fillkolins Vloženo 18. Duben 2015 Sdílet Vloženo 18. Duben 2015 nazdarec, mám 3 mesiace rapida a jazdím s ním 93% mesto. najazdené 1400km v otáčkach do 2500ot.+- teraz som usúdil že mu občas "pritnem" aby nezostal lenivý, zarazilo ma ale, že aj keď šliapnem na podlahu tak trvá po každom preradení 1-2 sekundy kým auto (turbo?) začne viditeľne zrýchľovať (zaberať) . jasné že všetko potrebuje čas ale toto sa mi zdá príliš dlho. mal som peugeot 306- 1.6 / 66kw a ten zaberal hneď po pustení spojky a turbo nemal :-) Nemyslím že radím v nízkych otáčkach, ale ani do vysokých som to moc nehnal, tak asi 3000 - 3500ot. Zdá sa mi proste že reaguje pomaly (oneskorene 1-2 sek., asi ) i keď nepotrebujem F1, predsa len sa mi to zdá čudné. Neviem, je tam nejaká poistka že je to ešte nové a RJ nedáva plný výkon alebo to tak proste má byť? Nikdy som nemal trhač asfaltu ( a 1.2 s turbom asi tiež nebude) ale sám v aute a také spomalené reakcie? Asi som ho po meste zle zabehol?? (zácpy, poťahovanie, rozbiehanie do 40-50km/h) Poradí, alebo ukľudní niekto? dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sinus z Arcusu Vloženo 18. Duben 2015 Sdílet Vloženo 18. Duben 2015 (editace) Pokud přecházíš z atmosféricky plněného motoru, tak bych řekl, že jen ještě nejsi zvyklý na turboefekt. Byť zrovna u tohoto motoru se mi nezdá nějak citelný. Editováno: 18. Duben 2015, autor: Sinus z Arcusu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 18. Duben 2015 Sdílet Vloženo 18. Duben 2015 Nechat vymazat adaptační hodnoty v ŘJ motoru a naučit auto znovu jezdit z trochou "šlapání na krk". Ano tyhle motory mají znatelný skok v náběhu turba okolo 2000 otáček přesně podle grafů, který si tu někde najdi. Prostě rozdíl proti atmosféře tu je. A taky se dá myslím nechat pomocí VCDS nastavit reakce pedálu plynu na sešlápnoutí, někde jsem o tom četl. Poradí ferda25? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fillkolins Vloženo 18. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 18. Duben 2015 (editace) aj ja som na to myslel, že je to o zvyku, a je fakt že turbo nabieha niekde pri 2000 ot. Takže ho teda (rapida) nemusím hodiť zo skaly, iba si na to zvyknúť. ? jazdím roky s kamionom, ale tam bude asi rozdiel v nábehu turba oproti osobáku už len pre nižšie otáčky kamionu. V tomto som úplný laik, čo sa týka osobáku a turba, predsa len sa mi to zdalo dlho kým zarve, a že s tým nemám moc skúseností tak nejaký chip alebo výmaz RJ asi počká a budem to pozorovať. Inak dík za bleskové reakcie. Budem to tu ešte sledovať, nech sa čosi priučím. Editováno: 18. Duben 2015, autor: fillkolins Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Duben 2015 Sdílet Vloženo 18. Duben 2015 Chce se s tím naučit jezdit, nemůžeš, i jako profík, přece jezdit s různými motory stejně... Pokud ti u TSI spadnou otáčky hluboko pod 2000 ot, tak tam nemůžeš očekávat nějaký zátah. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fillkolins Vloženo 18. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 18. Duben 2015 (editace) Aha, tak toto je problém. Myslel som že tu chytá turbo povedzme od 1200-1300 ot, proste keď šlápnem nad 1000 ot na podlahu tak naskočí časom (0,5sekundy +-) turbo a postupne zvyšuje výkon. Teraz si pripadám trochu ako školák, ale som rád že som sa zase niečo dozvedel, navyše sa mi "tá moja RAPIDEČKA" strašne páči, tak som rád že chyba bola v medzikuse. Nemal som zatiaľ kde ani kedy trénovať jazdu nad 2500 otáčok, v tom malom meste sa to fakt cestou do tesca a nazad fakt nedá. V lete sa chystám do BG tak to snáď dovtedy natrénujem. Dík za tieto rady, prípadne aj za nejaké ďalšie. Editováno: 18. Duben 2015, autor: fillkolins Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Duben 2015 Sdílet Vloženo 18. Duben 2015 Ono se stačí podívat na parametry toho motoru - lépe řečeno průběh výkonu a hlavně točivého momentu. Takže to drž minimálně nad 1500 ot., raději spíš okolo 1800 - 2000, kdy to pocitově začíná slušně táhnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fillkolins Vloženo 18. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 18. Duben 2015 Dík, budem sa toho držať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 27. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2015 fillkolins: 1,2 TSI nepustaj pod 1500 ot. inak mu to trva kym sa pozbieha. Inak najvacsi pocitovy zataj je od 1800 do 2300 ot. aspon u mna (1,2 TSI 77kW). Nedrz to v otackach ako kamion. skus niekedy akceleraciu na 3- ke z 50km/h a nechaj ju vytocit na 5000 ot. ( len pozor na meranie rychlosti) - to budes prekvapeny kolko palis na 3-ke :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rostislav Poncza Vloženo 17. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2018 Ahoj, já před 3 týdny koupil Rapida 2013 1.2 TSI 77kW ( 133.xxx km )po 2.majitelce ( soukromý prodej ). Auto jede slušně, tahá pěkně, ale někdy mám pocit, že turbo ve stejných otáčkách (např. 2.200 ot.) , stejném rychl. stupni ( 2. či 3.) táhne razantně a auto zrychluje a někdy táhne, jako by turbo táhlo jen z 50%. Máte někdo obdobný pocit a zkušeností ? Rovněž, když v autě jedou tři dospělí, tak už to není žádná sláva a o nějakém výrazném turboefektu moc nemůžu mluvit. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.