Publikováno Prosinec 7, 201410 r Zdravím,už jsem toho přečetl nespočet ale stále nevím čím to může být.Minulý týden jsem nechal dělat rozvody a hned po výměně motor jakoby vynechává na volnoběh,rozvody jsou nastaveny správně to jsem kontroloval. Jev nastupuje až po mírném zahřátí kdy se vypne sytič a otáčky motoru spadnou pod 1000 Po přidání plynu tento jev zmizíDále je slyšet z výfuku jakoby to mělo tendenci střílet na volnoběhOd motoru je slyšet jemné ťukání Někdo nějaké nápady?díky za rady Upraveno Prosinec 7, 201410 r od Cooperstt
Prosinec 7, 201410 r Myslim, že je to o zub skočeny, zkus VAG. U jinýho motoru se mi podařilo o jeden zub rozhodit rozvod a dělalo to samý, kontrolka nesvítíla, ale čidlo vačky vyhazovalo chybu.
Prosinec 7, 201410 r Autor Přípravek jo,ale když jsem to nastavení kontroloval tak to právě nevypadalo uplně TOP,není možné že rozvodový řemen BOSCH od náhrady se třeba nepatrně lyší délkou nebo tak? Jinak vag neukazuje žádnou chybu,válce nevynechávají
Prosinec 7, 201410 r chlape,ale ty sám sebe oponuješ ...najprv toto rozvody jsou nastaveny správně to jsem kontroloval. ..a potom zasa ale když jsem to nastavení kontroloval tak to právě nevypadalo uplně TOP o koľko to je na kľukovke posunuté,keď zaistíš vačky prípravkom?
Prosinec 7, 201410 r Autor dívej když je to nastavený co nejlíp tak je to jakoby o půl zubu posunutý vůči klice,ale líp to dát nejde.Když se to dá o zub tam nebo zpět tak je to už uplně špatný
Prosinec 7, 201410 r Autor Dělá to přesně to samý jako tady na tom videu https://www.youtube.com/watch?v=1UbK3Fzv76k
Prosinec 8, 201410 r Takže, dáš přípravek na vačková kola (stačí dva vrtáky 8mm) a značka na klikovce vychází mezi zuby toho malého kolečka (o půl zubu)? Značky na napínací kladce sedí přesně? Podle mě to máš přesazený.
Prosinec 8, 201410 r Autor Vačky za aretovaný,dopnu rozvoďák a jak je ta značka na klice (zkosený jeden zub) tak ta je vůdči tomu výstupku na bloku který tam jsou dva,tak vůdči tomu menšímu co je v pravo je o půl zubu posunutá doleva.zítra to vyfotím edit:značky na napínací kladce? Upraveno Prosinec 8, 201410 r od Cooperstt
Prosinec 8, 201410 r Autor Zítra to budu kontrolovat.Jinak tedy když by napnutí nesedělo tak je možné že to může být rozhozené?
Prosinec 9, 201410 r můžeš mít blbě nasazený řemen a tou kladkou to částečně kompenzuješ. Když jsem to měnil, tak mi to taky nesedělo. Chvíli jsem si s tím hrál a najednou to bylo jak prdel na hrnec. Pokud jsou značky na svých místech, tak se řemen nedá nandat, s klikou se musí mírně otočit, nandat řemen a po nastavení kladky by to mělo sednout.
Prosinec 10, 201410 r Autor už to je,bylo to na vačce o zub,on se tam ten řemen musí nandat,dopnout a pak zaaretovat,jinak to nejde se stím domluvit.
Prosinec 10, 201410 r ach jáááj ...to kto ti robil takto? a načo to treba zaeretovať,keď to máš už dopnuté,čo tým docieliš?...nestačím sa diviť ...čo sa tu človek nedozvie
Prosinec 10, 201410 r No, hlavně, že to srovnal , ale kdo to dělal, měl by dostat za uši! Zbytečná práce navíc. Ale kdo dělal rozvody , to ví nejlépe vlastník.
Prosinec 11, 201410 r Autor Jo pánové,klučina co to dělal se dušoval že je to správně,že to prej nejde přendat že tam jsou aretace.Mě bylo hned divný že se to třepe,tak jsem mu to říkal a valil do mě že to je normální....pro změnu nebere telefony tak jsem to musel řešit jinde za další peníze Jinak servis co to dodrbal: Štrbík Martin Paseka u Šternberka
Prosinec 11, 201410 r to je blbosť .... to není blbost ale vlastní zkušenost (tedy "vlastní blnost" :-). Zaaretováno, značky na klice přesně sedí. Nasadíš řemen - ale o zub přesazený, protože pokud ta značka dole přesně sedí, tak to tam jinak skoro ani nejde - značka na klice stále sedí, ale jak napneš kladku, tak je to na klice tak nějak divně napůl. A kdyby člověk stále nečetl příspěvky, že to někdo o zub přesadil, tak by i věřil tomu, že to je jen optický klam. Klika se prostě musí trochu natočit, a teprve po napnutí si to přesně sedne. Ostatně se to píše i v DP, jak jsem se později dozvěděl :-)
Prosinec 23, 20222 r Také mi v servise špatně udělali rozvody, naštěstí to dali do pořádku. Ale kdybych nenašel tohle téma, tak by mě nenapadlo, že to škubání po zahřátí může být způsobeno špatnou výměnou rozvodů. Už jsem mezitím vyzkoušel řadu jiných věcí ale nic nepomohlo. Svíčky, cívky, odlučovač oleje, vyčistit klapku, EGR, dělat adaptace...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.