Přejít na obsah

Chip tuning 1,9 TDI 96 kw


Fabulito

Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...

no zdrojů je trošku víc než jen moje osobní zkušenost která stála dost peněz (třeba analýzy ústavu paliv a maziv), každej poctivej servisák ti řekne že longlife není olej na vyšší zatížení protože není schopnej udržet mazací film při vyšších nárocích. proto to je 5w-30, a proto existujou oleje 5w-50 a 10w-60 který olejovej film jsou schopný udržet. krom toho měnit jakejkoliv olej po 20tkm je prasečina, limit na výměnu je 15 tkm v reálu, jo výrobce ti sice řekne že můžeš měnit až po 30ti tkm ale už ti neřekne že po 120tkm si můžeš přijít pro novej motor.na druhou stranu jak všichni víme není mnoho olejů s normou 505.01 který jsou schopný vyhovět nárokům na mazání technicky blbě zvládnutýho uložení vaček a zároveň mazat rychle a namazat turbo (třeba 0W olej je do turba nevhodnej protože tam se ten mazací film udrží jen málo)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 2 roky později...

Ve 100% případů chipovaného motoru je kouřivost o hodně vyšší. Zadní nárazník vypadá, jako by to jezdilo na uhlí. Nemůže být tedy pravda, že je spotřeba nižžší. Prodlužuje se doba vstřiku a tím je to dáno. Nemůže být nižší spotřeba a zároveň vyšší výkon. To popírá logiku. Měnit charakteristiku lze ale výkon nelze uplácat z ničeho. Zázraky se nedějí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty nechci ti do toho kecat, ale přemýšlel jsi třeba o přeplňování ? Čili narveš tam více vzduchu ? nevím proč každý hned zvyšuje výkon přidáním nafty... Ano zvedni naftu o 60% a budeš mit takovej odpich ha kouřivost ze za sebou nechás kdejaké auto ale motor pujde do sraček....

 

Jinak tohle je dva roky stare téma asi +- zajimavá reakce po takové době ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V chipnuté Octavii RS originál ze Škoda auto jsem jel. Jelo to dobře  ale zároveň jsem toto a mraky jiných aut myl ve své automyčce. Osobně jsem aut umyl  řádově desítky tisíc za několik let a vždy jsem podle zadní části auta poznal, které bylo chipované. Měl jsem  možnost projet řadu špičkových nových  aut zákazníků  od Porsche, Lamborghini, BMW 7, X5 a tak nevím, co to tady píšete o  jízdě v  dobře chipnutém Superbu .... K smíchu. No nic.

Superba mám a nevím, k čemu je zvyšování výkonu při 96 kW dobré. Dlouhodobou městskou spotřebu mám 5,6 l / 100 km. Sumasumárum je chip hovadina ale prosím. Každého věc. Jen že zázraky se dějí jen v pohádkách......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty nechci ti do toho kecat, ale přemýšlel jsi třeba o přeplňování ? Čili narveš tam více vzduchu ? nevím proč každý hned zvyšuje výkon přidáním nafty... Ano zvedni naftu o 60% a budeš mit takovej odpich ha kouřivost ze za sebou nechás kdejaké auto ale motor pujde do sraček....

 

Jinak tohle je dva roky stare téma asi +- zajimavá reakce po takové době ...

Vzduch nedělá výkon od určitého objemu. Jak známo.  Neměl by co okysličit, protože to původní je už tak akorát v optimálním poměru. Jedině čistý kyslík. To jo !   Navíc jsou automobilky amatéři a čekají, až přijde nějaký Jarda, a  všem ukáže, jak se to má dělat..... Do určitého roku turbo  nemělo možnost přidat softwarově vzduch ( pevné lopatky a  obtokový ventil). Turbo muselo ven a nářadím pozměnit nastavení..... To už ale není až tak tuning. Jen útok na ojnice.  K tomu není co dodat.......

