Hany Vloženo 21. Září 2006 Sdílet Vloženo 21. Září 2006 Cosby vzdavam se, pevne doufam, ze to rozkyvani nezaziju, ale kazdopadne trvam na svem, srovnavat Haldex z O I a O II nejde. Hany Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 21. Září 2006 Sdílet Vloženo 21. Září 2006 jak jsem psal,je to úplně jedno,jaký je Haldex.Pokud nemáš stálý náhon,tak je to trošku v nevýhodě,ale na sněhu k nezaplacení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 21. Září 2006 Sdílet Vloženo 21. Září 2006 Jojo ono staci si precist nejake testy kde testujou 4x4 ... to co pise cosby tam dost casto uvadej :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 21. Září 2006 Sdílet Vloženo 21. Září 2006 Rychle sem hodil haldex spojka do vyhledavace seznamu a vysledek : A nevýhody? Nevýhoda vynikne především na silnici. Leckoho totiž může překvapit "jankovitost" vozu. Stačí totiž vjet s automobilem do zatáčky se štěrkem a rázem se čelo orosí. Přední kola totiž proklouznou a zadní se v mžiku připojí. Z mírně nedotáčivého vozu se náhle stane silně přetáčivý a ruce mají co dělat, aby tuhle změnu vyrovnaly. I již zmíněné ESP začne divoce rachotit s podvozkem, není to moc platné. Tahle krušná chvilka nás i přes již dřívější zkušenosti a očekávání zastihla na cestě několikrát a vždy nepříjemně překvapila. Po zimních měsících bylo zatáček s posypovým materiálem dost a dost. Receptem je zrušit své zvyky a přidávat plyn až u volantu srovnaného do přímého směru. V terénu se tahle nevýhoda dá řešit na širších cestách, na lesní cestě jde ale o plechy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 22. Září 2006 Sdílet Vloženo 22. Září 2006 Je to jak píše MichaelF-přesně,ale mi se třebas ten štěrk v zatáčce nebo sníh líbil.Přidáš a jedeš pěkně ve smyku-dá se jet krásně v řízeném smyku,ale!!!Musí s tím člověk počítat a musí se s tím naučit.ESP je opravdu v tomto případě vcelku na nic.Právě pro ty krizovky jsem si udělal Haldex na vypínání a spokojenost.Jinak permanentní 4×4 je úplně o něčem jinem,ale zase ve sněhu je i Haldex naprosto Super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 22. Září 2006 Sdílet Vloženo 22. Září 2006 Chlapi, 4x4 je málo. Čo takto 6x8. Viete ako super sa s tým preháňa po kamenolome? Len si dajte naložiť plno piesku, lebo bez neho je to nekomfortné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hany Vloženo 22. Září 2006 Sdílet Vloženo 22. Září 2006 Diamante ty si Beťár Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hany Vloženo 22. Září 2006 Sdílet Vloženo 22. Září 2006 Pevne doufam, ze jsem to dobre napsal, mluvena slovencina neni problem, ale psana vuuuubec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sinius Vloženo 22. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Září 2006 sem rád, že ste se díky mé jemné a nevinné otázce nesežrali !!! :-) :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hany Vloženo 7. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2006 (editace) Tady je hezky testik O 4x4: Autoreue Hany Editováno: 7. Říjen 2006, autor: Hany Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 7. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2006 Hany, ten test je pěknej, ale není náhodou to zvířátko "bedár" ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hany Vloženo 7. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2006 (editace) Hany, ten test je pěknej, ale není náhodou to zvířátko "bedár" ? Nejak jsem nepobral to slovo v uvozovkach??? Cot je Bedar?? Ja znam je Beďary Tak uz jsem to pobral, Jirko, slovaci maji slovo beťár, to je neco jako v cestine chytry lisak :-))) Taky mne tak par lidi rika, tak vim o cem mluvim :-)))) Editováno: 7. Říjen 2006, autor: Hany Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 7. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2006 Presne tak, beťár ste identifikovali správne. Ale bedár nie je zvieratko. Je to človek, ktorý je veľmi chudobný, asi niečo ako bídák, ale ono sa to skôr používalo v historických filmoch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 7. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2006 no jo, pravda, nějak se mi ta Slovenština vzdaluje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hany Vloženo 11. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 no jo, pravda, nějak se mi ta Slovenština vzdaluje Jiriku z toho si nic nedelej ja jsem taky z prvu nevedel. jestli se mam smat nebo mne davaji :-)))) H. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andysek Vloženo 6. