Prosinec 20, 200618 r tak už taky padam do nouzaku..... No vida takze jizdou to asi moc nebude Ja jak jsem to protahl,tak mi to pada do nouzaku jak kdy a v ruznejch otackach.Ma to i obcas takove zachvaty ze to tahne a pak netahne a pak tahne a zas netahne jako kdyby to padlo do nouzaku a pak se s toho nouzaku zas rozjelo bez nutnosti vypnouti zapalovani. No mel bych dotaz jestli mas uz koupeny ty hadicky.Maj nejake oznaceni pod kterym jdou koupit?A na kolik prijdou?
Prosinec 20, 200618 r přeji hodně štěstí při shánění hadiček,doporučuju nekupovat v autodílech,navíc všude měli jen průměr 3,2 nebo 4mm(3,2 je uzká,nejde nasadit,4mm je volná,névšude,) origo ve škodovce 059-130-329 průměr 3,5mm jsou potaženy takovým pletením, jedny sou zelene a jedny černé,zelene jsou asi na přepady mezi trysky ty krátké, ale sou uplně stejné,ale měli poslední asi necelé 2metry,nepředpokládám že mi to pomůže,ale jdu je vyměnit, díval sem se a jsou tam i průměrově hrubší tak to asi použiju ty 4mm,uvidím,du nato jinak ten ventil co je pod škrtící klapkou stojí ve škodě asi 980kč -1J0-906-283 A a ten N75 nevím,,,hadičky asi 100kč/m zatim
Prosinec 21, 200618 r hadičky nepomohly,bazíroval sem a koupil jsem tenhle 'měnič tlaku"psáno na krabičce taky č dílu 1H0-906-627 cenovka 3873.5kč ve škodovce,nasadil sem,a uuuuuff,jede to jako dřív,je to ok takže sem se zastavil na kroku dvě,jak říkám hadičkama to nebylo,uffffffff díky bohu za toto fórum jinak na vagině by to mělo být v závadách čest a vy co jezdíte v nouzáku,nejezděte moc dlouho,bo se vám ty lopatky fakt zaserou,:-) Upraveno Prosinec 21, 200618 r od toncek
Prosinec 21, 200618 r pánové,na kolik přijde mag.ventil pro omezení plnícího tlaku N75 - asi mám totožný problém s turbem,
Prosinec 21, 200618 r do staršího bych nešel,ten můj bych zrovna moh prodat jako 'starší' jo,a jak sem měnil střední díl výfuku tak sem to měl sundaný až po turbo a když sem prstem sáhnul do turbínky tak jako bych sáhnul do komína,a měl prst od sazí,,takže koupím jednu plnou shell vpower racing a projedu ty usazeninky,taky dobrá zkušenost taky jezdím na takovou a takovou naftu,ale shell a aral vítězí,,,možná taky benzina Upraveno Prosinec 21, 200618 r od toncek
Prosinec 21, 200618 r dle ceny soudím ,že šlo o jetej - informativně jsem se ptal,na Passata stojí prý okolo 2300,- takže na Octa bude něco podobného.
Prosinec 21, 200618 r http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=384 zkus ho kontaktovat - ceny mohou být i překvapující hlavně v CZ
Prosinec 29, 200618 r Díky za info ,ale postupem času zjištuji,že můj problém zřejmě bude v naklápěcích lopatkách turba,jelikož jsem zkoušel hejbnout ovládací tyčkou a ta drží jak přivařená,ani sem ani tam.
Prosinec 30, 200618 r Ty N75 kupovat za 3800,- je zbytečný (ale do ted jsem žil v domění, že v aut. servisech jsou kolem 2000,-), mám je po 1000,- funglovky samozřejmě. Funkčnost toho ventilu se dá i bez jeho výměny proměřit, stejně jako všechny ostatní věci kolem regulace turba.
Prosinec 31, 200618 r princip proměření funkčnosti mag.vent. N 75 by mě docela zajímal ,abych nedělal zbytečnou výměnu.Byl tady na foru také obrazový postup demontáže Turba shora-poradte odkaz.dík
Prosinec 31, 200618 r Ty N75 kupovat za 3800,- je zbytečný (ale do ted jsem žil v domění, že v aut. servisech jsou kolem 2000,-), mám je po 1000,- funglovky samozřejmě. Funkčnost toho ventilu se dá i bez jeho výměny proměřit, stejně jako všechny ostatní věci kolem regulace turba. A muzes prozradit jak ten N75 proverit?Musi se vyndat ven?Jinak doufam ze jich mas dost protoze me asi taky ceka vymena Uz jsem zkousel tu N75ku vyndat ale nejak mi nejde sundat konektor.Urcite je tam nejaka pojiska proti vypadeni ale proste nejde a nejde ven.
Prosinec 31, 200618 r Ventilů je ted dost... Meřím to zařízením Mityvac (což asi né každý bude mít doma), stačí trocha logického myšlení a znalost principu regulace, pak už je to sranda.
