Losky83 Vloženo 3. Duben 2015 Vloženo 3. Duben 2015 Taky nevím, co nový stojí, ale reagoval jsem na to, že si říkal, že P308 je třída co je O3. To je jedno [emoji6] Citovat
goropo Vloženo 3. Duben 2015 Vloženo 3. Duben 2015 Zdravím, chtěl bych přispět trochu do diskuze. Zajímal by mne váš názor - Mitsubishi Lancer Sportsedan 1,6 MIVEC s tovární přestavbou na LPG 86 kw kontra Fabie combi III 1.4 TDI .77kw. Momentálně vlastním FI combi, 2004,102 000km, 1.2. HTP. 47 kw . Od ledna dojíždím do nového zaměstnání, cca 80 km cesta tam i zpět,půl město, půl dálnice. Uvažuji v jistém časovém horizontu o koupi nového vozu a za podobné peníze mi se mi líbí tyto dvě auta. Hodlám si domluvit zkušební jízdy v obou vozech a promluvit si s prodejcema, co, jak by bylo možný adt. Díky za případné postřehy či podněty. Citovat
Armyk Vloženo 3. Duben 2015 Vloženo 3. Duben 2015 Sadnúť do oboch, previezť sa, zistiť možnosti financovania atď. To všetko môže hrať rolu. Možno ti bude vadit len 5kvalt v lance (tuším je to 5kvalt), možno ti bude vadit 3valec diesel vo fabii. Citovat
Rypicong Vloženo 3. Duben 2015 Vloženo 3. Duben 2015 asi tak, sednout a zkusit... PS: Fabie je také 5 kvalt... Citovat
Pepav Vloženo 3. Duben 2015 Vloženo 3. Duben 2015 Lancer = úžasně pohodlné auto. 1,6 MIVEC = jeden z nejvíce spolehlivých bezíňáků, léty ověřená koncepce základní mechaniky agregátu, avšak atmosféra japonské školy. I když má var. časování ventilů spodek otáčkového spektra nic moc. Chtěl jsem ho a málem už měl v ASX ale na to auto už je ten motor slabý V lanceru to ještě ujde. Citovat
Armyk Vloženo 3. Duben 2015 Vloženo 3. Duben 2015 Jo..lenze 5kvalt u toho konkrétneho benzínu vs 5kvalt v diesli bude asi rozdiel. Citovat
Rypicong Vloženo 3. Duben 2015 Vloženo 3. Duben 2015 proč ? např 5 kvalt v TSI funguje stejně dobře jako 5 kvalt v TDI... Aspoň u Škody to tak je... Citovat
Voice Vloženo 3. Duben 2015 Vloženo 3. Duben 2015 Lancer = úžasně pohodlné auto. 1,6 MIVEC = jeden z nejvíce spolehlivých bezíňáků, léty ověřená koncepce základní mechaniky agregátu, avšak atmosféra japonské školy. I když má var. časování ventilů spodek otáčkového spektra nic moc. Chtěl jsem ho a málem už měl v ASX ale na to auto už je ten motor slabý V lanceru to ještě ujde. Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC - 1335kg Mitsubishi lancer 1,6 MIVEC - 1335kg Citovat
Armyk Vloženo 3. Duben 2015 Vloženo 3. Duben 2015 (editace) No veď áno, o tom žiadna. Sám beriem 1,2tsi 66kw. Lenže tu ide o 1,6 hladký benzín. Veď o ňom sa bavime, nie? Nebude točiť na diaľnici vysoké otacky? To by ma asi trápilo. Voice: asi to myslel tak, že ASX ma väčší odpor. Editováno: 3. Duben 2015, autor: Armyk Citovat
goropo Vloženo 3. Duben 2015 Vloženo 3. Duben 2015 Fabia combi III - diesel ,ale tříhrnek ( auto zase o 120 kg lehčí než lancer), počítám spotřeba 4,5l Lancer - 4válec, LPG, spotřeba 8,5 l plynu - klidná jízda Jak kdosi zmiňoval, svou roli budou hrát i podmínky financování, cena náhr. dílů, servis a jednání prodejce. Díky za uvedené reakce Citovat
fero201 Vloženo 4. Duben 2015 Vloženo 4. Duben 2015 Pepav: toho Lancera som aj ja veľmi chcel......u nás na predajni som bol dva krát do týždňa Je to na pohľad krásny športový kúsok 1 Citovat
fero201 Vloženo 4. Duben 2015 Vloženo 4. Duben 2015 (editace) Pepav: ja len dúfam že to benzínové turbo bude tak spoľahlivé ako ktorákoľvek atmosféra...lebo si budem byť hlavu o stenu, že som nezostatal u japonca ...mal som ponuku na lancer 2011 1,6 sportback +- 45000 k za 8000€... Editováno: 4. Duben 2015, autor: fero201 Citovat
goropo Vloženo 4. Duben 2015 Vloženo 4. Duben 2015 fero201: co nakonec rozhodlo, žes ho nevzal? Citovat
