Přejít na obsah

Rasto098

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

802 zobrazení profilu

Oznámení Rasto098

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Neviete, ci tato porucha nemoze sposobit vyssie opotrebovanie turba? Predpokladam, ze to cez tu hadicku nasavalo neprecisteny vzduch... Podla spiny na motore som to musel mat ulomene 30k km (vtedy menili v servise vzduch. filter a podla mnato aj ulomili). Dik
  2. Kolko vam vydrzala spojka na Tsi 77 kW? Mam 70 000 km a zacali mi smykat na vsetkych prevodoch okrem 1ky a este k tomu aj posledna 1/4 drahy pedalu (pri podlahe) ide tuho. Taketo opotrebovanie sa mi zda na 70k vela, bezne mi na predch. autach vydrzala aj 120k km. Je treba menit celu spojkovu sadu alebo staci lamela? Dik za radu.
  3. Nevidel som presne nastavenie, no podla protokolu z emisky su zvysene otacky 2400-2600. Vyhlaska hovori takto: 1.2.3 Hodnoty parametrov pri zvýšených otáčkach 1.2.3.1 Zvýšené otáčky motora [min-1] Stanoví sa kontrolný bod otáčok z hodnôt určených výrobcom vozidla na kontrolu zapaľovacej sústavy, v intervale 2500 – 3500 min-1. Ak výrobca určil hodnoty otáčok mimo rozsahu tohto intervalu, pre kontrolu sa stanoví hodnota otáčok, ktorá je najbližšie k tomuto intervalu. Potrebný rozsah otáčok sa stanoví s toleranciou ± 100 min-1 od strednej hodnoty rozsahu otáčok, určeného výrobcom vozidla. Pricom tu hodnotu meral manualnym stlacenim plynu.
  4. Takmer som nepresiel STK kvoli kolisaniu zvysenych otacok na neutral - boli mimo urceneho intervalu pri merani emisii na zvysenych otackach. Neviem, ci si technik chcel iba prilepsit alebo je to realny problem. Pri podobnom teste pozorujem na otackomeri mierne skakanie rucicky otackomera (cca 1/4 dielika). Co moze byt pricinou? (Motor 1.2 TSI 77kw, , 69 000 km, rozvody a turbo menene pri 56 000 km). Treba sa s tym ponahlat do servisu? Dakujem
×
×
  • Vytvořit nový...