Leden 1, 200718 r Chápej to asi tak, že je to věc která mě živí. Rozumím tomu, že forum je i od toho, aby si lidé poradili, ale třeba tohle jsem nevyčetl z žádné DP, stálo mě to nějaký čas, námahu a zkušenosti. A stejně bez vyvíječe podtlaku z přesným budíkem, nejsi schopen přesně zjistit, kde je chyba. Teda kromě postupu výměny jednoho dílu za druhým.
Leden 2, 200718 r tadyhle zase mě utíká tlak,,,vag hlásí chybu 00575 plnící tlak,regulační diference,do nouzáku neháže,jen je slabší výkon ventil EGR: Upraveno Leden 7, 200718 r od toncek
Leden 2, 200718 r tak sem zkoušel při nastartovaném motoru přiložit ucho k tomu co je na fotce a je slyšet jak to tam saje luft
Leden 4, 200718 r já potřebuji komplet ventil objednat ve škodovce a poprvé co si nevím s etkou rady : mám motor AHF a na ventilu shora mam : 038 131 501E tohle jde najít v etce ale jen bez toho písmenka na konci,a jeto u motoru AGP a ten je uplně jiny,,,,u mojeho motoru je tam označení toho ventilu 045 131 501C,,,tak nevím jestli to bude on,,,nerad bych objednal jiný,,, jinak mám ještě číslo na těle toho ventilu co potřebuji 038 129 631 ale takové číslo mě etka vůbec nenajde,,,,, potřebuju to komplet,cena asi kolem 5tis. dik za info a nevidím v etce jestli to je cena za komplet díl --shodim objimku,shodim objimku,vytahnu,nasadim,nasadim objimku nasadim objimku-- Upraveno Leden 7, 200718 r od toncek
Leden 4, 200718 r Vidim ze s tim stale zapasis Ja obcas odpojim baterku ,tim se vymazou zavady a ono to do prvniho spadnuti do nouzaku tahne jak nove Ale to samozdrejme neresi prvotni pricinu.Kterou jsem jeste neostranil.
Leden 4, 200718 r to jo,,,závady vymažu vagem,sporadicke,,ale teď v chybach motoru nemam nic,přesto auto nejede a notebook abych si mohl nechat vagem nakreslit graf nemám,,,,budu asi muset navštívit nějákeho borce... tolik peněz už to zežralo,že mam octu za pul mega a nic Upraveno Leden 7, 200718 r od toncek
Leden 7, 200718 r pánové můžu znova obtěžovat,potřeboval bych odkaz na " demontáž turba shora" už to tady bylo,ale já to jaksi nemůžu najít.......díky Asi mám zatuhlé nakl.lopatky .......s tou tyčkou ne ane hnout
Leden 7, 200718 r já to viděl tady http://skodaoctavia.cz/motornavody/OpravaTurbaVrchem.htm píšou že ta nádobka na turbu co je napojená na podtlak,co ovládá naklápění lopatek,že nejde vyměnit samostatně,že jedině s celým turbem,cokdyž jímám ko a turbo ok? DP: 33 -Podtlaková nádobka regulace plnicího tlaku,pro regulační ventil plnícího tlaku,je součástí turbodmychadla, nelze demontovat samostatně Upraveno Leden 7, 200718 r od toncek
Leden 7, 200718 r já to viděl tady http://skodaoctavia.cz/motornavody/OpravaTurbaVrchem.htmpíšou že ta nádobka na turbu co je napojená na podtlak,co ovládá naklápění lopatek,že nejde vyměnit samostatně,že jedině s celým turbem,cokdyž jímám ko a turbo ok? DP: 33 -Podtlaková nádobka regulace plnicího tlaku,pro regulační ventil plnícího tlaku,je součástí turbodmychadla, nelze demontovat samostatně Já ji měl tu podtlakovou membránu vadnou,koupil jsem na vrakáči jinou,vyměnil na autě,turbo nemuselo dolů.Drží na dvou šroubech a na táhlu je závlačka,zkus ji sundat dát táhlo pryč a uvidíš jestli to jsou lopatky nebo membrána.
Leden 8, 200718 r já to viděl tady http://skodaoctavia.cz/motornavody/OpravaTurbaVrchem.htmpíšou že ta nádobka na turbu co je napojená na podtlak,co ovládá naklápění lopatek,že nejde vyměnit samostatně,že jedině s celým turbem,cokdyž jímám ko a turbo ok? DP: 33 -Podtlaková nádobka regulace plnicího tlaku,pro regulační ventil plnícího tlaku,je součástí turbodmychadla, nelze demontovat samostatně díky za info pro demontáž turba,u mě to je zřejmě jasný,podtlak.bandaska je ok ,ale ovládací táhlo lopatek je natvrdo...............................zanesený,ach jo
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.