Přejít na obsah

FIII vs konkurence


Pawouk

Doporučené příspěvky

Chlapi.. nové a staré sa nedá porovnávať. Proste jednak keď kupujem nové, viem na čom som a ak aj nie, mám na to 4 ročnú záruku, aby som prípadné vady dal odstrániť, alebo sa auta zbavil. A hlavne: každý by mal aspoň raz za život zažiť ten pocit z kúpy nového auta ;)

Sused si napr. v cene novej fabie combi kúpil Audi A4 avant. Auto je to pekné, lenže má nalietané cca toľko, kedy by som auto už predal (ak vôbec údaj na palubovke hovorí pravdu). Takže mu možno zaželať len veľa šťastia a vešteckú guľu.

Viem, že lancer by na tom s poruchovosťou mohol byť lepšie a aj cenovo prípadné opravy nižšie, aj keď u japonca to neviem posúdiť, ale už len kúpiť auto po niekom, kto nevie jazdiť (viď. spojka), tak by som sa bál, čo ešte tak môže odísť.

V tom máš pravdu, ale ta A4 bude i za 4 roky vypadat dospěleji a né tak okoukaně. Já tohle budu řešit asi v listopadu, zda koupit ojetý a nebo čtvrtý operativní leasing (buď F3 a nebo zase O3). Editováno: , autor: Losky83
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Losky83: Dospeleji možno áno, ale celkové náklady budú u jazdenky vyššie. Nehovoriac o viacerých rizikách, ktoré tu všetky nebudem spomínať, asi každý sleduje médiá.

Navyše za mňa.. nepripadá mi cool jazdiť "starú" premiovku. Iné je kúpiť 1-3 ročné. Ale to je na osobnej preferencii. Ak niekto križuje pol Európy, tak využije pohodlie väčšieho auta (no vtedy zas má zrejme aj na novšie), je to zamotané.

Rypicong: ak len z boku, tak potom vyhráva FIII :p

Ale vážne. Ja som tiež nepovažoval FII FL za tak škaredú, že by som ju nekúpil, aj som nad ňou uvažoval, keď sa vypredávala, ale odradili ma staršie tsi. Takže už som počkal na novú. Navyše aj bezpečnostne by na tom mohla byť lepšie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je :)

Ja zas vždy pri novom modele pátram, kde sa na ňom šetrilo oproti staršiemu. :(

Takže aj pri FIII som si "poplakal". No má na druhej strane iné nové vychytávky a vôbec nové prvky výbavy pri rovnakej, resp. nižšej cene. Nie je to vôbec jednoduché a ak uvážime, že napr. aj platy zamestnancov stále rastú, tak niekde sa proste šetriť musí. Navyše ak ide o auto, ktoré v sebe má spústu techniky z drahších koncernových áut.

Editováno: , autor: Armyk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já porovnával Rapid a Rapid Spaceback s FIII Combi docela dost a když odhlédnu od (v době objednávky!) starších motorů, starších infotainmentů a horší bezpečnostní a komfortní výbavy (chybějící multikolizní brzda, chybějící XDS+, chybějící FA, chybějící přední pípáky), tak při stejné výbavě vycházela FIII prostě nejlíp:

 

 

FIII Combi 377 990,- http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/67233745

Rapid 386 490,- http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/67233674

Rapid Spaceback 402 490,- http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/67233658

 

Jsem zdvědavý, jak to dopadne po modernizaci Rapidu. Tipuju, že se ten rozdíl ještě zvětší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

xds má Rapid také, na rádiu u F3 je nyní krásně vidět, jak to byl krok špatným směrem, FA nevím co je, sorry ale pípáky vpředu je celkem zbytečnost a málokdo by je koupil kdyby byly pouze zvlášť, 

ale jinak je pravda že F3 má dobrou cenu U Rapidu se platí za prostor vzadu no...

