martt Vloženo 5. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2014 (editace) Co by obnášelo vyměnit stávající 5ti kvlat za 6ti kvalt z Rapida do Rooma? Technicky by to podle mě neměl být problém, motory by měly být stejné...a co ŘJ? Mohla by zůstat stávající nebo z Rapida? A SW zřejmě 77kW z Rapida 6ti kvalt... A co by to asi stálo? Editováno: 5. Prosinec 2014, autor: martt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 5. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2014 Mam dojem zeby tam mohl pohybet plac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2014 Nová převodovka stojí podle Etky kolem 125 000 Kč. Jako hlavní důvod, proč FII/R 1.2 TSI 77 kW nemá manuální šestikvalt, se uvádělo, že se tam nevejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaR Vloženo 5. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2014 Pravda, u 1,4/63kw, která byla zpřevodovaná dost krátce, kolikrát na dálnici 6. rychlost chyběla, ale u TSI jsou kvalty tak dlouhé, že šestka by tam asi byla nanic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martt Vloženo 7. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 (editace) Pawouk - samo, že nová nee...třeba na - mihocar.cz se dá koupit kolem 10tis...a tu z Rooma pak zase prodat...šlo by pak vlastně jen o cenu práce...teda pokud by sem tam vůbec vešla...a jesli to není jen trik Bolky že se tam nevejde...musel by se k tomu vyjádřit nějakej kovanej mechoš...né jen dojmy... HonzaR - proč by potom byla 6ka v 77kW Rapidu? Editováno: 7. Prosinec 2014, autor: martt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MBDusan Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 U Rapidu 63 kW je prý převod 5. stupně cca mezi 5. - 6. stupněm Rapidu 77 kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 Rapid je na inej podvozkovej platforme ako F2/Room asi koli tomu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 Vím že Rapid 6q vůči rapidu 5q umí stáhnout otáčky ještě o nějaké dvě stovky dolů. Ale hlavně díky 6 nemá tak dlouhé převody a působí dynamičtěji. Nicméně hlavní problém bych taky viděl to místo zástavby v F2/Room kvůli jiné platformě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 Je otázka, jak to vlastně je. Protože hlavní rozdíl mezi PQ25 zkrácenou (Fabia II/Roomster od cca 2008) a PQ25/26 normální (Polo, Ibiza, Rapid) je zřejmě v rozchodu a v ničem jiném. A u 1.4TSI DSG v Rapidu se tuším mluvilo o tom, že DSG převodovka je kratší.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 6° převodovka se dávala i do Pola od MR2010. Jen mechanickou částí to neskončí. Bude se muset pak přehrát i jednotka motoru, aby šel tempomat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martt Vloženo 7. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 Noo, když to tady čtu, takže by to zřejmě šlo, né? Ale pořád je to - jedna paní povídala... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.