Jako FIII se designově velmi povedla. FII se mi vůbec nelíbilí , to jedničková je na tom mnohem líp, i po těch letech.
Sem našel
Fabia Combi A06 Ambition1.4 TDI 66 kW 5-stup. mech.
a stojí něco přes 300 tis.
Ale nevím, co A06 znamená? Je to nějaká odlehčená verze nebo co?
Fabia combi III - diesel ,ale tříhrnek ( auto zase o 120 kg lehčí než lancer), počítám spotřeba 4,5l
Lancer - 4válec, LPG, spotřeba 8,5 l plynu - klidná jízda
Jak kdosi zmiňoval, svou roli budou hrát i podmínky financování, cena náhr. dílů, servis a jednání prodejce.
Díky za uvedené reakce
Zdravím,
chtěl bych přispět trochu do diskuze. Zajímal by mne váš názor - Mitsubishi Lancer Sportsedan 1,6 MIVEC s tovární přestavbou na LPG 86 kw kontra Fabie combi III 1.4 TDI .77kw.
Momentálně vlastním FI combi, 2004,102 000km, 1.2. HTP. 47 kw . Od ledna dojíždím do nového zaměstnání, cca 80 km cesta tam i zpět,půl město, půl dálnice.
Uvažuji v jistém časovém horizontu o koupi nového vozu a za podobné peníze mi se mi líbí tyto dvě auta.
Hodlám si domluvit zkušební jízdy v obou vozech a promluvit si s prodejcema, co, jak by bylo možný adt.
Díky za případné postřehy či podněty.
v DP je uvedeno, že :::: Připojit multimetr pro měření napětí na kontakt 2+4 šestipólové svorkovnice. Požadovaná hodnota: min. 4,5 V.
Tak, až budu mít čas, proměřím a uvidím. Nevidím důvod, aby to prostě jen tak odešlo...
Zdravím, u mě taky problém s EGR. Po vyčištění škrtící klapky, potrubí k egr ventilu a samotného ventilu, na VAGu chyba 16785,po kontrole akčních členů, ventil vrčí,takže ok. Auto necuká , jen check svítí , vymažu, po pár dnech zas svítí.
Mám 1.2 htp, 47 kwh, combi, 90 000 km, MR 2004