Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Nazdar Octaviáni, mám dotaz, táta si pomalinku dělá zálusk na novýho Scouta a tak se chci zeptat, jestli někdo nevíte, zda ten pohon 4x4 je stálý nebo jde vypnout. Ptám se jak to funguje u klasický octy 4x4, ptž Scout vychází z klasický čtyřkolky, díky za odpověď

Predpokladam, ze tam bude klasickej haldex ;)

A načo by si to chcel vypínať?

Osobně jsem si dělal Haldex na vypínání.By ses divil,jak je to nepříjemné,když ve 120km/h v dešti ve vyjetých kolejích ti předek proklouzne a zadek sepne.To se nestačíš divit,jak se to pěkně rozvlní.Řeknu pocit nic moc.

  • Autor

naco bych to chtěl vypínat, kolikrát není příjemný jezdit se čtyřkolkou a po městě to taky není nejúspornější, že?

a ty jako po meste neustale hrabes a jezdis driftem?

  • Autor
a ty jako po meste neustale hrabes a jezdis driftem?

právě proto se ptám zda se jedná o trvalé zapojení 4x4 nebo da se čtyřkolka zapíná v případě, že si auto hrábně? Asi by ses divil jak se hezky po liberci hrabe :t

pochybuju, ze by pro scout delali neco jineho, haldex spina az kdyz je to treba

No to je pravda, že to nečakané pripnutie nie je nič príjemné. Ale čo sa týka úspory, tak u Haldexu určite pri bežnej jazde nie je pripnutá zadná náprava natrvalo. Ale aj napriek tomu to vyššiu spotrebu urobí, lebo sa všetky komponenty Haldexu, spojovacie hriadele a homokĺby otáčajú beztak.

Auto s haldexem má +1litr navíc(u naf´táku)Jak píše Diamant,jsou tam odpory-kardan,poloosy atd a nápravu mají dva co dělat aby ji unesli

Tak tak. Rozdiel v hmotnosti bežného kombíka a 4x4 s rovnakým motorom je cca 100 kg.

možná i víc než 100 KG

Je to 150 Kg, a se spoustou veci tady kluci nesouhlasim, ale asi nema smysl reagovat na teoreticke psani. Nejlepsim argumentem je 15 000 na 4x4 najeto.

Hany

Souhlas s Hanym lol

no já měl s 4×4 najeto trošku více

no já měl s 4×4 najeto trošku více

O II nebo O I?

Pokud se nepletu 4x4 O I a 4x4 O II je nebe a dudy...

Hany

OI,ale haldex jako haldex

Tak to ani naaaaahodou, haldex O I je nekde jinde nez O II, hlavne s tim, ze se napr. neprojevuje cuknuti pri jeho sepnuti apd... Cetl jsem o tom dost.

H.

Já měl soft.úpravu haldexu a ta je úplně jinde než ta co je v OII.jinak nějaké cuknutí jsem tedy nikdy nepozoroval.spíš mi šlo o toto:

Osobně jsem si dělal Haldex na vypínání.By ses divil,jak je to nepříjemné,když ve 120km/h v dešti ve vyjetých kolejích ti předek proklouzne a zadek sepne.To se nestačíš divit,jak se to pěkně rozvlní.Řeknu pocit nic moc.

Jen malo kdy se mi stalo, kdyz jsem jel na D1 v oblasti Vysociny, ze neprselo (jezdim ji , tak 4x mesicne ). A jezdim tak 160 a nikdy zadny rozkymaceni, nic...

Ze by preci jen nejake rozdily v haldexu? B)

ne,v haldexu ne.Poznáš.

Cosby tak v cem to je??? Proc se rozkmytala? Nahore pises neco o haldexu a tady, ze nejde o hladex....

jde o haldex.Protože proklouznou-li ti přední kola,připojí se zadek a co asi ti to při aquaplaningu udělá??Ještě jsi to nezažil,tak nevíš.a je úplně jedno,jestli haldex zabere o 0,5 sec dříve nebo později

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.