Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Taky nevím, co nový stojí, ale reagoval jsem na to, že si říkal, že P308 je třída co je O3. To je jedno [emoji6]

Zdravím,

 chtěl bych přispět trochu do diskuze. Zajímal by mne váš názor -  Mitsubishi Lancer  Sportsedan 1,6 MIVEC s tovární přestavbou na  LPG 86 kw kontra  Fabie combi III 1.4 TDI .77kw.  

 Momentálně vlastním  FI combi, 2004,102 000km, 1.2. HTP. 47 kw . Od ledna dojíždím do nového zaměstnání, cca 80 km cesta tam i zpět,půl město, půl dálnice.

Uvažuji  v jistém časovém horizontu o  koupi nového vozu a za podobné peníze mi se mi líbí tyto dvě auta.  

Hodlám si domluvit zkušební jízdy v obou vozech a promluvit si s prodejcema, co, jak by bylo možný adt.

Díky za případné postřehy či podněty. 

Sadnúť do oboch, previezť sa, zistiť možnosti financovania atď. To všetko môže hrať rolu. Možno ti bude vadit len 5kvalt v lance (tuším je to 5kvalt), možno ti bude vadit 3valec diesel vo fabii.

asi tak, sednout a zkusit...

 

PS: Fabie je také 5 kvalt...

Lancer = úžasně pohodlné auto.

1,6 MIVEC = jeden z nejvíce spolehlivých bezíňáků, léty ověřená koncepce základní mechaniky agregátu, avšak atmosféra japonské školy. I když má var. časování ventilů spodek otáčkového spektra nic moc. Chtěl jsem ho a málem už měl v ASX ale na to auto už je ten motor slabý  V lanceru to ještě ujde.

Jo..lenze 5kvalt u toho konkrétneho benzínu vs 5kvalt v diesli bude asi rozdiel.

v čem?

proč ? např 5 kvalt v TSI funguje stejně dobře jako 5 kvalt v TDI... Aspoň u Škody to tak je...

Lancer = úžasně pohodlné auto.

1,6 MIVEC = jeden z nejvíce spolehlivých bezíňáků, léty ověřená koncepce základní mechaniky agregátu, avšak atmosféra japonské školy. I když má var. časování ventilů spodek otáčkového spektra nic moc. Chtěl jsem ho a málem už měl v ASX ale na to auto už je ten motor slabý  V lanceru to ještě ujde.

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC - 1335kg

Mitsubishi lancer  1,6 MIVEC - 1335kg

No veď áno, o tom žiadna. Sám beriem 1,2tsi 66kw. Lenže tu ide o 1,6 hladký benzín. Veď o ňom sa bavime, nie? Nebude točiť na diaľnici vysoké otacky? To by ma asi trápilo.

Voice: asi to myslel tak, že ASX ma väčší odpor.

Upraveno od Armyk

Fabia combi III  - diesel  ,ale tříhrnek ( auto zase o 120 kg lehčí než lancer), počítám spotřeba 4,5l 

Lancer - 4válec, LPG, spotřeba 8,5 l plynu - klidná jízda :kol-28:   

Jak kdosi zmiňoval, svou roli budou hrát  i podmínky financování, cena náhr. dílů, servis a jednání prodejce.

Díky za uvedené reakce

Pepav: toho Lancera som aj ja veľmi chcel......u nás na predajni som bol dva krát do týždňa Je to na pohľad krásny športový kúsok :kol-47:

Pepav: ja len dúfam že to benzínové turbo bude tak spoľahlivé ako ktorákoľvek atmosféra...lebo si budem byť hlavu o stenu, že som nezostatal u japonca

 

...mal som ponuku na lancer 2011 1,6 sportback +- 45000 k za 8000€...

Upraveno od fero201

fero201: co nakonec rozhodlo, žes ho nevzal?

fero201: Myslím si, že žádný turbobenzín nepřežije klasickou a mechanicky dlouhodobě odzkoušenou atmosféru (takovou jako 1.6 MIVEC). Taková dobrá japonská atmosféra toho, myslím, najezdí i 2x až 3x tolik bez závad. Bohužel...

