Přejít na obsah

1.4 16v škube na volnoběh


Cooperstt

Doporučené příspěvky

Zdravím,už jsem toho přečetl nespočet ale stále nevím čím to může být.Minulý týden jsem nechal dělat rozvody a hned po výměně motor jakoby vynechává na volnoběh,rozvody jsou nastaveny správně to jsem kontroloval.
 

Jev nastupuje až po mírném zahřátí kdy se vypne sytič a otáčky motoru spadnou pod 1000

Po přidání plynu tento jev zmizí
Dále je slyšet z výfuku jakoby to mělo tendenci střílet na volnoběh
Od motoru je slyšet jemné ťukání

 

Někdo nějaké nápady?díky za rady

Editováno: , autor: Cooperstt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vačky za aretovaný,dopnu rozvoďák a jak je ta značka na klice (zkosený jeden zub) tak ta je vůdči tomu výstupku na bloku který tam jsou dva,tak vůdči tomu menšímu co je v pravo je o půl zubu posunutá doleva.zítra to vyfotím 

 

edit:značky na napínací kladce? :)

Editováno: , autor: Cooperstt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

můžeš mít blbě nasazený řemen a tou kladkou to částečně kompenzuješ. Když jsem to měnil, tak mi to taky nesedělo. Chvíli jsem si s tím hrál a najednou to bylo jak prdel na hrnec. Pokud jsou značky na svých místech, tak se řemen nedá nandat, s klikou se musí mírně otočit, nandat řemen a po nastavení kladky by to mělo sednout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo pánové,klučina co to dělal se dušoval že je to správně,že to prej nejde přendat že tam jsou aretace.Mě bylo hned divný že se to třepe,tak jsem mu to říkal a valil do mě že to je normální....pro změnu nebere telefony tak jsem to musel řešit jinde za další peníze :(


Jinak servis co to dodrbal: Štrbík Martin Paseka u Šternberka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je blbosť ....

to není blbost ale vlastní zkušenost (tedy "vlastní blnost" :-). Zaaretováno, značky na klice přesně sedí. Nasadíš řemen - ale o zub přesazený, protože pokud ta značka dole přesně sedí, tak to tam jinak skoro ani nejde - značka na klice stále sedí, ale jak napneš kladku, tak je to na klice tak nějak divně napůl. A kdyby člověk stále nečetl příspěvky, že to někdo o zub přesadil, tak by i věřil tomu, že to je jen optický klam. Klika se prostě musí trochu natočit, a teprve po napnutí si to přesně sedne. Ostatně se to píše i v DP, jak jsem se později dozvěděl :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 let později...

Také mi v servise špatně udělali rozvody, naštěstí to dali do pořádku. Ale kdybych nenašel tohle téma, tak by mě nenapadlo, že to škubání po zahřátí může být způsobeno špatnou výměnou rozvodů. Už jsem mezitím vyzkoušel řadu jiných věcí ale nic nepomohlo. Svíčky, cívky, odlučovač oleje, vyčistit klapku, EGR, dělat adaptace...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...