jirka toledo Vloženo 3. Květen 2009 Vloženo 3. Květen 2009 překódovat budíky a máš klid nebude pípat a ani nebude svítit kontrolka pásu... Citovat
majojo Vloženo 5. Květen 2009 Vloženo 5. Květen 2009 překódovat budíky a máš klid nebude pípat a ani nebude svítit kontrolka pásu... Mne ta kontrolka ani pipanie nefunguje, ako to mam zapnut? Mam octavia eleganc 1,9 TDI. Podotikam, ze ani netusim co je to VAG. Citovat
jirka toledo Vloženo 16. Květen 2009 Vloženo 16. Květen 2009 přes diagnostiku máš oktavku II? doufám Citovat
majojo Vloženo 18. Květen 2009 Vloženo 18. Květen 2009 přes diagnostiku máš oktavku II? doufám Ano, mam dvojku, o chvilu idem na servisnu kontrolu, ta si to dam zapnut. Dik za radu. Citovat
Vladimír Kalandra Vloženo 20. Květen 2009 Vloženo 20. Květen 2009 Ano, mam dvojku, o chvilu idem na servisnu kontrolu, ta si to dam zapnut. Dik za radu. Mne by to taky zajimalo jak to zapnout ale ;-) Protože mne ta kontrolka sviti klasicky kdyz se otoci klickem a pak zhasne pás nepás. konektory mam pripojeny (pripadne kterej to je? je tam blbě vidět). Ridici jednotku mam kodovanou jako s pasama, ale bez kontroly vlakna zarovek. Jinak se jedná o Oct1 - snad to bude podobný. Díky všem Citovat
Krejdy Vloženo 25. Květen 2009 Vloženo 25. Květen 2009 Cau mohl byste se mi někdo podivat do etky kolik stoji to pouzdro co se do nej zacvakava ten konec pasu... Uz mi to zaclo pipat porad.. Citovat
rommi Vloženo 9. Březen 2010 Vloženo 9. Březen 2010 zdravim dnes som prisiel poobede k autu a po zasunuti kluca do spinacej skrinky sa rozblikala cela pristrojovka a pri pokuse o nastartovanie ani cvaknutie. Ostal svieti chyba ABS a ASR a blikal cerveny vykricnik. Povedal som si asi baterka pozrel som do "magickeho oka" a fakt baterka prazdna, tak som to nakopol cez startovacie kable - uplne v pohode na prvy sup, na pristrojovke mi ostal svietit zlty volant, ale ten po chvilke zhasol (tak ako mal), ale uplne prestala fungovat signalizacia bezbecnostneho pasu ani ked dam klucik do zapalovani a pri "selfteste" sa vobec nerozsvieti.... kusok ma to hneva, lebo je mozne ze tym padom tam nieco ruplo a je otazka co vsetko...zatial som spozoroval len tie pasy.... auto ide v pohode urobil som cca 40 kilometrov aby sa dobila (aspon kusok) bateria a dufam ze zajtra rano nastartujem..... maju pasy nejaku samostatnu poistku (nic mudre som v prirucke nenasiel....) Citovat
DRYVER Vloženo 9. Březen 2010 Vloženo 9. Březen 2010 Asi by me to take stvalo, ze mi neco prestalo fungovat, ale zrovna to pipani pasu jsem si dobrovolne zrusil, protoze me to uz vylozene vytacelo. Citovat
peterge Vloženo 13. Květen 2010 Vloženo 13. Květen 2010 Ahojte, švagor kúpil O II r.v.2007 1,9TDI 77kW a zistil, že zhruba po 1 - 1,5 hodine jazdy mu na asi 3minúty začne signalizovať a zároveň pípať kontrolka pásov. Potom to samovoľne prestane. Samozrejme, že rozprávame o neprerušovanej jazde zo zapnutými pásmi. Sám vlastním OII RS a nikdy sa nič také neprejavilo. Neviete kde alebo s čím to má súvis. Ďakujem. Citovat
Jendoslav Vloženo 13. Květen 2010 Vloženo 13. Květen 2010 (editace) Čau, já mám tuhle zkušenost s O2 1.9TDI r.v.2006 combi (služební vůz ve firmě, kde pracuju), najeto cca 220t km a dělalo mi to po najetí asi 100 km také. Jedu (samozřejmě se zapnutým pásem) a najednou pípání jakože nejsem připoutaný, asi na 3 vteřiny, pak zase pár minut klid, potom zase, prostě několikrát během kratší doby a pokračovalo to celou cestu domu 100 km z Prahy (docela na nervy). Nijak jsem to neresil, jelikož je to firemní vůz pro všechny (nee pro jednotlivce), takže bohužel nevím, jak se to řešilo (jestli se to vůbec řešilo), ale jen jsem chtěl poreferovat, že jsem s tím taky setkal. U mé RS zatím nic (mám ji jen 7 měsíců). Hoj. Editováno: 15. Květen 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat
