djpejo Vloženo 18. Březen 2015 Sdílet Vloženo 18. Březen 2015 Zdravim chalani,poradte ohladne diagnostiky delphi ds150, nechce sa spojiť so superb 2004, ostatne auta zoberie v pohode, zevraj je zablokovana jednotka, ako to odblokovat,vdaka za vsetky cenne rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 18. Březen 2015 Sdílet Vloženo 18. Březen 2015 Já jí mám a pracuje bez problémů i se Supem. Zkoušel jsi, jinou diag? Třeba VAG? (jestli není chyba v autě) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 18. Březen 2015 Sdílet Vloženo 18. Březen 2015 Zkoušel jsi to manuálně? (ne přes načtení VIN)? Zkoušel jsi i jiné jednotky (třeba ABS,komfort...)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djpejo Vloženo 18. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 18. Březen 2015 Nie zatial som inu neskusal, skusal som uz tri taketo iste,ale ani jednou to neslo,preto chcem radu,aka moze byt chyba v aute Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djpejo Vloženo 18. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 18. Březen 2015 Praveze som skusal len manualne,ale nepusti ma k nicomu,pokial nenacitam auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 18. Březen 2015 Sdílet Vloženo 18. Březen 2015 Tak to nevím. Tahle diagnostika je prostě velice dobrá, umí si poradit téměř se vším V autě by mohl být problém třeba v diagnostické zásuvce. Zkus třeba napíchnout VAGínou, nebo zásuvku proměř. Nezkoušej ale datový pin, to by mohlo skončit špatně, zkus aspoň, jestli je v ní napájení (+ - a spínané plus) Nebo zkus napíchnout jiného Superba svojí diagnostikou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djpejo Vloženo 18. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 18. Březen 2015 takze, ktore piny presne mam pomerat, aby som to nedodrbal ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 18. Březen 2015 Sdílet Vloženo 18. Březen 2015 PIN 4,5 kostra (-), pin 16 plus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djpejo Vloženo 18. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 18. Březen 2015 Ok,zajtra to zmeram a dam vediet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 18. Březen 2015 Sdílet Vloženo 18. Březen 2015 Supíku pokud odpojím baterku v autě tak mohu použit na kterýkoliv kablík v diagnostické zásuvce pájku ? Jde mi oto abych tomu nějak neublížil :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 19. Březen 2015 Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 (editace) Můžeš, zase až tak citlivé to není. Nedoporučuje akorát se cokoli dělat s datovým pinem a na napájení OBD cokoli jiného napojovat Já jsem třeba přepájel zásuvku úplně jinam (proti zlodějovi), resp. mám v autě dvě (ta pravá je skrytá) Editováno: 19. Březen 2015, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djpejo Vloženo 19. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 tak som to pomeral, piny su v poriadku, diagnostika dostava napatie, ledky preblikuju a vnutri diagnostiky preklikuje, len mi napise nejaku chybu komunikacie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 19. Březen 2015 Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 skus vag.vcds Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djpejo Vloženo 19. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 Ved ten vag nemam,preto chcem vediet,ako spustim diagnostiku delphi,inak by som asi forum nezakladal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 19. Březen 2015 Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 Kolega Ti radil proto (a radil dobře), že může být chyba v autě. Když to vyzkoušíš, budeš mít jasno A nebo se rovnou obrať na dodavatele diagnostiky, třeba bude vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djpejo Vloženo 19. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 No dobre,ze poradil,ale ja mam v zaujme tu chybu na aute odstranit a nie kupovat dalsiu diagnostiku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 19. Březen 2015 Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 a skusal si tu delphi v inom aute ci ide? