Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Jojo ono staci si precist nejake testy kde testujou 4x4 ... to co pise cosby tam dost casto uvadej :-(

Vloženo

Rychle sem hodil haldex spojka do vyhledavace seznamu a vysledek :

A nevýhody?

Nevýhoda vynikne především na silnici. Leckoho totiž může překvapit "jankovitost" vozu. Stačí totiž vjet s automobilem do zatáčky se štěrkem a rázem se čelo orosí. Přední kola totiž proklouznou a zadní se v mžiku připojí. Z mírně nedotáčivého vozu se náhle stane silně přetáčivý a ruce mají co dělat, aby tuhle změnu vyrovnaly. I již zmíněné ESP začne divoce rachotit s podvozkem, není to moc platné. Tahle krušná chvilka nás i přes již dřívější zkušenosti a očekávání zastihla na cestě několikrát a vždy nepříjemně překvapila. Po zimních měsících bylo zatáček s posypovým materiálem dost a dost. Receptem je zrušit své zvyky a přidávat plyn až u volantu srovnaného do přímého směru. V terénu se tahle nevýhoda dá řešit na širších cestách, na lesní cestě jde ale o plechy.

Vloženo

Je to jak píše MichaelF-přesně,ale mi se třebas ten štěrk v zatáčce nebo sníh líbil.Přidáš a jedeš pěkně ve smyku-dá se jet krásně v řízeném smyku,ale!!!Musí s tím člověk počítat a musí se s tím naučit.ESP je opravdu v tomto případě vcelku na nic.Právě pro ty krizovky jsem si udělal Haldex na vypínání a spokojenost.Jinak permanentní 4×4 je úplně o něčem jinem,ale zase ve sněhu je i Haldex naprosto Super

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)
Hany, ten test je pěknej, ale není náhodou to zvířátko "bedár" ?    :D

Nejak jsem nepobral to slovo v uvozovkach??? Cot je Bedar??

Ja znam je Beďary :D

Tak uz jsem to pobral, Jirko, slovaci maji slovo beťár, to je neco jako v cestine chytry lisak :-)))

Taky mne tak par lidi rika, tak vim o cem mluvim :-))))

Editováno: , autor: Hany
Vloženo

Presne tak, beťár ste identifikovali správne. Ale bedár nie je zvieratko. Je to človek, ktorý je veľmi chudobný, asi niečo ako bídák, ale ono sa to skôr používalo v historických filmoch.

Vloženo
no jo, pravda, nějak se mi ta Slovenština vzdaluje :)

Jiriku z toho si nic nedelej ja jsem taky z prvu nevedel. jestli se mam smat nebo mne davaji :-))))

H.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo
Osobně jsem si dělal Haldex na vypínání.By ses divil,jak je to nepříjemné,když ve 120km/h v dešti ve vyjetých kolejích ti předek proklouzne a zadek sepne.To se nestačíš divit,jak se to pěkně rozvlní.Řeknu pocit nic moc.

Ahoj a kdo,nebo jak jsi dělal vypínání Haldexu a na kolik to vyjde ... nevadí to nějak elektronice v autě? Díky za odpověď ... :)

Vloženo (editace)
Ahoj a kdo,nebo jak jsi dělal vypínání Haldexu a na kolik to vyjde ... nevadí to nějak elektronice v autě? Díky za odpověď ...  :)

Proc si pak investoval o cca 150 000 vic do auta, kdyz si jeho prednost vypnes???

To je ptakovina.

Sedni si do auta, ujed s nim par tisic kilometru a pak se rozhodni jestli to chces vypinat nebo ne.

Spousta veci, ktere tady par lidi pise je strasne teoreticky blabol vycteny z testu aut po netu, kdy s tim nejaky novinar co ho nevzali do Mlade Fronty ujel 500 Km.

Haldex, je jedna z moznych cest budoucnosti 4x4 nahonu, protoze jen malo 4x4 jezdi v mistech, kde realne vyuziji nahon na 4 kola a v ramci snizovani spotreby, muze auto jet na 4x2. (citace z AMR)

Jedna z veci co se mi na Haldexu libi je, ze zapina podstatne drive nez jej vubec potrebujes, tedy ESP vyhodnocuje prujezd zatackou a zapne zadek drive nez dojde k prokluzu kol... zase citace z papiru Skodovky.

H.

Editováno: , autor: Hany
Vloženo
Ahoj a kdo,nebo jak jsi dělal vypínání Haldexu a na kolik to vyjde ... nevadí to nějak elektronice v autě? Díky za odpověď ...  :)

Proc si pak investoval o cca 150 000 vic do auta, kdyz si jeho prednost vypnes???

To je ptakovina.

Sedni si do auta, ujed s nim par tisic kilometru a pak se rozhodni jestli to chces vypinat nebo ne.

Spousta veci, ktere tady par lidi pise je strasne teoreticky blabol vycteny z testu aut po netu, kdy s tim nejaky novinar co ho nevzali do Mlade Fronty ujel 500 Km.

Haldex, je jedna z moznych cest budoucnosti 4x4 nahonu, protoze jen malo 4x4 jezdi v mistech, kde realne vyuziji nahon na 4 kola a v ramci snizovani spotreby, muze auto jet na 4x2. (citace z AMR)

Jedna z veci co se mi na Haldexu libi je, ze zapina podstatne drive nez jej vubec potrebujes, tedy ESP vyhodnocuje prujezd zatackou a zapne zadek drive nez dojde k prokluzu kol... zase citace z papiru Skodovky.

H.

Ale já neříkám,že to chci udělat na vypínání,jen mě to zajímalo ...

Myslel jsem si,že to musí nějak vadit elektronice,zvlášť když jak sám říkáš že ESP připne pohon zadních kol dřív,než je potřeba ... takhle přece nemá co sepnout a musí mu to hlásit jako chybu ... :)

Vloženo

chlapi hlavne nesmite nigdy ubrat a potom je haldex k neprekonaní není nic lepsí zabava než si zařadit v pořadnym marastu nebo rozbředlim sněhu ale hlavne se to musi držet a je to jak přibity.

Vloženo
Proc si pak investoval o cca 150 000 vic do auta, kdyz si jeho prednost vypnes???

To je ptakovina.

opravte me, jestli jsem to blbe pochopil, ale podle me si Cosby vypnul haldex a ted ma full time 4x4.

Vloženo
4x2 je co? to je normalni predohrab? jako ze by zadek uplne odpojil? tak pak bych z toho byl taky docela jelen, protoze to jsou opravdu vyhozeny penize za haldex

Yes, trefil si to presne, je to normalni Octavie, ktera sebou vozi 150 Kg navic, zere o litr vic a jeji majitel zacvakl cca 150 000 Kc navic.

H.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...