Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

by se měly nebo se mají?

 

udávají to někde výrobci auta nebo pneumatik?

V prvním manuálu pro OIII je tento údaj uveden. Citace: "Hodnoty tlaku pro letní pneumatiky jsou uvedené na vnitřní straně krytu hrdla palivové nádrže » obr. 155 - . Hodnoty tlaku pro zimní pneumatiky jsou o 20 kPa vyšší než pro letní." V dalších již toto (na rozdíl třeba od OII) není.

Vloženo

Zajímavé informace. Má způsob nahuštění pneumatik ( menší či větší ) vliv na rychlost sjíždění? Mám pocit, že Dunlopky se mi nějak rychle ojely. Mám najeto cca 9000 km na letních a na přední nápravě mám cca polovinu. Zadek je lepší. Nejezdím brzda plyn, spíše na spotřebu.

Vloženo

a tak to je jasný, že dusík zlepší jízdní vlastnosti běžného vozu obdobně jako přívěšek "Škoda" na klíčích. Ale ten pocit, že tam mám něco jinýho, extra, co soused nemá.... :D

Vloženo

To jako není možný, když mám plněno dusíkem tak při defektu zůstávají kola plně v 100% stavu a můžu jezdit dál !!!! :kol-46: :kol-46:  (myšleno ironicky jelikož by to zde někdo nemusel pochopit) kol1

Vloženo

no to právě nemůžeš, jelikož ti začne unikat dusík z prostředí s vyšší koncentrací (kolo) do prostředí s nižší koncentací (vzduch). Kdyby jsi tam měl vzduch, tak se nic takového nestane a můžeš pokračovat v jízdě. Fajnšmakři hustí kola stlačeným vakuem, takže při defektu dojde k samovolnému dofouknutí pneu. Teď jen doufám, že do tohoto vlákna nezabloudí Pawouk :D

  • o 2 roky později...
Vloženo

Po výměně na zimní se rozsvítila kontrolka tlaku pneu.Letní mají senzory a zimní ne.Nemohu kontrolku ale vypnout.V nastavení jsem to vypnul a vymazal závady a svítí stále.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zaznělo tady na kolik foukáte (doporučené tlaky jsou na víčku nádrže), ale spíše by si měl člověk položit otázku, čím ten tlak v pneumatice měří?!

Hodně manometrů na pneu je těžce mimo realitu a cejchovaný mít každý doma nebude :)

Tímto sorry za OT

Vloženo

Ales, ked mas chut prudit, nech sa paci...Predpokladam, ze velka vacsina ludi sa spolieha prave na pneuservis, ze tam im to odmeraju dobre. To si mozem potom hustit pneu tak ako kedysi na bicykli, ze skusim podla tvrdosti, ked by mi to bolo jedno. V jednom mas pravdu. Pneuservisu sa viac oplati kupit novy meraci pristroj ako davat stary kalibrovat. 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...