Přejít na obsah

Chip tuning 1,9 TDI 96 kw


Fabulito

Doporučené příspěvky

to Indi: Můžu s tebou jen souhlasit, máš pravdu. Tohle téma je však "Chip tuning 1,9 TDI 96 kw" a tam se dávají běžně, bez dalších úprav mapy 120-125kW (to co zvládne seriová spojka). V tomto případě je to tedy nárůst o zhruba +25-30kW, to je tedy víc jak 15PS... Ale jinak souhlasím se vším co jsi napsal, i s tím že neprověřené a nevyzkoušené mapy jsou velkým rizikem...............................

Editováno: , autor: seler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

k teme chip. mam 96kw AWX z nemecka podla tacho 155tkm podla mna 255tkm ale ide dobre, nestazujem sa.

Do leta by som chcel spravit nieco s výkonom.

Nepotrebujem tam 120kw ale radsej by som bol keby to malo napr 110kw ale hlavne nech to taha od volnobehu :)

Chcem aby to bola kvalitná mapa lebo budem s tym autom jazdit taxi tj. cca 60 000km ročne po meste.

Takze spojka bude riadne namáhaná a motor detto. Nedam za ten chip viac ako 500E má niekto niaku ponuku?

Dalej mam otazku. Da sa chipnut motor tak aby na volnobeh zral menej? To ma len tak napadlo ze ked budem s tym motorom

brblat na stanovisku zeby mal napr polovicnu spotrebu ako od výrobcu. Teras to zere 0,4-0,5l/h tých 0,2by bola sranda :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 4 měsíce později...

S tim čipovánim opatrně, můj dlouholetý dobrý známý servisák škodovky mě od toho zrazuje a tvrdí taktéž, že spojka dostává zabrat a nemusí to vydržet. Pak samosebou turbo atd...čili netvrdím a nemám důkazy, že by bylo něco špatně, ale nemám důvod svému známému nevěřit... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No právě známý ma pasata b6 96kw a čipnutého na nejakých 110kw a nemuže si to vynachvalit tak mně to celkem láká protože těch 74kw je fakt malo!!!! Hlavně při předjíždění to není nic moc tak nevím ad neudělám chybu auto je relativně v dobrém stavu .

Editováno: , autor: žralok
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano odrazuje se protoze dnes se nechipuje poradne ale v kdejake garazi nalivaji softwer co nekde stahnou z netu a ani nevi co delaj. Resim vecne na brzde takove prasarny ze to je hruza. Pokud se to dela poradne a vse se nastavi na motor a jeho stav, neni probelam. Vcera jsem delal O1 81kw co mela 430 tis najeto. Pan si vymenil turbo za repas a ja mu udelal lehkej tuning a zmeril vykon na brzde. Nebal bych se udelatat chip pri tech km ale jak rikam. Udelat ho s rozumem a poradne motor zdiagnostikovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

než začneš chipovat 74kw superba, tak bych spíš přemýšlel o záměně turba z 96kw vstřiků a softwaru vše z 96kw. Sám mám nachipováno, ale podomácku, jak se píše výše neodborně ;) Koupil jsem galeto, pán mi k tomu dal mapy a já to tam doma nalil. Auto nehulí a neskáče do nouzáku, turbo tlak do 1.5 baru a nástup turba okolo 1600 otáček, je to neodborné, ale bohužel pro odborníky levné. Je to takový lechčí chip ale jede to pěkně. mimochodem mapu na 74kw mám též ale jak by to jelo, to nikdo neví. Mám mít nachipováno z 96kW na 125kW ale pochybuji, při tak malém tlaku turba, ale jede to lépe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

No takže z toho co píšeš vyplývá že 74kw se od 96 kw liší "jen" turbem, vstřiky a softem?To mě opravdu zajímá kdo může říct jestli to tak opravdu je.To jsem zvědav jak dlouho ti těch cca 125 kw vydrží spojka cool.gif

Editováno: , autor: žralok
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud je člověk šetrný na spojku nezáleží na na chipu, pouze že s tím bude hrabat při rojezjezdu tak spojka to nevydrží a turbo taky ne. jinak blok motoru je stejný od prvních TDI 66kW. PD se liší hlavou lepšími materiály které jsou použity uvnitř motoru písty klikovka ojnice proto PD vydrží hodně moc co se týče zvedání výkonu. shoda motorů 74 - 110kW je totožná. 74 a 85kW stejné vstřiky a turbo ale rozdílný soft 96 stejné vstřiky jako 110kW ale rozdílná turba i soft.