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2006 Osobně jsem si dělal Haldex na vypínání.By ses divil,jak je to nepříjemné,když ve 120km/h v dešti ve vyjetých kolejích ti předek proklouzne a zadek sepne.To se nestačíš divit,jak se to pěkně rozvlní.Řeknu pocit nic moc. Ahoj a kdo,nebo jak jsi dělal vypínání Haldexu a na kolik to vyjde ... nevadí to nějak elektronice v autě? Díky za odpověď ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 6. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2006 přerušil napájení Haldexu.Dva dráty a vypínač a ničemu to nevadí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hany Vloženo 7. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2006 (editace) Ahoj a kdo,nebo jak jsi dělal vypínání Haldexu a na kolik to vyjde ... nevadí to nějak elektronice v autě? Díky za odpověď ... Proc si pak investoval o cca 150 000 vic do auta, kdyz si jeho prednost vypnes??? To je ptakovina. Sedni si do auta, ujed s nim par tisic kilometru a pak se rozhodni jestli to chces vypinat nebo ne. Spousta veci, ktere tady par lidi pise je strasne teoreticky blabol vycteny z testu aut po netu, kdy s tim nejaky novinar co ho nevzali do Mlade Fronty ujel 500 Km. Haldex, je jedna z moznych cest budoucnosti 4x4 nahonu, protoze jen malo 4x4 jezdi v mistech, kde realne vyuziji nahon na 4 kola a v ramci snizovani spotreby, muze auto jet na 4x2. (citace z AMR) Jedna z veci co se mi na Haldexu libi je, ze zapina podstatne drive nez jej vubec potrebujes, tedy ESP vyhodnocuje prujezd zatackou a zapne zadek drive nez dojde k prokluzu kol... zase citace z papiru Skodovky. H. Editováno: 7. Prosinec 2006, autor: Hany Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andysek Vloženo 7. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2006 Ahoj a kdo,nebo jak jsi dělal vypínání Haldexu a na kolik to vyjde ... nevadí to nějak elektronice v autě? Díky za odpověď ... Proc si pak investoval o cca 150 000 vic do auta, kdyz si jeho prednost vypnes??? To je ptakovina. Sedni si do auta, ujed s nim par tisic kilometru a pak se rozhodni jestli to chces vypinat nebo ne. Spousta veci, ktere tady par lidi pise je strasne teoreticky blabol vycteny z testu aut po netu, kdy s tim nejaky novinar co ho nevzali do Mlade Fronty ujel 500 Km. Haldex, je jedna z moznych cest budoucnosti 4x4 nahonu, protoze jen malo 4x4 jezdi v mistech, kde realne vyuziji nahon na 4 kola a v ramci snizovani spotreby, muze auto jet na 4x2. (citace z AMR) Jedna z veci co se mi na Haldexu libi je, ze zapina podstatne drive nez jej vubec potrebujes, tedy ESP vyhodnocuje prujezd zatackou a zapne zadek drive nez dojde k prokluzu kol... zase citace z papiru Skodovky. H. Ale já neříkám,že to chci udělat na vypínání,jen mě to zajímalo ... Myslel jsem si,že to musí nějak vadit elektronice,zvlášť když jak sám říkáš že ESP připne pohon zadních kol dřív,než je potřeba ... takhle přece nemá co sepnout a musí mu to hlásit jako chybu ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabijak Vloženo 11. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2006 chlapi hlavne nesmite nigdy ubrat a potom je haldex k neprekonaní není nic lepsí zabava než si zařadit v pořadnym marastu nebo rozbředlim sněhu ale hlavne se to musi držet a je to jak přibity. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 11. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2006 Proc si pak investoval o cca 150 000 vic do auta, kdyz si jeho prednost vypnes???To je ptakovina. opravte me, jestli jsem to blbe pochopil, ale podle me si Cosby vypnul haldex a ted ma full time 4x4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaKLE Vloženo 11. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2006 spíš bych řekl full time 4x2 (vypnul haldex - trvale rozpojeno) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 12. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2006 4x2 je co? to je normalni predohrab? jako ze by zadek uplne odpojil? tak pak bych z toho byl taky docela jelen, protoze to jsou opravdu vyhozeny penize za haldex Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hany Vloženo 12. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2006 4x2 je co? to je normalni predohrab? jako ze by zadek uplne odpojil? tak pak bych z toho byl taky docela jelen, protoze to jsou opravdu vyhozeny penize za haldex Yes, trefil si to presne, je to normalni Octavie, ktera sebou vozi 150 Kg navic, zere o litr vic a jeji majitel zacvakl cca 150 000 Kc navic. H. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 12. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2006 se mi nejak nezda, no, pockame si na cosbyho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.