Já jsem do MIVECu nešl, protože mi vyhovuje charakteristika turbobenzínu: bere odspodu, nemusím jej vytáčet příliš do otáček.

Kdybych nebyl omezenej penězi, už bych měl doma ASX 1.8 diesela, nebo alespoň Octavii 3 1.4 TSI. Obě tato auta jedou na mou potřebu excelentně, obě ale stojí přes půl mega a to už je na mě moc peněz...

já nevím, musí se rozlišovat 2 věci.

 

Spolehlivost a životnost

 

Je jasný, že přeplňovaný auto může být méně spolehlivé kvůli turbu, ale jak mnozí italští a francouzští kolegové dokázali, i atmosféra může být nespolehlivá ( elektrika apod. )

 

Zase koho trápí že nenajede 400 ale jenom 200 ? To bohužel jenom v Čechách oživujeme něco, co už mělo být dávno pod magnetem, ač to může znít hnusně...

Ciastocne pravda. Nesuhlasim s talianskymi atmosferami. Mal som ich a kazda uplne bezproblemova... ale bohuzial CZ A SK nieje nemecko ze po 3-5rokoch ide auto prec...vsetko je to o zivotnej urovni...samozrejme neplati pre kazdeho, ale pre beznych ludi...

je to tak no, kdyby každá automobilka vyráběla auta co vydrží půl milionu, nestojí auta tolik co stojí, nebudou mít takovou výbavu atd atd...

No konzumna spolocnost....

Az tu lidi budou mit poradny vyplaty, tak to asi nikomu vadit nebude, ze to nevydrzi. Ono i lidi co dnes nova kupuji, tak kdyby meli ten ojety pekac vzit a zahodit, tak jim nejspis ty statisice na nakup noveho chybet budou.

goropo: ten lancer mi bol v lani v septembri ponúknutý za 7000€, potom prišiel ústny posun na tento rok v lete za 6000€ ..v októbri sa dotyčný predávajúci oženil a nova manželka rozhodla že nič sa predávať nebude.....V januári už prišiel s novou ponukou ale za 8000€ a to už som mal toho dosť. Auto potrebovalo aj novú spojku lebo ten hlupák nevie jazdiť, už na 22 000km mu museli dať novú. A keď som videl novú F3 combi tak srdiečko zaplesalo a bolo rozhodnuté :kol-47:

Chlapi.. nové a staré sa nedá porovnávať. Proste jednak keď kupujem nové, viem na čom som a ak aj nie, mám na to 4 ročnú záruku, aby som prípadné vady dal odstrániť, alebo sa auta zbavil. A hlavne: každý by mal aspoň raz za život zažiť ten pocit z kúpy nového auta ;)

Sused si napr. v cene novej fabie combi kúpil Audi A4 avant. Auto je to pekné, lenže má nalietané cca toľko, kedy by som auto už predal (ak vôbec údaj na palubovke hovorí pravdu). Takže mu možno zaželať len veľa šťastia a vešteckú guľu.

Viem, že lancer by na tom s poruchovosťou mohol byť lepšie a aj cenovo prípadné opravy nižšie, aj keď u japonca to neviem posúdiť, ale už len kúpiť auto po niekom, kto nevie jazdiť (viď. spojka), tak by som sa bál, čo ešte tak môže odísť.

  • Autor

Výšku platu, spolehlivost nějakých starých pleček a podobné věci tady řešit nebudeme, takže zpět k tématu.

Jako FIII se designově velmi povedla. FII se mi vůbec nelíbilí , to jedničková je na tom mnohem líp, i po těch letech.

Sem našel

 Fabia Combi A06 Ambition1.4 TDI 66 kW 5-stup. mech.                                          

a stojí něco přes 300 tis.

Ale nevím, co A06 znamená? Je to nějaká odlehčená verze nebo co?

A06 bude kód modelu/generace. Tak jako F11 u BMW řady 5, 991 u Porsche 911 atd.

Upraveno od mp390

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.