Editováno: , autor: Petr.gr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nechci nijak rejpat, ale posuzovat jízdu v chipnutém autě z pohledu myčky mi spíš přijde k smíchu, a druhá věc, porovnávat chip u supa první generace s Octavii RS, Lambem, Porschem či s báwem je druhá věc co mi přijde k smíchu, je sice paráda, že si se povozil v takových vozech, ale nejde to porovnávat s chipnutym supem(jabka a hrušky), pokud by jsi jel se supem co máš a nechal si zvýšit výkon, tak uvidíš, že to k něčemu je, ale když si spokojen, je to tvoje věc a nevim co tady pak řešíš

 

jinak spotřebu to taky sníží tím, když začne turbo tlačit dříve, nemusíš pak vytáčet otáčky tak vysoko, v nižších otáčkách jedeš rychleji a rázem je tam nižší spotřeba a kouřivost to nezvýší, jinak bude nejlepší když sem napíše někdo kdo se chipováním živý, třeba motorpower aby to vysvětlil odborněji

Editováno: , autor: Doktorone
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano takže každý kdo trvrdí opak a tvrdí že má nižší spotřebu tak podle tebe kecá ano?Takže všichni jsou Jardové,protože všichni sledují po celou dobu svou spotřebu a někteří po chipu vidí že to žere méně.

A možná,že tak jako ty jsi umyl obrovské množství aut ve své myčce tak jiní lidé načipovali obrovské množství aut ve svých dílnách a grafy a výsledky hovoří za své.Pokud budu mít čipnuté auto a bude mi žrát víc než před čipem tak to přiznám,ale zrovna tak je-li tomu obráceně tak si nebudu vymýšlet a napíšu to.

A pokud se ptáš k čemu je dobré čipování když pro tebe je to hovadina tak jednoduše někdo to má pro dobrý pocit,někdo proto,že chce lepší jízdní vlastnosti a jiný třeba právě pro tu spotřebu

Ale nejlíp k tomu asi poví ten kdo se tím zabývá takže počkejme

Jinak samozřejmě jsem zde napsal pouze svůj názor........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V chipnuté Octavii RS originál ze Škoda auto jsem jel. Jelo to dobře ale zároveň jsem toto a mraky jiných aut myl ve své automyčce. Osobně jsem aut umyl řádově desítky tisíc za několik let a vždy jsem podle zadní části auta poznal, které bylo chipované. Měl jsem možnost projet řadu špičkových nových aut zákazníků od Porsche, Lamborghini, BMW 7, X5 a tak nevím, co to tady píšete o jízdě v dobře chipnutém Superbu .... K smíchu. No nic.

Superba mám a nevím, k čemu je zvyšování výkonu při 96 kW dobré. Dlouhodobou městskou spotřebu mám 5,6 l / 100 km. Sumasumárum je chip hovadina ale prosím. Každého věc. Jen že zázraky se dějí jen v pohádkách......

Kolego, mozna bych se vratil zpet k umyvani aut. Pokud k tobe jezdi premiova klientela s ohulenyma naraznikama, az tak premiovy nebudou, protoze nemaji na kvalitni cip. A pokud poznas cipovane auto jenom z narazniku, pak mas opravdu dobry zkusenosti, protoze dalsi 1/3 nepoznas, jelikoz nemaji cip za 2222kc a k tomu jako bonus dalnicni znamka :D Editováno: , autor: brc.majkl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nechal jsem jej ve 20.000km čipnout na ca 120kw. Dělali mi to přímo ve škodováckém servise a nazývali to úpravou řídící jednotky cool.gif

Nalítal jsem s tím už 21.000 a bez problémů. A paráááda biggrin.gif

Taky jsem to nejdřív studoval na webu, ... v servise mi vysvětlili, že těch 120kw je tak max. na spojku.

Znám firmu co si koupili Superby 74kw a u těch to prej nejde, páč je tam snad menší spojkové obložení a to navýšení výkonu by to nepřežilo.

u 74kw je slabej setrvačník.. jinak spojkové obložení je stejné,dá se dát ze 96kw ten setrvčník.. vlastní vzkušenost

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nejsem expert,ale ten setrvacnik jsem kupoval a rozmery jsou stejne.. jen na 74kw je slabej a na ostatni motorizace je silnejsi do 96kw 2.5tdi bude asi vetsi tak jak pises.

samozrejme to je jen ma vzkusenost,treba se da koupit vetsi,ale to by musela bejt cela spojkova sada vetsi.. no nwm mam brouka v hlave jdu to hledat...

hledam a ten setrvacnik je stejnej... ten slabej jde do audi a4 74kw a supik do 74kw,77kw,84kw a do 96kw a ten silnejsi jde do techle motorizaci plus do vsech audinek a6,c4 1.9tdi do vsech a4 1.9tdi do supika az do motorizace 96kw 1.9tdi a do passata od B2 az do B6... takze asi bude stejnej a volal jsme mechanikovi a jde tam dat i normalni setrvacnik a ne zadna dvouhmota.. to vedet tak si dam normalni...

hezky den Lada :)

samozrejme jsem pisu co jsem si docetl na int....

