Pawouk Vloženo 5. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Přesně tak:A04 = FI A05 = FII A06 = FIII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 (editace) Chlapi.. nové a staré sa nedá porovnávať. Proste jednak keď kupujem nové, viem na čom som a ak aj nie, mám na to 4 ročnú záruku, aby som prípadné vady dal odstrániť, alebo sa auta zbavil. A hlavne: každý by mal aspoň raz za život zažiť ten pocit z kúpy nového auta Sused si napr. v cene novej fabie combi kúpil Audi A4 avant. Auto je to pekné, lenže má nalietané cca toľko, kedy by som auto už predal (ak vôbec údaj na palubovke hovorí pravdu). Takže mu možno zaželať len veľa šťastia a vešteckú guľu. Viem, že lancer by na tom s poruchovosťou mohol byť lepšie a aj cenovo prípadné opravy nižšie, aj keď u japonca to neviem posúdiť, ale už len kúpiť auto po niekom, kto nevie jazdiť (viď. spojka), tak by som sa bál, čo ešte tak môže odísť. V tom máš pravdu, ale ta A4 bude i za 4 roky vypadat dospěleji a né tak okoukaně. Já tohle budu řešit asi v listopadu, zda koupit ojetý a nebo čtvrtý operativní leasing (buď F3 a nebo zase O3). Editováno: 5. Duben 2015, autor: Losky83 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 no, já zjišťuju že jsem asi masochista, ale poslední dobou když vidím F2 po FL v kombíku ve světlejší barvě a na elektronech, tak mě se možná líbí víc jak F3 ( ale jenom z boku... ) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Tak proč ne [emoji6] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Losky83: Dospeleji možno áno, ale celkové náklady budú u jazdenky vyššie. Nehovoriac o viacerých rizikách, ktoré tu všetky nebudem spomínať, asi každý sleduje médiá. Navyše za mňa.. nepripadá mi cool jazdiť "starú" premiovku. Iné je kúpiť 1-3 ročné. Ale to je na osobnej preferencii. Ak niekto križuje pol Európy, tak využije pohodlie väčšieho auta (no vtedy zas má zrejme aj na novšie), je to zamotané. Rypicong: ak len z boku, tak potom vyhráva FIII Ale vážne. Ja som tiež nepovažoval FII FL za tak škaredú, že by som ju nekúpil, aj som nad ňou uvažoval, keď sa vypredávala, ale odradili ma staršie tsi. Takže už som počkal na novú. Navyše aj bezpečnostne by na tom mohla byť lepšie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 jo, jako celek je F3 někde jinde, ale překvapilo mě, jak "roztomilá" F2 combi vlastně je.. nikdy jsem si to neuvědomil až teď, když to srovnávám s F3... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 (editace) Je Ja zas vždy pri novom modele pátram, kde sa na ňom šetrilo oproti staršiemu. Takže aj pri FIII som si "poplakal". No má na druhej strane iné nové vychytávky a vôbec nové prvky výbavy pri rovnakej, resp. nižšej cene. Nie je to vôbec jednoduché a ak uvážime, že napr. aj platy zamestnancov stále rastú, tak niekde sa proste šetriť musí. Navyše ak ide o auto, ktoré v sebe má spústu techniky z drahších koncernových áut. Editováno: 5. Duben 2015, autor: Armyk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 já mám to samé, přecházel jsem z F1 na Rapida a F1 byla poctivé auto a v době svého vzniku asi nejlepší ve své třídě, Rapid je šedá myš, ač dobře vybavená, líbivá, za dobré peníze... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 6. Duben 2015 Sdílet Vloženo 6. Duben 2015 porovnával někdo z vás cenu nové F III a Rapida... eRko mi přijde jako víc auto... ale za ty peníze bych nebral ani jedno ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 6. Duben 2015 Já bych si na přímé srovnání cen počkal, až bude mít Rapid stejné motory jako FIII. Což bude za pár týdnů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 6. Duben 2015 Sdílet Vloženo 6. Duben 2015 Já porovnával Rapid a Rapid Spaceback s FIII Combi docela dost a když odhlédnu od (v době objednávky!) starších motorů, starších infotainmentů a horší bezpečnostní a komfortní výbavy (chybějící multikolizní brzda, chybějící XDS+, chybějící FA, chybějící přední pípáky), tak při stejné výbavě vycházela FIII prostě nejlíp: FIII Combi 377 990,- http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/67233745 Rapid 386 490,- http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/67233674 Rapid Spaceback 402 490,- http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/67233658 Jsem zdvědavý, jak to dopadne po modernizaci Rapidu. Tipuju, že se ten rozdíl ještě zvětší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 6. Duben 2015 Sdílet Vloženo 6. Duben 2015 (editace) xds má Rapid také, na rádiu u F3 je nyní krásně vidět, jak to byl krok špatným směrem, FA nevím co je, sorry ale pípáky vpředu je celkem zbytečnost a málokdo by je koupil kdyby byly pouze zvlášť, ale jinak je pravda že F3 má dobrou cenu U Rapidu se platí za prostor vzadu no... Editováno: 6. Duben 2015, autor: Rypicong Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 6. Duben 2015 Sdílet Vloženo 6. Duben 2015 vorlajz: vic auto myslis ako vacsie? Lebo porovnatelny je rapid spaceback a FIII combi. Jedno ma viac miesta vzadu a druhe v kufri. Minimalne u nas vychadzal R drahsie a so starsou technikou. Preto nebolo o com. Hlavne mne sa FIII paci viac. