Jump to content

FIII vs konkurence


Pawouk

Recommended Posts

Sympatické je že za mírně vyšší cenu než je u Fabie III je navíc jeden válec a vyšší výkon. Tedy nedá se to porovnávat a i zadní náprava Hyundaie vypadá moderněší. Vzhledově obě auta jsou hezká a tak se bude chleba lámat na výbavě a technickém řešení. Ostatně i v dalších segmentech je Hyundai velký konkurent Škody - viz stovnávací testy s Octaviou III.

  • Pozitivní 2
Link to comment
Share on other sites

Dneska je v MF Dnes v příloze test Hyundai i20 a bude to opravdu veliká konkurence pro Fabii III, která bude mít nelehký život, snad jen ve verzi kombi to nebude tak zlý protože Hyundai kombi nechystá.

Ale jinak bude i20 v mnoha technických řešení daleko před Fabii III a to třeba v použití měkčených plastů všude v kabině kde je to zvykem, dále v bezvadném podvozku který je lépe řešený než u FIII a i motory vypadají lépe.

A co je podstatný, jízdní parametry jsou excelentní, vnitřní rozměr větší než u Octavie 1 a cena bude příznivější než je uvedená v ofic. ceníku. To díky strategii Hyundai při registraci. Tedy Hyundai považuji za lepší volbu než FIII.

Link to comment
Share on other sites

bezvadný podvozek u i20? Určitě né moc dlouho a když todle řikáš tak doufám že jsi s obouma jezdil :-) Motory lepší? Ano jen papírově :-) Exelentní jízdní parametry? Opakuju že doufám že jsi v obou jezdil!! Cena je vždycky u všech vozu lepší než ceníková a velké plus k FIII u které bude sleva mnohem lepší než konkurence! To díky strategii celé škody :-) Teda FIII považuji za lepší volbu než i20 :-) 

 

Wolfspitz zase si se ukázal, bohužel...

 

p.s. FIII má vnitřní rozměry +/- stejné jako u i20, spíše pár mm hovoří pro FIII takže zase jsi neobjektivní....ale kdo to pozná ty mm/cm, důležité je, že tu zase plácáš nesmysly

Edited by Hurikan88
  • Pozitivní 2
Link to comment
Share on other sites

wolfspitz: tak ti nevím... přečetl jsem dosud o FIII vše, co o ni kde napsali, včetně srovnání s konkurencí, a vždy na tom FIII vyšla lépe, byť někdy těsně, nebo nerozhodně, ale ne hůře. Nevím kde čerpáš informace, ale nemůžu s tebou souhlasit, že by FIII v nějakém parametru v poměru s konkurencí utrpěla porážku. Třeba tvrdé plasty bych nehodnotil jako čirou nevýhodu. To může být pro někoho přínosné nebo dokonce požadované. Buď proto v souzení více objektivní :kol-142:   

  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

No zrovna motory u i20 jsou pro mě vyučující parametr. Žádný nesplňuje moje minimální požadavky na 4 válcový turbo benzín s min 74kW a 0-100km/h pod 10s. Tvrdé plasty jako problém nevidím, na pohled vypadají dobře a v místech, kde se člověk dotýká jsou povlakovane, nebo třeba opěrka rukou ve dveřích je čalouněná.

Link to comment
Share on other sites

Zatím jsem nový I20 nezkoušel ,kdy bude k vyzkoušení nevím, ale měkčený plasty v interiéru mám u všech aut i v minulosti a i taková Škoda 120 na tom nebyla vůbec špatně. Tedy tvrdej plast i když může vypadat sebelíp tak neberu a přisuzuju to Čínské produkci. Ty tvrdý plasty můžou dost vrzat a zlobit při změně teplot a s více najetýma kilometry. Taky zadní víceprvek u I20 je plus a jak bude možnost se s autem seznámit tak udělám fyzické porovnání i20 a FIII.

Link to comment
Share on other sites

Mám výhodu nezaujatosti pro značku a tak posoudím pro a proti bez ovlivnění protože mě zajímá technické a materiálové řešení. Taky poměr ceny bude důležitej a co je plus tato třída aut jde mimo mě a netoužím po ní. Tedy během prosince bude šance to porovnat.

Link to comment
Share on other sites

Já to četl v Mf dnes a uvidí se jak to bude ve finále. Protože dosavadní testy i20 vyznívají skvěle a je minimum kritických poznatků tak to bude opravdu velká konkurence pro FIII a možná bude cenová válka a tak bych počkal s nákupem.