Editováno: , autor: petrajksner
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

VAROVÁNÍ!!!

Dobrý den, po dnešní špatné zkušenosti bych se s Vámi rád o ni podělil. V červnu jsem koupil Superb 2,0 l 103 kW v bílé kůži - prostě krasavec. Dneska jsem byl v autorizovaném servisu fy Škoda. Tam mělo dojít a došlo k přehrání softwaru v řídící jednotce. Ta se však kousla a nejde s ní komunikovat. proto pracovník servisu sundal víko řídící jednotky a tam byla samolepka fy CIMBU. Po zatelefonování do Škoda a. s. Mladá Boleslav nám bylo sděleno, že pan ing. Zdeněk Janda používá NELEGÁLNÍ software. Toto auto jsme už bohužel s tímto koupili. Proto si vás dovoluji varovat před jakoukoliv úpravou od této firmy, protože sice ušetříte pár korun, ale následné opravy budou astronomické. Když jsem se s p. Jandou chtěl domluvit na uvedení do provozuschopného stavu, říkal, že mám dojet a za 11.000 KČ mi to spraví. Proto si zjistěte, jestli Váš mechanik používá legální software. Ještě nás požádal pracovník Škoda Auto a.s. z technického a právního oddělení o zaslání fotodokumentace, což bylo učiněno.

Proto na vás apeluji, nešetřete pár korun při úpravě, protože může dojít ke zničení Vašeho miláčka.

Každopádně budu kontaktovat autobazar, kde jsme vozidlo koupili a celou věc předávám svému právnímu zástupci k dořešení. Jen tak mimochodem, oprava bude stát 42.000, pronájem auta ze servisu 1000.- denně, propadlá dovolená 30.000.-.

Jsem s pozdravem.

V případě dotazu mne kontaktujte na mailu info@dovody.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co tak prevodovka? Bude u 74 kratší než u 96,ne...

O motoru něco málo vím, protože jsem ho měl rozebranej a spoustu věcí jsem sháněl a konzultoval, ještě se zeptám já "dělaly se 74 v 5kvaltu nebo jen 6kvalt?" 6kvalt by to pobral a co jsem jen zaslechl uměly být hodně úsporný. Ale mám pocit že snad do fabie RS byly dvě krátká a dlouhá tak i možná asi bude rozdíl i tady, ale poptám se abych neplácal. Podle mě budou nachlup stejný, aby ten vývoj nebyl zas tak drahý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

VAROVÁNÍ!!!

Dobrý den, po dnešní špatné zkušenosti bych se s Vámi rád o ni podělil. V červnu jsem koupil Superb 2,0 l 103 kW v bílé kůži - prostě krasavec. Dneska jsem byl v autorizovaném servisu fy Škoda. Tam mělo dojít a došlo k přehrání softwaru v řídící jednotce. Ta se však kousla a nejde s ní komunikovat. proto pracovník servisu sundal víko řídící jednotky a tam byla samolepka fy CIMBU. Po zatelefonování do Škoda a. s. Mladá Boleslav nám bylo sděleno, že pan ing. Zdeněk Janda používá NELEGÁLNÍ software. Toto auto jsme už bohužel s tímto koupili. Proto si vás dovoluji varovat před jakoukoliv úpravou od této firmy, protože sice ušetříte pár korun, ale následné opravy budou astronomické. Když jsem se s p. Jandou chtěl domluvit na uvedení do provozuschopného stavu, říkal, že mám dojet a za 11.000 KČ mi to spraví. Proto si zjistěte, jestli Váš mechanik používá legální software. Ještě nás požádal pracovník Škoda Auto a.s. z technického a právního oddělení o zaslání fotodokumentace, což bylo učiněno.

Proto na vás apeluji, nešetřete pár korun při úpravě, protože může dojít ke zničení Vašeho miláčka.

Každopádně budu kontaktovat autobazar, kde jsme vozidlo koupili a celou věc předávám svému právnímu zástupci k dořešení. Jen tak mimochodem, oprava bude stát 42.000, pronájem auta ze servisu 1000.- denně, propadlá dovolená 30.000.-.

Jsem s pozdravem.