Editováno: , autor: Ladislavpraha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

setrvák mám objednanou dvouhmotu, to už je jedno- sehnal jsem ho za 6490,-, takže pěkná cena a mám spojkovou sadu luk, s průměrem 228 a dle vin i motorizace i s tim setrvákem dle několika shopů a bratrance co koukal do etky kompatibilní do mého motoru

 

průměr v mm 230 provedení motoru pro motory s dvouhmotovým setrvačníkem 
 
AUDI A4 (8D2, B5) 1.9 TDI - 85kW/116HP 03/00 - 11/00 ,AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI - 85kW/115HP 03/00 - 09/01 ,AUDI A4 (8E2, B6) 1.9 TDI - 74kW/101HP 05/01 - 12/04 ,AUDI A4 (8E2, B6) 1.9 TDI - 85kW/116HP 06/04 - 12/04 AUDI A4 (8E2, B6) 1.9 TDI - 96kW/130HP 11/00 - 12/04 AUDI A4 Avant (8E5, B6) 1.9 TDI - 74kW/101HP 11/01 - 12/04 AUDI A4 Avant (8E5, B6) 1.9 TDI - 85kW/116HP 06/04 - 12/04 AUDI A4 Avant (8E5, B6) 1.9 TDI - 96kW/130HP 09/01 - 12/04 AUDI A6 (4B, C5) 1.9 TDI - 85kW/115HP 07/00 - 01/05 AUDI A6 (4B, C5) 1.9 TDI - 96kW/130HP 08/01 - 01/05 AUDI A6 Avant (4B, C5) 1.9 TDI - 85kW/115HP 07/00 - 01/05 AUDI A6 Avant (4B, C5) 1.9 TDI - 96kW/130HP 08/01 - 01/05 SKODA SUPERB (3U4) 1.9 TDI - 74kW/101HP 08/02 - 10/05 SKODA SUPERB (3U4) 1.9 TDI - 77kW/105HP 10/05 - 05/07 SKODA SUPERB (3U4) 1.9 TDI - 85kW/115HP 01/07 - 03/08 SKODA SUPERB (3U4) 1.9 TDI - 96kW/130HP 02/02 - 03/08 VW PASSAT (3B2) 1.9 TDI - 74kW/101HP 02/00 - 11/00 VW PASSAT (3B2) 1.9 TDI - 85kW/115HP 08/98 - 11/00 VW PASSAT Variant (3B5) 1.9 TDI - 74kW/101HP 02/00 - 11/00 VW PASSAT Variant (3B5) 1.9 TDI - 85kW/115HP 08/98 - 11/00 VW PASSAT (3B3) 1.9 TDI - 74kW/101HP 11/00 - 05/05 VW PASSAT (3B3) 1.9 TDI - 96kW/130HP 11/00 - 05/05 VW PASSAT (3B3) 1.9 TDI 4motion - 96kW/130HP 11/00 - 05/05 VW PASSAT Variant (3B6) 1.9 TDI - 74kW/101HP 11/00 - 05/05 VW PASSAT Variant (3B6) 1.9 TDI - 96kW/130HP 11/00 - 05/05 VW PASSAT Variant (3B6) 1.9 TDI 4motion - 96kW/130HP 11/00 - 05/05
Editováno: , autor: Doktorone
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak každopádně, já se hlavně nejdřív lek, že mám doma kravinu a můžu to prodat a koupit jinou sadu, a jak bylo v tý reklamě - až se to bude měnit příště, tak to už tady nebudu, nevim jak stim jezdil ten předemnou, ale já na ni budu opatrnej, žádný stání na spojce a tak, takže vydrží nějakej časek snad, ještě musim objednat převodovkovej olej, když už to bude dole ať je to komplet, jde tam 75w90 že ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...