mirca Vloženo 14. Květen 2010 Vloženo 14. Květen 2010 máš vadnou sponu bezpečnostního pásu dej druhou a nebo nechej překodovat panel přístroju bez kontrolky a je to ok taky jsem se s tým setkal Citovat
juryn1 Vloženo 17. Květen 2010 Vloženo 17. Květen 2010 taky jsem to mel a skoncilo to vymenou celeho upinaciho trmenu..v servise mi rekli ze je to neopravitelne..pokud si dobre vzpominam tak to stalo litr i s praci. Citovat
Tomáš Wanke Vloženo 5. Červen 2010 Vloženo 5. Červen 2010 Mám problém. V poslední době se mi čímdál více stává, že mi pípá upozornění, že nejsem připoután i přesto, že jsem. Když na pás potlačím, přestane to. Po chvíli to však znovu začne. Jak mám prosím tuto závdu odstranit? Díky moc za rady... Citovat
Sumeragi Subaru Vloženo 7. Červen 2010 Vloženo 7. Červen 2010 bude tam pravděpodobně opotřebovaný kontakt(to, když pás potáhneš) tomu nasvědčuje.. takže buď dílenskou příručku nebo odvést do servisu a kontakt opravit Citovat
VTRSP2 Vloženo 14. Červen 2010 Vloženo 14. Červen 2010 Mám problém. V poslední době se mi čímdál více stává, že mi pípá upozornění, že nejsem připoután i přesto, že jsem. Když na pás potlačím, přestane to. Po chvíli to však znovu začne. Jak mám prosím tuto závdu odstranit? Díky moc za rady... Problém jsem vyřešil za 100 kč.Na nejbližším vrakovišti jsem koupil jiný kus uchycení spony pásu a přehodil.Je to problém někde uvnitř. Citovat
krocan Vloženo 16. Červen 2010 Vloženo 16. Červen 2010 vyřešit se to dá ještě líp - také ná to dělalo, nech si "odkodovat" pípání............ to znamená že nám už nepípá ikdyž nejsem připoután...... Citovat
floresku Vloženo 13. Srpen 2010 Vloženo 13. Srpen 2010 vyřešit se to dá ještě líp - také ná to dělalo, nech si "odkodovat" pípání............ to znamená že nám už nepípá ikdyž nejsem připoután...... Citovat
maba Vloženo 20. Srpen 2010 Vloženo 20. Srpen 2010 Mě to dělá taky, ale záhadně, když řídím já tak to nedělá , ale když řídí někdo jiný ,a to kdokoli tak to pípá. Ne souvisle , prostě občas to dvakrát třikrát pípne. Vyřešil sem to tak že jsem pod sedadlem odpojil tu zástrčku. Teď si auto myslí že jsem pořád připoután. Citovat
Erik Vloženo 26. Srpen 2010 Vloženo 26. Srpen 2010 Ahoj, taky jsem měl tuto závadu. V servise mě řekli ať to neodpojuju, že to má návaznost na airbag a přitahovač pásu. Takže při nárazu by se přitahovač pásu nemusel aktivovat, protože elektronika to bere jako že nejsi připoután i když jsi. Ale sám si myslím, že to až tak propojené není. Citovat
Ozi Toretto Vloženo 26. Srpen 2010 Vloženo 26. Srpen 2010 kdyz to odpojis tak ti myslim nejdou pytle, takze je lepsi to odkodovat... Citovat
maba Vloženo 26. Srpen 2010 Vloženo 26. Srpen 2010 Funguje to na primitivní bázi , v úchytu pro pás jsou kontakty které když se připoutáš se rozpojí, prostě dva dráty které jsou normálně spojené se rozpojí a auto si myslí že jsem připoutanej. Ta zástrčka jsou jen tyhle dva drátky , na aiback je jiná zástrčka, je blbost že by nefungovali pytle nebo přitahovače. 1 Citovat
wilson Vloženo 6. Říjen 2010 Vloženo 6. Říjen 2010 Zdravim,mam otazku,jde nejak nastavit aby se mi zobrazovalo kdyz nemam zapnute pasy?? Vsimnul jsem si ze to ma skoro kazda OII jenom ja nic,mam 2.0FSI r.v.2006 ambiente i MAXIDOT Citovat
Sniper_2003 Vloženo 6. Říjen 2010 Vloženo 6. Říjen 2010 Musiš si sehnat někoho s Vagem nebo jinou diagnostikou či originální servis a tam to to zapnou. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.