xx30 Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 Na kolik hustíte pneu na léto a jaký rozměr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardell Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 přesně, ale víc, než udává výrobce, nebo než je prostě napsáno na štítku nalepeným na víčku nádrže... s tím co udávaji se jezdit nedá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 stejný jako na zimu :-) Chyba, na zimu by se měly hustit o 20 kPa víc než na léto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xx30 Vloženo 25. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 ....díky za ty hodnoty, 225/45/17 Dunlop tlak 2,4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
o3viki Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 205/55/16 Dunlop foukám na 2,3 bar. Na víčku je 2,2. Zimní o stejném rozměru foukám na 2,4 bar. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 by se měly nebo se mají? udávají to někde výrobci auta nebo pneumatik? V prvním manuálu pro OIII je tento údaj uveden. Citace: "Hodnoty tlaku pro letní pneumatiky jsou uvedené na vnitřní straně krytu hrdla palivové nádrže » obr. 155 - . Hodnoty tlaku pro zimní pneumatiky jsou o 20 kPa vyšší než pro letní." V dalších již toto (na rozdíl třeba od OII) není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 Přesně tak. Copak je k tomu vedlo, když roky něco tvrdí a najednou to vypustí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xx30 Vloženo 25. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 Zajímavé informace. Má způsob nahuštění pneumatik ( menší či větší ) vliv na rychlost sjíždění? Mám pocit, že Dunlopky se mi nějak rychle ojely. Mám najeto cca 9000 km na letních a na přední nápravě mám cca polovinu. Zadek je lepší. Nejezdím brzda plyn, spíše na spotřebu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 podhuštěné pneu = sjíždějí se kraje, přehuštěná pneumatika = nadměrně se sjíždí střed. Platí ovšem pro extrémní hodnoty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stano-RS Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 Letní / Zimní 225/40/18 nechávam foukat dusíkem na 2,5 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 26. Březen 2015 Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 a tak to je jasný, že dusík zlepší jízdní vlastnosti běžného vozu obdobně jako přívěšek "Škoda" na klíčích. Ale ten pocit, že tam mám něco jinýho, extra, co soused nemá.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 26. Březen 2015 Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 (editace) Já foukám vzduchem, v něm je 79 % dusíku. Editováno: 24. Červen 2018, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 26. Březen 2015 Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 Takové zbytečné téma se to zdálo a v jakou plodnou diskuzi se to vyvinulo a některé i přimělo sedět u Googlu a hledat :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stano-RS Vloženo 26. Březen 2015 Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 To jako není možný, když mám plněno dusíkem tak při defektu zůstávají kola plně v 100% stavu a můžu jezdit dál !!!! :kol-46: (myšleno ironicky jelikož by to zde někdo nemusel pochopit) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 26. Březen 2015 Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 no to právě nemůžeš, jelikož ti začne unikat dusík z prostředí s vyšší koncentrací (kolo) do prostředí s nižší koncentací (vzduch). Kdyby jsi tam měl vzduch, tak se nic takového nestane a můžeš pokračovat v jízdě. Fajnšmakři hustí kola stlačeným vakuem, takže při defektu dojde k samovolnému dofouknutí pneu. Teď jen doufám, že do tohoto vlákna nezabloudí Pawouk 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Březen 2015 Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 Já to vidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 30. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2017 Po výměně na zimní se rozsvítila kontrolka tlaku pneu.Letní mají senzory a zimní ne.Nemohu kontrolku ale vypnout.V nastavení jsem to vypnul a vymazal závady a svítí stále. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirda85 Vloženo 2. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2017 Zaznělo tady na kolik foukáte (doporučené tlaky jsou na víčku nádrže), ale spíše by si měl člověk položit otázku, čím ten tlak v pneumatice měří?! Hodně manometrů na pneu je těžce mimo realitu a cejchovaný mít každý doma nebude Tímto sorry za OT 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misor1994 Vloženo 2. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2017 Staci, ked pojdes do normalneho penuservisu a tam tie meradla musia tusim kazde dva roky kalibrovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 2. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2017 bych tipoval, že žádná taková povinnost neexistuje. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirda85 Vloženo 3. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2017 Já ze srandy svoje doma porovnal při návštěvě plynaře co má cejchovaný... Kovo Brno rozdíl 0,1baru a takový manometr na pistoli z Lidlu kecal o 0,6baru! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misor1994 Vloženo 4. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2017 A sluzby pneuservisu nepredstavuju obchodny styk? Asi teda chodim do dobreho servisu, ked to tam kalibruju kazde dva roky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 4. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2017 To je otázka. Také ten servis může být úplně blbý, když ti tvrdí takovéto věci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 5. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2017 Holt slušný servis, prodávají i vzduch... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misor1994 Vloženo 5. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2017 Ales, ked mas chut prudit, nech sa paci...Predpokladam, ze velka vacsina ludi sa spolieha prave na pneuservis, ze tam im to odmeraju dobre. To si mozem potom hustit pneu tak ako kedysi na bicykli, ze skusim podla tvrdosti, ked by mi to bolo jedno. V jednom mas pravdu. Pneuservisu sa viac oplati kupit novy meraci pristroj ako davat stary kalibrovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.