Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ako sa zatiaľ správajú tsi v nových fabiach?

Možno je ešte skoro na takéto otázky, ale na moje prekvapenie som našiel aj na nové tsi negatívne skúsenosti pri OIII.

Niektoré z problémov v prípade rôznych zvukov môžu byť do istej miery aj na účet precitlivelosti ich majiteľov. No nájdu sa aj nespochybniteľné: "Závada přestavovače vačkového hřídele" Táto závada sa už navyše objavila vo viacerých koncernových značkách pri 1,2tsi.

Dúfal som, že s novou generáciou motorov a prechode na remeň bude už všetko ok, ale teraz som mierne vystrašený a znechutený.

Přestavovač vačkového hřídele nemá s rozvody vůbec nic společného. Problém s ním se objevil, ale je to relativné banální závada a nemůže motor (narozdíl od rozvodů) nijak ohrozit...

Z jiného soudku. Dnes jsem si všiml, že při jízdě, kdy jsem šlápl  na plyn až dolů auto jelo a pak jakoby plynový pedál ještě povolil cvakl a já ho sešlápl ještě víc. To jsem ještě nikdy za jízdy nezaregistroval. Když jsem se doma na to podíval rukou jsem potlačil plynový pedál až dolů a pak to přecvaklo a šel jen o něco ještě níž. Tak jsem se koukl na druhou Fábii  a tam je to to stejné. Takže zkuste taky a zajímalo by mě k čemu to tam slouží a nebo proč to tak je.

To je jako u automatů "kickdown". U FIII s manuálem to ale slouží na vypnutí speedlimiteru - aby auto poznalo, že je opravdu krizovka a má speedlimiter vypnout.

mozem potvrdit aj ja som si to vsimol uz viac krat pri obiehani. Zdalo sa mi ze to malo lepsi odraz ale neviem mozno len zdanie

Jakou máte zkušenost s motorem 81kw. Já když jedu a přidávám tak se mi zvuk nelibí.Zní to při zrychlování jako hrnek.Tak jsem se včera projel s 66kw a ten motor je tichý i ve vyšších otáčkách. Navíc i líp zabírá od spodu. Co vy a vaše zkušenosti.

  • Autor

Nešiel som síce s 81 kw, ale 66 ma podľa mňa tiež strašný zvuk. Za málo peňazí nemožno čakať zvuk supersportu že áno :)

Nechce sa mi veriť, že 66 oproti 81 bude mať výrazne lepší zvuk.

To, že lepšie ťahá odspodu môže byť inou prevodovkou (niečo ako kedysi 1,2htp vs 1,4), no môže ísť aj o náhodu podľa toho, s čím si jazdil ako 81 vs 66kW

Upraveno od Armyk

Ja som spokojny. Urcite to zalezi od toho v com si jazdil pripadne jazdis. Ja nemam moznost porovnat s 66kw iba zo skusobnej jazdy ale ta trvala 20km a bola pred 3 mesiacmi takze moc si nepamatam. Oproti mojmu oplu dieslovemu 380t km je to almazia. Ale tak poznam aj tichsie ale ako sa tu hovori co by si chcel za tolko penazi. Kvalita \ cena je umerna. Nic strasne

To ano, to záleží. Ale myslím, že poznám dost. A pokud pojedu z 66kw a budu ji hnát,k zvuk motoru nejde ani slyšet prostě klidná jízda. Pokud jedu s mojí 81kw a začnu zrychlovat slyším to co se mi nelíbí, jako by  někde nasávalo vzduch a bublalo to při zrychlování. Přitom to jsou stejné motory, jen jiné převodovky a soft, nic víc.

  • Autor

Zvláštne. Ja som pri jazde pri zrychlovani počul niečo medzi vysavacom a siacim strojom. No fakt záleží s čím porovnas.

Určite ano mne sa osobne zvuk paci taky hrubsi vysavac so športovo ladeným vyfukom. Ale to berte ozaj s nadhladom ale pekny zvuk. Moze byt ze ta 66 je tichsia tak blbe je natom to ze mas obe doma. Tak uz len si zvyknut ze to tak je

Dík, musel jsem se zasmát. Je pravda co píšeš, že je blbé že mám obě doma. Ale narovinu, manželka mi ji moc půjčovat nechce. Tak to musím vždy vymyslet a můžu se svézt.

  • 1 měsíc později...

Proč se při zařazení zpátečky u TSI style 81 kW zapne jakoby ventilátor (zvuk podobný ventilátoru vycházející z palubky)???

To sice nepatří do sekce motor, ale budiž - při zařazení zpátečky se přepíná ventilace na vnitřní cirkulaci. Takže slyšíš přestavování klapky.

Pawouk: díky za odpověď! :kol-47:

Proč se přepíná na vnitřní cirkulaci? Tomu nerozumím... :kol-44:

aby si neňuchal splodiny z výfuku  :kol-43:

Takže poslední OT - důvodem je, že se tím má zamezit pronikání výfukových plynů do kabiny při couvání. Myslet si o tom můžeš co chceš, ale je to tak. Tento systém se používá již mnoho let, jedničková Fabia to už má také.

Zajímavé. S tímhle jsem se u žádného auta ještě nesetkal (nebo si nevšiml). Díky moc Pawouku, tohle jsou opravdu poučné informace. :kol-47:

  • 1 měsíc později...

Zdravím všechny

 

Chtěl jsem se zeptat, při rozjezdu cca 30-40 km/h mi něco bouchne (cvakne,klapne) pod pedaly,nevíte někdo co to je.Zkoušel jsem zastavit a pak se rozjet a nic už to nedělalo tento postup jsem skoušel asi 5x a vše ok pak jsem vypnul motor na cca 15 min znovu nastartoval rozjel jsem se a nic se neozvalo.Na druhý den jedu do práce a opět se ozvalo to co jsem už popsal. Brouzdal jsem tu a nic jsem o tom nenašel možná že jsem přehlednul nějakou sekci,předem všem moc děkují.

 

PAWOUKU : Nevím jestli to patři do této sekce když tak to přesun  DĚKUJÍ.

Dělá to jednotka ABS vždy při rozjezdu po startu. Je to v pořádku - tak to má být. ;)

Měl jsem FI. a nic takového jsem ještě neslyšel,tak to jsem už klidný ještě jednou DÍÍÍÍÍK.

Dělá to jednotka ABS vždy při rozjezdu po startu. Je to v pořádku - tak to má být. ;)

 

Opravdu? Proč? Taky to pozoruji.

"Při dosažení rychlosti kolem 20 km/h probíhá automatická kontrola, při které můžete slyšet hluk z čerpadla po dobu asi 1 s." - citace z manuálu FII v části popisující ABS. U trojkové Fabie jsem to tam nenašel.

 

Měl jsem FI. a nic takového jsem ještě neslyšel,tak to jsem už klidný ještě jednou DÍÍÍÍÍK.

 

Zajímavé, poprvé jsem se s tím setkal právě u FI. Je pravda, že u FII to je hlasitější a slyším to i u své OII.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.