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djpejo Vloženo 20. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 20. Březen 2015 ano skusal, v inych autach to ide Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djpejo Vloženo 20. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 20. Duben 2015 tak zavada odstranena, bolo potrebne diagnostikou WAG odblokovat RJ, a dephi funguje, akurat teraz nikde nemozem najst chybove kody pre diagnostiku DELPHI DS150, po zdiagnostikovani mi pise chyby DF001-kalibracni data vstrikovace, DF031-ridici obvod rele posilovace rizeni, DF122-obvod rele termopistu 3, kde by som nasiel lepsi popis tychto ale aj vsetkych chyb, vdaka za cenne rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 22. Duben 2015 Sdílet Vloženo 22. Duben 2015 Tak to nevím, nikdy jsem chybové kódy na Delfinu nepotřeboval, vždy je popis náležitě jasný... Co se týká Superba docela nesmyslné chybové kódy, např.termopíst je na skleníku, co mám na zahradě a relé posilovače S1 prostě nemá (to má např.Fabie, kde je elektrický). Máš pravděpodobně tu nejhorší a nejstarší čínskou kopii Delphi DS150E (které se tu hodně rozmohly-upozornění pro ostatní), která nemá ani pořádný překlad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 22. Duben 2015 Sdílet Vloženo 22. Duben 2015 vysvětlení nesmyslného slova TERMOPÍST z jiného fóra: Bude to to žhavení - ve francouštině je "thermoplongeur" ohřívač, v angličtně je to (blbě) přeložené jako thermo plunger a v češtině je to už ten termopíst...Já teď tady mám pro změnu mašinu, kde jsou elektroventily označené jako "radiolamp" - tipuju, že se k tomu označení soudruzi dostali nějak přes slovo "valve" a tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 15. Květen 2015 Sdílet Vloženo 15. Květen 2015 Zdravim chalani,poradte ohladne diagnostiky delphi ds150, nechce sa spojiť so superb 2004, ostatne auta zoberie v pohode, zevraj je zablokovana jednotka, ako to odblokovat,vdaka za vsetky cenne rady Bude nejspíše problem ve voze...nekde přerušené k vedení.Jinak do koncernu lezte vagem Delphi je super na nekoncernová auta,složitejší ukony jako kodovaní krypto vin abs,učení immo na VP 44 učení CR trysek 3.0 tdi do toho bych nešel.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patkan48 Vloženo 17. Červen 2015 Sdílet Vloženo 17. Červen 2015 Delphi 150E. Ja mam toto len ako konicek,trosku sa o to zaujimam.Len pre kamaratov a pre seba.Nevzal som nikdy a ani nevezmem za toto halier,ale naopak len vrazam :-) Co sa tyka prekladov chyb.kodov,obcas su zabavne a clovek si musi sam radsej prelozit original,aby to pochopil.Napr.jedna starsia Laguna mala problem s prehrievanim a uz neviem aky to bol kod,ale v "normalnej reci",som to pochopil ako vysoku teplotu chladiacej kvapaliny,kdezto manualy OBD II na ELM 327 a aj Delphi ho oznacili ako " Vysoku hladinu teploty chladiaceho oleja v prevodovke" Robia ich asi casto ludia co mozno maju licencie ako prekladatelia,ale o problematike ani sajnu.Tam napr.slovo Powertrain oznacili ako prevodovku,hoci to moze byt aj mot.jednotka.Len teraz sa trosku ucim.Cinania maju zrejme nejaku centr,databazu prekladov a nieco kopiruju vsade do radu.Ale preklady kodov na ELM boli kdesi z netu z ceskej stranky.Tiez to kopiroval nejaky osol. Urcite sa zasmejete,ale ja s mojimi skusenostami som zo zaciatku naozaj hladal aj na prevodovke cidlo.Atris ,Autodata,Renault forum.....Logicky si vravim ze somarina,ale na druhej strane ze od Francuzov je asi mozne vsetko.Nehcel som to podcenit a robit sa mudry.Radsej si poviem ze tomu nerozumiem a studujem,lebo mam kamaratov,ktori maju velke usta,vsetko vedia,vsade boli,ale s merakom by neodmerali ani tuzkovu baterku.Jeden z nich ze vraj vyuc.automechanik,mi teraz tvrdil,ze autodiag.nedokaze ukazat chyby v elektrike.Neveril