázce, zdali by si nešlo naprogramovat nějaký vlastní režim - např posledních 10 000 km, po kterých by se paměť zcela nevymazala, jak je psáno v příručce..

Jinak průměrná dlouhodobá zobrazuje 5.4 l na 100 km. Trochu hlodá červíček, s jakou přesností to ukazuje..

Editováno: , autor: Tomas F
Vloženo (editace)

Tomas F: Takhle, ta spotřeba, kterou Ti udává palubní počítač, je vždy zkreslená. Podle mé zkušenosti je nižší oproti reálné v rozsahu někdě kolem 0,2-0,6 l/100 km. Pokud to se sledováním spotřeby myslíš opravdu vážně, jediná rada je, co píše michal2009.

 

Jinak ale, s 1.8 TSI se dá jezdit za 6 i za 10 litrů, podle toho, jak jedeš, kde jedeš... Já se třeba po městě courám kolem 8-9 litrů, na okreskách kolem 6-6,5 litrů a na dálnici obvykle kolem 7-7,5 litru.

 

EDIT: S těmi spotřebami jsem byl trochu velkorysý. Zkusím to dát na pravou míru: město sedí cca 9 litrů, okresky cca 6,5-7 litrů (průměr kolem 6,8 litru), dálnice 130 km/h cca 7,5-8 litrů (většinou kolem 7,7 litrů, delší trasy - myšleno stovky kilometrů - pak po dálnici průměr kolem 7 litrů).

Editováno: , autor: wizaard
  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Zdravím, tak jsem rozhodl změřit spotřebu podle tankování do plna. Měření jsem provedl na 290km, což byl můj 5 denní nájezd. 2x 50km byla delší trasa zbytek po městě (5km posuny). Musím říct, že mám auto 3 týdny. Nejezdím na spotřebu, podle maxi dotu mám průměr 10.5l. Je to Škoda superb II 1.8 TSI 118kw CDAA předělaný na LPG (BRC). Vím že bych mohl jezdit i za méně na 100km ale zatím nebyl důvod, auto si užívám.

 

Vše ostatní viz příloha:

 

 

post-99724-0-35860000-1464960559_thumb.p

Editováno: , autor: Hanys.cz
Vloženo

Hanys.cz: To je pěkná ukázka. Nevím, zda to úplně patří sem, nebo by bylo lepší mít samostatné téma 1.8 TSI a LPG (to ať si zváží moderátoři), ale zajímalo mě, jak to vychází, takže díky za to! Je známé, že s plynem je většinou spotřeba vyšší než s benzínem (cca o 15 %). Myslíš, že to platí i tady? Nebo je tam rozptyl jiný?

Vloženo

Přímo v té tabulce to mám. 14% benzín, 86% plyn. Podle maxidotu 10,5l/100km podle tabulky 12,37l/100km takže bych řekl že to platí.....16% rozdíl. Nevím hele, je to spotřeba tohoto motoru. Jestli LPG nebo benzín, mělo by to být jedno

Vloženo

Dneska jsem ujel 450km podle maxidotu spotreba prumer 7.9 tak az dotankuju zitra vsechny nadrze do olna hodim zase tabulku se spotrebou a cenou paliva na dalkovou trasu

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vloženo

Tak tentokrát delší trasa skoro 500km k ferdovi a zpět. Spotřeba na Maxi dotu 7,9l / 100km, pružná rychlá jízda. Žádná dálnice, okresky. Znojmo -> Strakonice.

 

post-99724-0-30869400-1465222747_thumb.p

 

Pořád to vychází o něco lépe než disel, s čistým benzínem to vychází lépe o polovinu.

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...