Armyk Vloženo 29. Březen 2015 Sdílet Vloženo 29. Březen 2015 Ako sa zatiaľ správajú tsi v nových fabiach? Možno je ešte skoro na takéto otázky, ale na moje prekvapenie som našiel aj na nové tsi negatívne skúsenosti pri OIII. Niektoré z problémov v prípade rôznych zvukov môžu byť do istej miery aj na účet precitlivelosti ich majiteľov. No nájdu sa aj nespochybniteľné: "Závada přestavovače vačkového hřídele" Táto závada sa už navyše objavila vo viacerých koncernových značkách pri 1,2tsi. Dúfal som, že s novou generáciou motorov a prechode na remeň bude už všetko ok, ale teraz som mierne vystrašený a znechutený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
happymaster23 Vloženo 29. Březen 2015 Sdílet Vloženo 29. Březen 2015 Přestavovač vačkového hřídele nemá s rozvody vůbec nic společného. Problém s ním se objevil, ale je to relativné banální závada a nemůže motor (narozdíl od rozvodů) nijak ohrozit... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gogorum Vloženo 29. Březen 2015 Sdílet Vloženo 29. Březen 2015 (editace) Mám obavu že se dost pleteš. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=142637 Editováno: 30. Březen 2015, autor: gogorum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hkubes Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Z jiného soudku. Dnes jsem si všiml, že při jízdě, kdy jsem šlápl na plyn až dolů auto jelo a pak jakoby plynový pedál ještě povolil cvakl a já ho sešlápl ještě víc. To jsem ještě nikdy za jízdy nezaregistroval. Když jsem se doma na to podíval rukou jsem potlačil plynový pedál až dolů a pak to přecvaklo a šel jen o něco ještě níž. Tak jsem se koukl na druhou Fábii a tam je to to stejné. Takže zkuste taky a zajímalo by mě k čemu to tam slouží a nebo proč to tak je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 To je jako u automatů "kickdown". U FIII s manuálem to ale slouží na vypnutí speedlimiteru - aby auto poznalo, že je opravdu krizovka a má speedlimiter vypnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub3211 Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 mozem potvrdit aj ja som si to vsimol uz viac krat pri obiehani. Zdalo sa mi ze to malo lepsi odraz ale neviem mozno len zdanie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hkubes Vloženo 10. Duben 2015 Sdílet Vloženo 10. Duben 2015 Jakou máte zkušenost s motorem 81kw. Já když jedu a přidávám tak se mi zvuk nelibí.Zní to při zrychlování jako hrnek.Tak jsem se včera projel s 66kw a ten motor je tichý i ve vyšších otáčkách. Navíc i líp zabírá od spodu. Co vy a vaše zkušenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 10. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 10. Duben 2015 (editace) Nešiel som síce s 81 kw, ale 66 ma podľa mňa tiež strašný zvuk. Za málo peňazí nemožno čakať zvuk supersportu že áno Nechce sa mi veriť, že 66 oproti 81 bude mať výrazne lepší zvuk. To, že lepšie ťahá odspodu môže byť inou prevodovkou (niečo ako kedysi 1,2htp vs 1,4), no môže ísť aj o náhodu podľa toho, s čím si jazdil ako 81 vs 66kW Editováno: 10. Duben 2015, autor: Armyk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub3211 Vloženo 11. Duben 2015 Sdílet Vloženo 11. Duben 2015 Ja som spokojny. Urcite to zalezi od toho v com si jazdil pripadne jazdis. Ja nemam moznost porovnat s 66kw iba zo skusobnej jazdy ale ta trvala 20km a bola pred 3 mesiacmi takze moc si nepamatam. Oproti mojmu oplu dieslovemu 380t km je to almazia. Ale tak poznam aj tichsie ale ako sa tu hovori co by si chcel za tolko penazi. Kvalita \ cena je umerna. Nic strasne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hkubes Vloženo 11. Duben 2015 Sdílet Vloženo 11. Duben 2015 To ano, to záleží. Ale myslím, že poznám dost. A pokud pojedu z 66kw a budu ji hnát,k zvuk motoru nejde ani slyšet prostě klidná jízda. Pokud jedu s mojí 81kw a začnu zrychlovat slyším to co se mi nelíbí, jako by někde nasávalo vzduch a bublalo to při zrychlování. Přitom to jsou stejné motory, jen jiné převodovky a soft, nic víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 11. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 11. Duben 2015 Zvláštne. Ja som pri jazde pri zrychlovani počul niečo medzi vysavacom a siacim strojom. No fakt záleží s čím porovnas. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub3211 Vloženo 12. Duben 2015 Sdílet Vloženo 12. Duben 2015 Určite ano mne sa osobne zvuk paci taky hrubsi vysavac so športovo ladeným vyfukom. Ale to berte ozaj s nadhladom ale pekny zvuk. Moze byt ze ta 66 je tichsia tak blbe je natom to ze mas obe doma. Tak uz len si zvyknut ze to tak je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hkubes Vloženo 14. Duben 2015 Sdílet Vloženo 14. Duben 2015 Dík, musel jsem se zasmát. Je pravda co píšeš, že je blbé že mám obě doma. Ale narovinu, manželka mi ji moc půjčovat nechce. Tak to musím vždy vymyslet a můžu se svézt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepav Vloženo 22. Květen 2015 Sdílet Vloženo 22. Květen 2015 Proč se při zařazení zpátečky u TSI style 81 kW zapne jakoby ventilátor (zvuk podobný ventilátoru vycházející z palubky)??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Květen 2015 Sdílet Vloženo 22. Květen 2015 To sice nepatří do sekce motor, ale budiž - při zařazení zpátečky se přepíná ventilace na vnitřní cirkulaci. Takže slyšíš přestavování klapky. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepav Vloženo 22. Květen 2015 Sdílet Vloženo 22. Květen 2015 Pawouk: díky za odpověď! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 22. Květen 2015 Sdílet Vloženo 22. Květen 2015 Proč se přepíná na vnitřní cirkulaci? Tomu nerozumím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 22. Květen 2015 Sdílet Vloženo 22. Květen 2015 aby si neňuchal splodiny z výfuku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Květen 2015 Sdílet Vloženo 22. Květen 2015 Takže poslední OT - důvodem je, že se tím má zamezit pronikání výfukových plynů do kabiny při couvání. Myslet si o tom můžeš co chceš, ale je to tak. Tento systém se používá již mnoho let, jedničková Fabia to už má také. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 22. Květen 2015 Sdílet Vloženo 22. Květen 2015 Zajímavé. S tímhle jsem se u žádného auta ještě nesetkal (nebo si nevšiml). Díky moc Pawouku, tohle jsou opravdu poučné informace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mrštik Vloženo 21. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2015 Zdravím všechny Chtěl jsem se zeptat, při rozjezdu cca 30-40 km/h mi něco bouchne (cvakne,klapne) pod pedaly,nevíte někdo co to je.Zkoušel jsem zastavit a pak se rozjet a nic už to nedělalo tento postup jsem skoušel asi 5x a vše ok pak jsem vypnul motor na cca 15 min znovu nastartoval rozjel jsem se a nic se neozvalo.Na druhý den jedu do práce a opět se ozvalo to co jsem už popsal. Brouzdal jsem tu a nic jsem o tom nenašel možná že jsem přehlednul nějakou sekci,předem všem moc děkují. PAWOUKU : Nevím jestli to patři do této sekce když tak to přesun DĚKUJÍ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2015 Dělá to jednotka ABS vždy při rozjezdu po startu. Je to v pořádku - tak to má být. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mrštik Vloženo 21. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2015 Měl jsem FI. a nic takového jsem ještě neslyšel,tak to jsem už klidný ještě jednou DÍÍÍÍÍK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 21. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2015 Dělá to jednotka ABS vždy při rozjezdu po startu. Je to v pořádku - tak to má být. Opravdu? Proč? Taky to pozoruji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2015 "Při dosažení rychlosti kolem 20 km/h probíhá automatická kontrola, při které můžete slyšet hluk z čerpadla po dobu asi 1 s." - citace z manuálu FII v části popisující ABS. U trojkové Fabie jsem to tam nenašel. Měl jsem FI. a nic takového jsem ještě neslyšel,tak to jsem už klidný ještě jednou DÍÍÍÍÍK. Zajímavé, poprvé jsem se s tím setkal právě u FI. Je pravda, že u FII to je hlasitější a slyším to i u své OII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.