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vorlajz: vic auto myslis ako vacsie? Lebo porovnatelny je rapid spaceback a FIII combi. Jedno ma viac miesta vzadu a druhe v kufri. Minimalne u nas vychadzal R drahsie a so starsou technikou. Preto nebolo o com. Hlavne mne sa FIII paci viac.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, nezastávám se Š-A, ale pokud jsem u svého nynějšího samohybu pustil v mobilu navigaci, tak se přes modrýzub přenášela, ale spolu jen s muzikou z mobilu. Nu což. Nic nového a systém se stále chová, jako dle sebemindrákoléčitelek, chlap a neumí víc věcí naráz na rozdíl od žensky nazvané  "navigace", která jak hraje tak naviguje zároveň. A popravdě, kdo bude toto polovičaté řešení stejně používat...  Myšleno ten Mirror, Gate a cokoli dalšího... Nebude. Max. 1 z 10000. Obojí je tak jaksi ani ryba ani rak. Buď pořádnýho Amundsena, nebo nic napůl cesty. Můj názor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rypicong:  je mi jasné, že tady budeš zade protěžovat rapida, ale otevři trochu oči a podívej se alespoň na konfugrace, které jsem posílal. Rádio Swing je u FIII jasný krok kupředu ve srovnání se Swingem u Rapidu (ano, na obrázcích interiérů je to jasně vidět).

 

Dále - Rapid má XDS, ale nemá XDS+

 

FA je Front Assist.

 

Přední pípáky jsou fajn věc při podélném parkování podélně v úzkých jednosměrkách, kde jsou po obou stranách auta. JIinak je mi jasné, že kdyby to u FIII a Rapida bylo obráceně, tak nadáváš na FIII. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rypicong:  je mi jasné, že tady budeš zade protěžovat rapida, ale otevři trochu oči a podívej se alespoň na konfugrace, které jsem posílal. Rádio Swing je u FIII jasný krok kupředu ve srovnání se Swingem u Rapidu (ano, na obrázcích interiérů je to jasně vidět).

 

Dále - Rapid má XDS, ale nemá XDS+

 

FA je Front Assist.

 

Přední pípáky jsou fajn věc při podélném parkování podélně v úzkých jednosměrkách, kde jsou po obou stranách auta. JIinak je mi jasné, že kdyby to u FIII a Rapida bylo obráceně, tak nadáváš na FIII. ;)

 

trošku se pleteš, já jsem toho názoru, že Fabia 3 combi je cenově mnohem lepší volba jak Rapid Spaceback, jenom nesouhlasím s některými tvými důvody proč dát zrovna přednost jí, já bych vypíchl jiné věci...

 

co se týče xds+ vs xds, na zahraničních forech se vedou dlouhé diskuze ( hlavně u trochu ostřejších aut ) a závěr je jednoduchý, skoro žádný rozdíl a zvlášť u auta typu Fabia je to zbytečné vypíchnout :)

přední pípáky, sorry, ale dopředu je to fakt zbytečnost...

swing, ano, nový vypadá lépe ( ač nejsem vyznavač prťavých barevných displayů), ale stále je to obyč swing...  ale tady se omlouvám, myslel jsem že původně mluvíš o Boleru, který je šlápnutí vedle...

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, osobně mám chuť se domluvit s budoucím majitelem Džetyho, co ho čeká nové Bolero ho "čenžnout" s mým starým. :kol-32: . To staré není nic "extra" za 12tyček proti dnešnímu, co má(myslím to staré moje) krom přežitého 6ti CD měniče(osobně tam nemám ani jeden koblih), nic navíc a ani se neráčí zobrazovat hodiny  teplotu venku proti Swingu. Vědět to, tak ty prachy raději oželím... Dnes bych to samosebou bez dlouhých přemýšlení  investoval(je to fullcolor včetně času, log rádií atd. atd. jiná liga) a v případě Fabule je to v rámci HF, repráků dozadu, tudíž za minimální rozdílovku.

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vorlajz: vic auto myslis ako vacsie? Lebo porovnatelny je rapid spaceback a FIII combi. Jedno ma viac miesta vzadu a druhe v kufri. Minimalne u nas vychadzal R drahsie a so starsou technikou. Preto nebolo o com. Hlavne mne sa FIII paci viac.

no prostě mi přijde, že je eRko větší a praktičtější... nehledě na to, že má hezčí interiér... teda dle mě samo... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...