som vlastnym usiam.lebo toto uz je nie nevedomost,ale psych.porucha. Urobil som hned video so starym Vagom 304 a Feliciou.Pozerajte sa Vy ......atd.Toto je stary srot a stary soft a uz ten nieco ukaze,napr.skrat,nieto OBD II a nove softy.Asi zijete v roku 1800. Ked vidim ze je problem,napichnem aj iny soft aby som sa istil.Tu som dal Delphi 150E,ScanMaster a Superscan.Alebo VCDS inde.Lexia este nemala moznost startovat poriadne. A ci uz je to cinsky soft alebo Delphi origo ( nech sa paci cena v UK 2000 libier na rok komu chyba velmi original ) a ak mi dva alebo tri softy ukazu zhruba rovnake data v realnom case,bol by v tom cert,aby to nebola pravda.Ale aj tak asi merak aspon podla mna je istota.A dobry osciloskop asi neprekona nic. Inak este ku Delphi.Pytal som sa predajcu tu v UK,ako mam pripojit dvojpin a zaroven 30 pin na interfejs,ked ma kazda svoju 16 pin koncovku ?A Delphi mi pisalo ze musia byt obidve pripojene ,co je blbost.( Saxo VTS 1.6 1997,aj tak ho vzala pobiede len Lexia s update,ani starsia to nevie ).Inak tie 30 pin kable su zle a maju zle zapojenie oproti franc.schemam.Uz mam ten s gulatou koncovkou original.Uvidime. A dostal som odpoved,z ktorej sa budem smiat cely zivot..."Momentalne Vam nemozeme odpovedat,pretoze sme na dovolenke" A nevie to ani predajca origo Delphi ! Teraz sa kamarat ledva vratil zo Slovenska so Zafirou.Tu bol v servise pred cestou,nic nevyriesili.U nas v dvoch servisoch,ledva sa vratil,obcas v nudzovom rezime .Ze nikto nevie co je autu a u nas mu len letovali cidlo teploty nas.vzduchu,lebo kabel uz odpadaval. Vravim mu a to co boli za servisy,za telce ? Ja som len somar z ulice s diagnostikou za par korun,toto ma trapit profikov,nie mna ! Pozeraj sa ! Delphi hned ukazovalo.Senzor klepania,lambdu,el.ventil volnobehu v nudz.rezime....Trvalo... Chce to merak a ideme.lebo Ti asi RJ,aspon podla for a serv.programov,spieva ako raz isty pan v TV, "Spanom bohom idem od Vas.".... Nechapal to.Az podskakoval od radosti.Ze sa mu na to nevedeli pripojit nikde.To som zas nechapal ja.Alebo cez vikend mi krasne citalo C5 2.2 HDI 2002,co ma udajne problem aj Lexia. Este som s nim spustil aj regeneraciu DPF filtra..(FAP)..A co sa nesmie aj som ju zastavil nasilu,lebo majitel moj svagor je trubka a ze on si kupi filter.Ze sa mu nepacia tie vysoke otacky,ze preco to riadi PC a ide teplota tak hore..A to nevidel data z filtra.Asi by onemel 567 C ked som to stopol.Vravim ..Chod! A priprav si par stovak a cosi si o tom precitaj..Nejake aditivum ? Ma problem doliat olej do motora.Esteze cidlo niz.hladiny mu nehadze chybu.Lexia nedostala sancu,pretoze ma odohnali od auta :D Lebo ho pokazim...Chyba tlaku v raile ? MIL? Nevadi.Dam mu ciernu fixku nech si to pozatiera,aby ho to neznervoznovalo.Toto bude servis podla jeho gusta. Trysky v Mercedese 168 2001 nakodovala tiez normalne.Delphi dokaze toho dost. Len za pripojenie tu nechate 20 az 50 libier v servise a casto nic z toho....Popr.Vam uctuju aj parkovne v noci na ich parkovisku.Sen.Kto nema lave obe ruky,tomu dokaze aj Cina trosku pomoct.Vsetko je to o vztahu. ( Iba mne nie,ja za to len platim a do prace chodim mrtvy,pretoze po nociach studujem ) 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 17. Červen 2015 Sdílet Vloženo 17. Červen 2015 Ty vole to je tak dlouhý, až se mi to nechce číst 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vasekdvor Vloženo 1. leden 2016 Sdílet Vloženo 1. leden 2016 tak zavada odstranena, bolo potrebne diagnostikou WAG odblokovat RJ, a dephi funguje, akurat teraz nikde nemozem najst chybove kody pre diagnostiku DELPHI DS150, po zdiagnostikovani mi pise chyby DF001-kalibracni data vstrikovace, DF031-ridici obvod rele posilovace rizeni, DF122-obvod rele termopistu 3, kde by som nasiel lepsi popis tychto ale aj vsetkych chyb, vdaka za cenne rady A jak jsi odblokoval tu ŘJ motoru ? Je k tomu někde návod ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.