 

http://www.novinky.cz/auto/354362-cenove-srovnani-tri-novych-malych-automobilu-fabie-i20-a-corsy.html

Link to comment
Share on other sites

Podívejte se na ohlasy ohledně palety motorů u FIII na jakékoliv diskuzi a pak z toho konkurence vychází docela dobře. Ta sázka na třihrnky u FIII není moc šťastná a hodně lidí to nepřekousne. Platí že objem ničím nenahradíš a zde je to na úkor životnosti a zvýšení zisku výrobce. Zejména když jediný čtyřválec to má brzy opustit a nahradí ho taky tříválec. Na tak těžký auto to není ideální.

Link to comment
Share on other sites

To je jako když napíšeš že O1 ujela milion. Ty nový tříválce zatím nemohly prokázat spolehlivost, to se ukáže časem. V diskuzích na FIII na Seznamu a spol nic nepíšu, nemám registraci. Ale je to zásadní obrat kdy byla Škoda doposud až fundamentalisticky chráněná a po nástupu tříválců se karta obrátila. Jedno jsem vypozoroval, ten kdo neměl auto a udělal si papíry fandí tříválcům, zejména když je mladej a ekologicky smýšlející.

Kdo měl v minulosti čtyři a více válců pak kroutí hlavou a jen kdo chce druhý či třetí auto do rodiny tak tříválec připouští.

Link to comment
Share on other sites

Už existuje nějaká studie o 350tis km na 1.2TSI ? Kde ? Pokud ne, je to jen jedna paní povídala aneb diskuze snese cokoli

 

V nové i20 jsem nejel, jel jsem v té staré s 1.4 motorem a ten motor byl jedním slovem hroznej. Línej dole, línej nahoře, jediné jeho pozitivum byla cena. Plasty teda taky žádná hitparáda - čímž neříkám, že se mi nová šetřící móda tvrdých plastů nějak líbí. Nelíbí a v O3 už mě sere ten tvrdý plast ve dveřích nahoře.

Link to comment
Share on other sites

Bol som vyskusat F3 (Style) v pohode auto. Pise sa tu o zlej motorizacii Fabie k tomu len tolko. Ano 1,0 MPI 44 alebo 55kW (55kW je do 4000 ot. rovnaka ako 55kW ) neoplati sa priplacat za 55kW, kto jazdi bezne nad 4000 ot. nikto.

1,0MPI by som do Fabie urcite nevybral. Ja jazdu po meste ano ale 1,0 44kW  (tam to staci). Moze niekto namietat, ze fabie nema najstastnejsie zakladne motorizacie, ale naopak 1,2 TSI ci uz 66kW alebo 81 KW su uplne inde ako konkurencia.

Ano Hyundai ma o nieco lepsiu zakladnu motorizaciu ako fabia, ale tam to konci. Samotna Skoda ocakava a aj cena bude nastavena pre 1,2 TSI 66kW ako najpredavanejsi benzinovy motor vo Fabii. Ked to porovnam, tak uz tato verzia je jazdne lepsie na tom ako top motorizacia Hyundaiu 1,4 a to nehovorim ked chce niekto este zivsi ma 1,2 TSI 81kW. Bol som sa povozit na 81kW TSI a s Fabiou je to velmi zive a svizne auto co bohuzial Hyundai nemoze ponuknut.

 

Pokial byveram Fabiu na bezne jazdenie tak staci 1,2 TSI 66kW a tam je cena od 269tKC, v pripade i20 (aby bol jazdne aspon trochu totozny )musim siahnut po 1,4 a cena je 325TkC (najvyssej vybave) dobre dorovname Fabiu 1,2 TSI 66kjW (Style - najvyssia) a cena je 306tKC. Cize je o  19tKC Fabia lacnejsia oproti i20 a mozes este nieco doplatit za zvysnych 19tkc.

 

Zaver je taky zaklad ponuka asi Hyundai o nieco lepsi (v podobe motora) ako Fabia, ale akonahle cche niekto len trochu lepsie motoricky auto tak sa karta obracia v prospech Fabie.

 

 

Zivotnost: Dnes riesit zivotnost je trochu usmevne, kto mi napise napr. inetrval kontroly rozvodov (remena) u 1,2 TSI EA 211.

Mova Generacia 1,2 TSI EA 211 je na trhu uz 2 roky a zatial nic vazne sa neobjavilo a mnoho aut ( nie na SR a CR) maju nabehane cez 100tkm a nic vazne sa neobjavuje, cize pre normalneho smrtelnika a este v B segmente kde sa pocita s najazdom cca 150tkm za 10 rokov to vydrzi (skor sa zacnu kazit a odchadzat ine veci na aute).

 

p.s.: Televizor tiez kedysi vydrzal 20-30 rokov a dnes, aj telefon vydrzi 2-3 roky a je na vymenu a nikto to neriesi.

  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...