V případě dotazu mne kontaktujte na mailu info@dovody.cz

můžu se zeptat proč se měl přehrávat software v řídící jednotce?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O motoru něco málo vím, protože jsem ho měl rozebranej a spoustu věcí jsem sháněl a konzultoval, ještě se zeptám já "dělaly se 74 v 5kvaltu nebo jen 6kvalt?" 6kvalt by to pobral a co jsem jen zaslechl uměly být hodně úsporný. Ale mám pocit že snad do fabie RS byly dvě krátká a dlouhá tak i možná asi bude rozdíl i tady, ale poptám se abych neplácal. Podle mě budou nachlup stejný, aby ten vývoj nebyl zas tak drahý.

Fabka je něco jiného. Pokud vím ta 74 se dělaly v pětikvaltu stejně tak jako 96,šestku měl Sup až 103kw. A myslím si že 74 oproti 96 bude kratší.

Zkus kolik máš rychlost na pětku ve 3000ot,96 má 160,3500ot 180,4000ot 210

Editováno: , autor: super(b)man
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Ahoj nemáte někdo už praktickou zkušenost s čipováním 1,9 TDI 96 kw na vyšší výkon? Brouzdám po netu už hodnou chvíli a narazil jsem na spoustu firem, nejdřív sem vyřadil ty co vypadaly podezřele a nechal sem si jen ty co se holedbaj tím, že to už dělaj fakt dlouho a poctivě... (ale věř tomu...) :)

pak se to ještě liší o kolik to čipnou a nejvíc je mi sympatická firma co sama nabízí dokonce zvýšení na 134 kw (http://www.sportmotor.cz/index3.htm) ale sama tam prohlašuje, že to nedoporučuje, protože by pravděpodobně odešla převodovka a spojka...

Nicméně doporučuje úpravu na 122 Kw což mi přijde slušný... a dokonce maj na to trvalou slevu za 9.900,-

Jestli máte někdo tenhle motor čipnutej jako že bych se vsadil že jo :-D

tak dejte vědět vaše zkušenosti.

díky moc

Ahoj mam supa cipleho z 96kw na 136KW od x tuningu, dali mi to pri nejakejch 80tis km a dnes mam najeto 170tis a absolutne bez problemu, ale mam tipotronika....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

To měly být v srpnu 2007 nějký volby? Chtěl to tam,zaplatil, má to tam. On chtěl zvýšit výkon, ne produkci sazí. popisuje to jako reakci na jiný příspěvek. Netvrdím, že kdyby mu dopředu řekli, že to bude hulit, tak by to neudělal ale určitě to nebylo primárním cílem (produkce sazí). A jestli něco nemám rád, tak to jsou radikálové kdekoli. A v ekologii obzvláště, protože to je vděčné téma a shromažďují se tam kvanta půlmozků, z čehož apk výstupem je to, že k produkci jedné tuny rádoby ekopaliva spotřebujeme jedna celá sedm tuny paliv fosilních. A teď k věci-kuva, to je odpich, co?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

davam k nim vsechny auta a max spokojenost i na brzde vse ok super jednani vypadaj a sou seriozni jak rikam max spokojenost a kdyz date vic aut je tam mnozstevni sleva a maj 14 dni na vraceni penez kdyby clovek nebyl spokojeny

Oni delaj auta na brzde??? Ze o tom nic sakra nevim, v CR jde spocitat na jedne ruce firmy co ladi na valcove zkusebne :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj nemáte někdo už praktickou zkušenost s čipováním 1,9 TDI 96 kw na vyšší výkon? Brouzdám po netu už hodnou chvíli a narazil jsem na spoustu firem, nejdřív sem vyřadil ty co vypadaly podezřele a nechal sem si jen ty co se holedbaj tím, že to už dělaj fakt dlouho a poctivě... (ale věř tomu...) :)

pak se to ještě liší o kolik to čipnou a nejvíc je mi sympatická firma co sama nabízí dokonce zvýšení na 134 kw (http://www.sportmotor.cz/index3.htm) ale sama tam prohlašuje, že to nedoporučuje, protože by pravděpodobně odešla převodovka a spojka...

Nicméně doporučuje úpravu na 122 Kw což mi přijde slušný... a dokonce maj na to trvalou slevu za 9.900,-

Jestli máte někdo tenhle motor čipnutej jako že bych se vsadil že jo :-D

tak dejte vědět vaše zkušenosti.

díky moc

ja to mam chipnute od firmy Autochip.eu chtel sem to max a muzu rict ze to lita jako z praku cekam ze spojka udela papa ale pak se da lepsi tak to nejak neresim a maj super ceny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...