Publikováno Září 12, 200619 r Nazdar Octaviáni, mám dotaz, táta si pomalinku dělá zálusk na novýho Scouta a tak se chci zeptat, jestli někdo nevíte, zda ten pohon 4x4 je stálý nebo jde vypnout. Ptám se jak to funguje u klasický octy 4x4, ptž Scout vychází z klasický čtyřkolky, díky za odpověď
Září 12, 200619 r Podivej se sem: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=12698 ,na to co jsem napsal ja + Honza
Září 12, 200619 r Osobně jsem si dělal Haldex na vypínání.By ses divil,jak je to nepříjemné,když ve 120km/h v dešti ve vyjetých kolejích ti předek proklouzne a zadek sepne.To se nestačíš divit,jak se to pěkně rozvlní.Řeknu pocit nic moc.
Září 17, 200619 r Autor naco bych to chtěl vypínat, kolikrát není příjemný jezdit se čtyřkolkou a po městě to taky není nejúspornější, že?
Září 17, 200619 r Autor a ty jako po meste neustale hrabes a jezdis driftem? právě proto se ptám zda se jedná o trvalé zapojení 4x4 nebo da se čtyřkolka zapíná v případě, že si auto hrábně? Asi by ses divil jak se hezky po liberci hrabe
Září 17, 200619 r No to je pravda, že to nečakané pripnutie nie je nič príjemné. Ale čo sa týka úspory, tak u Haldexu určite pri bežnej jazde nie je pripnutá zadná náprava natrvalo. Ale aj napriek tomu to vyššiu spotrebu urobí, lebo sa všetky komponenty Haldexu, spojovacie hriadele a homokĺby otáčajú beztak.
Září 17, 200619 r Auto s haldexem má +1litr navíc(u naf´táku)Jak píše Diamant,jsou tam odpory-kardan,poloosy atd a nápravu mají dva co dělat aby ji unesli
Září 20, 200618 r Tak tak. Rozdiel v hmotnosti bežného kombíka a 4x4 s rovnakým motorom je cca 100 kg.
Září 20, 200618 r Je to 150 Kg, a se spoustou veci tady kluci nesouhlasim, ale asi nema smysl reagovat na teoreticke psani. Nejlepsim argumentem je 15 000 na 4x4 najeto. Hany
Září 21, 200618 r no já měl s 4×4 najeto trošku více O II nebo O I? Pokud se nepletu 4x4 O I a 4x4 O II je nebe a dudy... Hany
Září 21, 200618 r Tak to ani naaaaahodou, haldex O I je nekde jinde nez O II, hlavne s tim, ze se napr. neprojevuje cuknuti pri jeho sepnuti apd... Cetl jsem o tom dost. H.
Září 21, 200618 r Já měl soft.úpravu haldexu a ta je úplně jinde než ta co je v OII.jinak nějaké cuknutí jsem tedy nikdy nepozoroval.spíš mi šlo o toto: Osobně jsem si dělal Haldex na vypínání.By ses divil,jak je to nepříjemné,když ve 120km/h v dešti ve vyjetých kolejích ti předek proklouzne a zadek sepne.To se nestačíš divit,jak se to pěkně rozvlní.Řeknu pocit nic moc.
Září 21, 200618 r Jen malo kdy se mi stalo, kdyz jsem jel na D1 v oblasti Vysociny, ze neprselo (jezdim ji , tak 4x mesicne ). A jezdim tak 160 a nikdy zadny rozkymaceni, nic... Ze by preci jen nejake rozdily v haldexu?
Září 21, 200618 r Cosby tak v cem to je??? Proc se rozkmytala? Nahore pises neco o haldexu a tady, ze nejde o hladex....
Září 21, 200618 r jde o haldex.Protože proklouznou-li ti přední kola,připojí se zadek a co asi ti to při aquaplaningu udělá??Ještě jsi to nezažil,tak nevíš.a je úplně jedno,jestli haldex zabere o 0,5 sec dříve nebo později
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.