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Reesha Vloženo 6. Duben 2015 Sdílet Vloženo 6. Duben 2015 Jak to myslíš, že rádio u Fabie byl krok špatným směrem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 6. Duben 2015 Sdílet Vloženo 6. Duben 2015 (editace) protože ten slavný mirrorlink bohužel moc nefunguje a do nabídky se vrací i rádio s vestavěnou navigací ( ač nápad to byl dobrej ) Editováno: 6. Duben 2015, autor: Rypicong Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 6. Duben 2015 Sdílet Vloženo 6. Duben 2015 No, nezastávám se Š-A, ale pokud jsem u svého nynějšího samohybu pustil v mobilu navigaci, tak se přes modrýzub přenášela, ale spolu jen s muzikou z mobilu. Nu což. Nic nového a systém se stále chová, jako dle sebemindrákoléčitelek, chlap a neumí víc věcí naráz na rozdíl od žensky nazvané "navigace", která jak hraje tak naviguje zároveň. A popravdě, kdo bude toto polovičaté řešení stejně používat... Myšleno ten Mirror, Gate a cokoli dalšího... Nebude. Max. 1 z 10000. Obojí je tak jaksi ani ryba ani rak. Buď pořádnýho Amundsena, nebo nic napůl cesty. Můj názor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 6. Duben 2015 Sdílet Vloženo 6. Duben 2015 Rypicong: je mi jasné, že tady budeš zade protěžovat rapida, ale otevři trochu oči a podívej se alespoň na konfugrace, které jsem posílal. Rádio Swing je u FIII jasný krok kupředu ve srovnání se Swingem u Rapidu (ano, na obrázcích interiérů je to jasně vidět). Dále - Rapid má XDS, ale nemá XDS+ FA je Front Assist. Přední pípáky jsou fajn věc při podélném parkování podélně v úzkých jednosměrkách, kde jsou po obou stranách auta. JIinak je mi jasné, že kdyby to u FIII a Rapida bylo obráceně, tak nadáváš na FIII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Reesha Vloženo 6. Duben 2015 Sdílet Vloženo 6. Duben 2015 je pravda, že mirror link v současné podobě je nepoužitelný. Uvidíme co přinesou aktualizace, ale i tak to bude jen jako nouzovka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 6. Duben 2015 Sdílet Vloženo 6. Duben 2015 (editace) Rypicong: je mi jasné, že tady budeš zade protěžovat rapida, ale otevři trochu oči a podívej se alespoň na konfugrace, které jsem posílal. Rádio Swing je u FIII jasný krok kupředu ve srovnání se Swingem u Rapidu (ano, na obrázcích interiérů je to jasně vidět). Dále - Rapid má XDS, ale nemá XDS+ FA je Front Assist. Přední pípáky jsou fajn věc při podélném parkování podélně v úzkých jednosměrkách, kde jsou po obou stranách auta. JIinak je mi jasné, že kdyby to u FIII a Rapida bylo obráceně, tak nadáváš na FIII. trošku se pleteš, já jsem toho názoru, že Fabia 3 combi je cenově mnohem lepší volba jak Rapid Spaceback, jenom nesouhlasím s některými tvými důvody proč dát zrovna přednost jí, já bych vypíchl jiné věci... co se týče xds+ vs xds, na zahraničních forech se vedou dlouhé diskuze ( hlavně u trochu ostřejších aut ) a závěr je jednoduchý, skoro žádný rozdíl a zvlášť u auta typu Fabia je to zbytečné vypíchnout přední pípáky, sorry, ale dopředu je to fakt zbytečnost... swing, ano, nový vypadá lépe ( ač nejsem vyznavač prťavých barevných displayů), ale stále je to obyč swing... ale tady se omlouvám, myslel jsem že původně mluvíš o Boleru, který je šlápnutí vedle... Editováno: 6. Duben 2015, autor: Rypicong Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 6. Duben 2015 Sdílet Vloženo 6. Duben 2015 (editace) No, osobně mám chuť se domluvit s budoucím majitelem Džetyho, co ho čeká nové Bolero ho "čenžnout" s mým starým. . To staré není nic "extra" za 12tyček proti dnešnímu, co má(myslím to staré moje) krom přežitého 6ti CD měniče(osobně tam nemám ani jeden koblih), nic navíc a ani se neráčí zobrazovat hodiny teplotu venku proti Swingu. Vědět to, tak ty prachy raději oželím... Dnes bych to samosebou bez dlouhých přemýšlení investoval(je to fullcolor včetně času, log rádií atd. atd. jiná liga) a v případě Fabule je to v rámci HF, repráků dozadu, tudíž za minimální rozdílovku. Editováno: 6. Duben 2015, autor: KubinoPv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 6. Duben 2015 Myslím, že většina nových majitelů FIII (nebo i jiných modelů ŠA) ani netuší, co to je XDS, natož jaký je rozdíl mezi ním a XDS+. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 6. Duben 2015 Sdílet Vloženo 6. Duben 2015 (editace) Nejlepší jsou Ti samostudenti, kteří se potom objevují na salonech... Editováno: 6. Duben 2015, autor: KubinoPv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 6. Duben 2015 Sdílet Vloženo 6. Duben 2015 oni ani netuší že tam je, jako plno majitelů Rapidů 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 7. Duben 2015 Sdílet Vloženo 7. Duben 2015 Za mě je akorát dobrá stabilizace[emoji6] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 7. Duben 2015 Sdílet Vloženo 7. Duben 2015 vorlajz: vic auto myslis ako vacsie? Lebo porovnatelny je rapid spaceback a FIII combi. Jedno ma viac miesta vzadu a druhe v kufri. Minimalne u nas vychadzal R drahsie a so starsou technikou. Preto nebolo o com. Hlavne mne sa FIII paci viac. no prostě mi přijde, že je eRko větší a praktičtější... nehledě na to, že má hezčí interiér... teda dle mě samo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.