Rasto098 Vloženo 12. Duben 2015 Sdílet Vloženo 12. Duben 2015 Takmer som nepresiel STK kvoli kolisaniu zvysenych otacok na neutral - boli mimo urceneho intervalu pri merani emisii na zvysenych otackach. Neviem, ci si technik chcel iba prilepsit alebo je to realny problem. Pri podobnom teste pozorujem na otackomeri mierne skakanie rucicky otackomera (cca 1/4 dielika). Co moze byt pricinou? (Motor 1.2 TSI 77kw, , 69 000 km, rozvody a turbo menene pri 56 000 km). Treba sa s tym ponahlat do servisu? Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Duben 2015 Sdílet Vloženo 12. Duben 2015 Jaká je hodnota zvýšených otáček při měření emisí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rasto098 Vloženo 12. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 12. Duben 2015 (editace) Nevidel som presne nastavenie, no podla protokolu z emisky su zvysene otacky 2400-2600. Vyhlaska hovori takto: 1.2.3 Hodnoty parametrov pri zvýšených otáčkach 1.2.3.1 Zvýšené otáčky motora [min-1] Stanoví sa kontrolný bod otáčok z hodnôt určených výrobcom vozidla na kontrolu zapaľovacej sústavy, v intervale 2500 – 3500 min-1. Ak výrobca určil hodnoty otáčok mimo rozsahu tohto intervalu, pre kontrolu sa stanoví hodnota otáčok, ktorá je najbližšie k tomuto intervalu. Potrebný rozsah otáčok sa stanoví s toleranciou ± 100 min-1 od strednej hodnoty rozsahu otáčok, určeného výrobcom vozidla. Pricom tu hodnotu meral manualnym stlacenim plynu. Editováno: 12. Duben 2015, autor: Rasto098 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 13. Duben 2015 Sdílet Vloženo 13. Duben 2015 Neviem, ci si technik chcel iba prilepsit tady bude asi zakopaný pes ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 13. Duben 2015 Sdílet Vloženo 13. Duben 2015 Tú časť z vyhlášky som nepochopil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atnarfus Vloženo 13. Duben 2015 Sdílet Vloženo 13. Duben 2015 Když sám majitel pozoruje kolísání, tak to nebude technikem. Normálně otáčky nekolísají. Nevím podrobně jak se měří emise, ale pokaždé mi připadá, že ten přístroj sám "čeká" na ustálení otáček. Vždy technik přidá plyn, chvíli to drží a mašina až po chvíli sama vypíše hodnoty. Navíc to do protokolu tiskne i hodnotu otáček při kterých to bylo změřené. Je klidně možné, že software v měřícím zařízení emise nevyhodnotí, když otáčky lítají. Dokonce je to i logické, protože to má smysl měřit jenom při ustálených otáčkách, kdy je směs řízena podle lambdasondy. Čím by mohlo být kolísání otáček na TSI netuším. Držel bych se ale klasiky v podobě kontroly zapalování a škrtící klapky. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.