Pepav Vloženo 4. Duben 2015 Vloženo 4. Duben 2015 fero201: Myslím si, že žádný turbobenzín nepřežije klasickou a mechanicky dlouhodobě odzkoušenou atmosféru (takovou jako 1.6 MIVEC). Taková dobrá japonská atmosféra toho, myslím, najezdí i 2x až 3x tolik bez závad. Bohužel... Já jsem do MIVECu nešl, protože mi vyhovuje charakteristika turbobenzínu: bere odspodu, nemusím jej vytáčet příliš do otáček. Kdybych nebyl omezenej penězi, už bych měl doma ASX 1.8 diesela, nebo alespoň Octavii 3 1.4 TSI. Obě tato auta jedou na mou potřebu excelentně, obě ale stojí přes půl mega a to už je na mě moc peněz... Citovat
Rypicong Vloženo 4. Duben 2015 Vloženo 4. Duben 2015 já nevím, musí se rozlišovat 2 věci. Spolehlivost a životnost Je jasný, že přeplňovaný auto může být méně spolehlivé kvůli turbu, ale jak mnozí italští a francouzští kolegové dokázali, i atmosféra může být nespolehlivá ( elektrika apod. ) Zase koho trápí že nenajede 400 ale jenom 200 ? To bohužel jenom v Čechách oživujeme něco, co už mělo být dávno pod magnetem, ač to může znít hnusně... Citovat
sven01 Vloženo 4. Duben 2015 Vloženo 4. Duben 2015 Ciastocne pravda. Nesuhlasim s talianskymi atmosferami. Mal som ich a kazda uplne bezproblemova... ale bohuzial CZ A SK nieje nemecko ze po 3-5rokoch ide auto prec...vsetko je to o zivotnej urovni...samozrejme neplati pre kazdeho, ale pre beznych ludi... 1 Citovat
Rypicong Vloženo 4. Duben 2015 Vloženo 4. Duben 2015 je to tak no, kdyby každá automobilka vyráběla auta co vydrží půl milionu, nestojí auta tolik co stojí, nebudou mít takovou výbavu atd atd... Citovat
one-z Vloženo 4. Duben 2015 Vloženo 4. Duben 2015 Az tu lidi budou mit poradny vyplaty, tak to asi nikomu vadit nebude, ze to nevydrzi. Ono i lidi co dnes nova kupuji, tak kdyby meli ten ojety pekac vzit a zahodit, tak jim nejspis ty statisice na nakup noveho chybet budou. Citovat
fero201 Vloženo 5. Duben 2015 Vloženo 5. Duben 2015 goropo: ten lancer mi bol v lani v septembri ponúknutý za 7000€, potom prišiel ústny posun na tento rok v lete za 6000€ ..v októbri sa dotyčný predávajúci oženil a nova manželka rozhodla že nič sa predávať nebude.....V januári už prišiel s novou ponukou ale za 8000€ a to už som mal toho dosť. Auto potrebovalo aj novú spojku lebo ten hlupák nevie jazdiť, už na 22 000km mu museli dať novú. A keď som videl novú F3 combi tak srdiečko zaplesalo a bolo rozhodnuté Citovat
Armyk Vloženo 5. Duben 2015 Vloženo 5. Duben 2015 Chlapi.. nové a staré sa nedá porovnávať. Proste jednak keď kupujem nové, viem na čom som a ak aj nie, mám na to 4 ročnú záruku, aby som prípadné vady dal odstrániť, alebo sa auta zbavil. A hlavne: každý by mal aspoň raz za život zažiť ten pocit z kúpy nového auta Sused si napr. v cene novej fabie combi kúpil Audi A4 avant. Auto je to pekné, lenže má nalietané cca toľko, kedy by som auto už predal (ak vôbec údaj na palubovke hovorí pravdu). Takže mu možno zaželať len veľa šťastia a vešteckú guľu. Viem, že lancer by na tom s poruchovosťou mohol byť lepšie a aj cenovo prípadné opravy nižšie, aj keď u japonca to neviem posúdiť, ale už len kúpiť auto po niekom, kto nevie jazdiť (viď. spojka), tak by som sa bál, čo ešte tak môže odísť. 1 Citovat
Pawouk Vloženo 5. Duben 2015 Autor Vloženo 5. Duben 2015 Výšku platu, spolehlivost nějakých starých pleček a podobné věci tady řešit nebudeme, takže zpět k tématu. Citovat
goropo Vloženo 5. Duben 2015 Vloženo 5. Duben 2015 Jako FIII se designově velmi povedla. FII se mi vůbec nelíbilí , to jedničková je na tom mnohem líp, i po těch letech. Sem našel Fabia Combi A06 Ambition1.4 TDI 66 kW 5-stup. mech. a stojí něco přes 300 tis. Ale nevím, co A06 znamená? Je to nějaká odlehčená verze nebo co? Citovat
mp390 Vloženo 5. Duben 2015 Vloženo 5. Duben 2015 (editace) A06 bude kód modelu/generace. Tak jako F11 u BMW řady 5, 991 u Porsche 911 atd. Editováno: 5. Duben 2015, autor: mp390 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.