Bjorn Vloženo 12. Duben 2015 Vloženo 12. Duben 2015 Máte někdo zkušenost s výměnou katalyzátoru u 1,6 BFQ? Zde jsem řešil výzvu "Emise do dílny!" http://forum.skodahome.cz/topic/94120-sv%C3%ADt%C3%ADc%C3%AD-kontrolka-elektroniky-motoru-syst%C3%A9m-kontroly-v%C3%BDfukov%C3%BDch-plyn%C5%AF/page-5 a po výměně mnoha věcí jsem se upnul k výměně katalyzátoru, který je po 250000 km v mém autě po smrti. Zakoupil jsem Tyll, konkrétně toto: http://www.vyfuky-tyll.cz/e-shop/dil-vyfukoveho-systemu-tyll.php?dil=00081 dle popisu patří i na BFQ, byť u něj je napsáno pro 74 kW. Dnes jsem si však pod všiml, že nesedí místa pro lambda sondy. Mé BFQ má první přímo ve svodech, tedy ještě před těmi vlnovci, a druhá je daná zezadu do katalyzátoru. Na zakoupeném dílu je však jedna lambda těsně před katem a druhá tak 20 cm za ním. Nevíte někdo, kde má lambda sondy 74 kW? Nebo mám lambdy jednoduše přehodit a tu jednu "díru" navíc prostě zaslepit? Dělal to již někdo? Za info, nápady, zkušenosti díky. Citovat
Bjorn Vloženo 18. Duben 2015 Autor Vloženo 18. Duben 2015 Tak si odpovím sám... napsal jsem výrobci a dostal tuto odpověď: Dobrý den pane XXXX, Děkujeme za důvěru k naším produktům. Potvrzuji ,že Vámi zakoupený katalyzátor ( 00081 ) je pro tento typ vozu ( Škoda Octavia 1.6 ,75 kW , 1997 – 2004 , BFQ ) . Umístění lambda sond je opravdu trochu odlišné od originálního dílu z důvodu jednodušší sériové výroby . I z tohoto důvodu je samozřejmě umožněno prodávat tento typ katalyzátoru za výhodnější cenu než originál. Je to jeden z rozdílů mezi tzv. „druhovýrobou“ a „originálem“ . Po konzultaci s naším servisním mechanikem doporučuji „lambdu 1“ ponechat na svém místě a zaslepit tak, jak uvádíte. Pokud budete potřebovat ještě nějaké informace, neváhejte se na nás obrátit. Děkuji za Váš dotaz a s pozdravem, Moc mi to ale smysl nedává... Citovat
Bjorn Vloženo 18. Duben 2015 Autor Vloženo 18. Duben 2015 A poznatek k výměně katu u 1,6... musí dolu nápravnice Fakt už nevím, jestli mám německé auto, nebo francouze... pro výměnu svíček sundat sání, pro výměnu katu nápravnici... co ještě si konstruktéři vymysleli? Citovat
Ort Vloženo 18. Duben 2015 Vloženo 18. Duben 2015 Nápravnici sundavat nemusíš, ale je to boj. Citovat
Bjorn Vloženo 19. Duben 2015 Autor Vloženo 19. Duben 2015 Takže jsem to vzdal brzy? :-) Fajn... odpoledne jedeme zase na zvedák. Nějaký tip na postup? Citovat
libero Vloženo 19. Duben 2015 Vloženo 19. Duben 2015 pro výměnu svíček sundat sání ešte to tak .... 1 Citovat
Bjorn Vloženo 19. Duben 2015 Autor Vloženo 19. Duben 2015 Libero: Umíš vyměnit na 1,6 svíčky bez sundání toho plastového sání? A prozradíš mi, prosím, jak? Moc by mi to pomohlo. Citovat
suri. Vloženo 19. Duben 2015 Vloženo 19. Duben 2015 ja to tiež umím , a na 74kw je to úplný luxus , zoberieš si golu , sviečkovák , klb a dlhý predložovák a ideálne aj prípravok na fajky , ide to v pohode len si musíš ten orech s klbom nasmerovať a je to ... a ak to máš v 3/8 gole tak je to úplne na pohodu , horšie je to na 75kw s LPG kde je to namačkané a máš len 1/2 račňu ale dá sa to Citovat
Ort Vloženo 19. Duben 2015 Vloženo 19. Duben 2015 Takže jsem to vzdal brzy? :-) Fajn... odpoledne jedeme zase na zvedák. Nějaký tip na postup? Vždy sem si sundal komplet výfuk, i příčku tunelu se silentbloky. Tepelný plechy pryč spolu s tyčí řazení a krytem poloosy. Výfuk by jsi měl pootočit o 180°, pak by to mělo jít ven. Sou to nervy... Nejhorší místo je mezi karosérií a tepelným krytem na řízení, poznáš. Citovat
libero Vloženo 19. Duben 2015 Vloženo 19. Duben 2015 Libero: Umíš vyměnit na 1,6 svíčky bez sundání toho plastového sání? A prozradíš mi, prosím, jak? Moc by mi to pomohlo. suri. to opísal presne ...najhorší je tretí válec,medzi tými káblami,ale ide aj to Citovat
Bjorn Vloženo 30. Duben 2015 Autor Vloženo 30. Duben 2015 No, když jsem to tak četl, šel jsem se na to podívat a vyzkoušet to. Výsledkem je, že si raději to sání sundám :-D Citovat
suri. Vloženo 30. Duben 2015 Vloženo 30. Duben 2015 To nemyslíš vážne , je to brnkačka na 15 minút aj s cigárom Citovat
suri. Vloženo 1. Květen 2015 Vloženo 1. Květen 2015 Milan - ja som tie sviečky menil možno 5x na BSE , sem tam na AKL/AEH kde je to brnkačka ... takže tak a boli aj BSE s debilne robeným LPG a 1/2 račnou bez vyťahováku Citovat
Bjorn Vloženo 14. Květen 2015 Autor Vloženo 14. Květen 2015 Kat vyměněn a nápravnice zůstala na místě. Bylo to sice jako ježek v kleci, ale dalo se. Děkuji za rady. Citovat
Bjorn Vloženo 14. Květen 2015 Autor Vloženo 14. Květen 2015 suri: OK, přesvědčil jsi mě... příště to zkusím Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.