Mr.PeLi Vloženo 18. Únor 2015 Vloženo 18. Únor 2015 Zdravím všechny uživatele tohoto fora!Dobu jsem zde i na internetu hledal informace o adaptaci klapky přímo na motoru 1,4 MPI 50kw a bohužel jsem nikde neuspěl.. Skrz „diagnostiku“ jsem si udělal adaptaci klapky. Z vyhodnocení – Adaptace O.K. usuzuji, že by v tom problém neměl být, nicméně… Koukal jsem se na základní nastavení, které při nesešláplém pedálu ukazuje hodnotu 10110110. Dále by mě zajímalo, kolik km najedete na nádrž. Tykám si s vyšší aktuální spotřebou, která při sešláplém plynu skočí za studena i na 32L\100km. Ve městě z toho je podle palubního počitače průměrně kolem 10L\100km. .. Nemám v okolí žádné Fabiátory, u kterých bych si mohl tuto hodnotu ověřit, tak doufám, že se zde někdo najde. Předem děkuji za pomoc Citovat
Popu Vloženo 19. Únor 2015 Vloženo 19. Únor 2015 Skrtici klapka po vycisteni, se nastavuje po urcitem case sama, defakto kdyz to reknu lidove, zvykne si ..... kazdopadne z dotazu sem nepochopil na co se tedy vubec ptas .... jestli ti jde o tu hodnotu, dival si se kolik bvy mela byt ? jak se chova auto pri prerazeni a podrazeni ?Spotrebu bych asi neresil, kor ve meste,.... aktualni se mi kdyz chci pohybuje i na 56l/100km .... zalezi podle stylu jizdy, hlavne ve meste,.... kdyz jedu po meste a pospicham litam vsude mozne typou brzda-plyn .... mam dlouhodobou na cca 9,6l/100 km Kombinovana mesto-mimo mesto dam klidne za 7,2 l/100 km no a mimo mesto sem ochotnej jet svizne pri prumerny rychlosti 60km/h cca okolo 6,5l/100km ..... kdyz setrim a opet predvidam sem schopnej zajet od 4.8 - 5,6l/100 km . Spotreby co sem ti vypsal jsou realny,... palubak mam vypocitanej ze cca o 0,3 - 0,4l/100km ubira, tudiz spotreby jsou realny co vzdycky z palubaku a po dotankovani vyjde Citovat
Mr.PeLi Vloženo 19. Únor 2015 Autor Vloženo 19. Únor 2015 Asi takhle - Nikde, ani v příručce jsem nenašel nic o tom, jaké jsou hodnoty u základního nastavení klapky. Proto bych ocenil, když by se někdo, kdo má možnost si zdiagnostikovat fabii podělil s hodnotama, které má u klapky on, abych to mohl porovnat... Takhle nějak jsem to myslel, lépe to bohužel popsat neumím. Jinak co se týká té spotřeby co jsi vypsal, tak se + - schoduji.. Citovat
Popu Vloženo 19. Únor 2015 Vloženo 19. Únor 2015 (editace) diagnostiku mam, ale hodnoty nevim kde presne hledat, nehlede na to,.. ze nemam moc cas tedka .... nebo spis behem dne Editováno: 19. Únor 2015, autor: Lukason Citovat
Mr.PeLi Vloženo 19. Únor 2015 Autor Vloženo 19. Únor 2015 Autocom to má v aktuálních hodnotách hned na první stránce, kde to má například takovej VAG netušim.. O víkendu se mi snad poštěstí diagnostikovat jinou 50kw Fabii, tak se s výsledkem podělím i zde.. Nicméně čím více srovnávní, tím lépe Citovat
Popu Vloženo 20. Únor 2015 Vloženo 20. Únor 2015 jde mi spis o adresu a atd... jestli to hledat v merenych hodnotach a atd Citovat
Mr.PeLi Vloženo 20. Únor 2015 Autor Vloženo 20. Únor 2015 01 Elektronika motoru, Kap 01.1 a pak uvidíš funkci něco na styl aktuální hodnoty či tak... Přesněji tě navést neumím, protože jsem VAG maximálně tak viděl, ale nic jsem v něm nedělal.. Citovat
wiglegummi Vloženo 22. Únor 2015 Vloženo 22. Únor 2015 (editace) No já mám sice 44kW ale tyto motory jsou stejný, liší se v min. věcech. Ty hodnoty se daj zkontrolovat v DP. kde máš i napsáno co přesně by mělo kde bejt, ale já nikdy nedosáhl přesně toho co tam píšou. Neřeším to auto jezdí tak jak má a spotřeba je dlouhodobá 6,4 - 6,5l/100km. Když to ráno nastartuju a rozjedu dost často mi ukazuje aktuální spotřebu i 99l, je to spíše při sešlápnutí plynu, ale po zahřátí to pak padá a ukazuje jak má. při brždění mmotorem sem na 0,0. Jinak město cca max 5km jízdy 7-10l mimo město cca 5 - 7l záleží na tom jak jedu, kopce, z kopce, rovinka atd. Editováno: 22. Únor 2015, autor: wiglegummi Citovat
Mr.PeLi Vloženo 22. Únor 2015 Autor Vloženo 22. Únor 2015 Tak koukám, že mejch 32\100 za studena je ještě dobrý... Jinak ohledně té diagnostiky.. Mě se tam teda neukazuje co kde má bejt... Nemohl by jsi mi to vyscreenovat prosimtě ? Citovat
Mr.PeLi Vloženo 8. Březen 2015 Autor Vloženo 8. Březen 2015 Takže jsem po nějaké době zjistil, že hodnota na škrtící klapce je stejná i u druhé fabie..Nicméně jsem zjistil, že 2 těsnící kroužky u vstřikovačů byli uplně K.O. Dále jsem vyměnil těsnění pod sacíma svodama, výfukovejma parohama, vlnovec a spotřeba konečně neukazuje nesmysli. Citovat
Popu Vloženo 8. Březen 2015 Vloženo 8. Březen 2015 No vidis ...... oprava za par korun a vsechno v cajku Citovat
Vejn Vloženo 21. Červenec 2015 Vloženo 21. Červenec 2015 Proč se vlastně čistí klapka a dělá základní nastavení ???? jakej to má účel, prosím jednoduše jsem elektrikář dík... Citovat
Popu Vloženo 21. Červenec 2015 Vloženo 21. Červenec 2015 kdyz je zasrana, vznika na stenach bordel, kdyz to nasava vzduch tak se vzduch rozvlni-rozvibruje a uz obtizneji putuje sacim potrubim,.... tudiz, cim rychlejsi a hladsi prubeh vzduchu tim lepsi, pak take jeste cim studenejsi, tim lepsi pro motor vice ho dokaze spotrebovat = ma mensi hustotu Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.