Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Někdy je třeba si přiznat, že se občas vyskytnou problémy, na jejichž vyřešení jsem i já krátký :) Požádat zkušenějšího o pomoc není hanba.

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Sviečky som vrátil naspäť do motora, najazdil som asi 600km a po kontrole sú presne také aké majú byť. Mierne nahnedlý izolátor bez vrstiev a pripálenín.

Asi to bolo tým, že v servise kontrolovali sviečky po jazde so studeným motorom. Alebo za to môže tá prasknutá hadica odvetrania kľukovky.

Čím by som považoval za nezmyselné a zbytočné obvyklé výpady na tému že mám LPG naprd pretože tam mám príliš veľké trysky, alebo to mám celé nanič pretože som si to nenechal spraviť od Karla.

Prikladám fotky pred a po pokuse (medzitým 600km plus jazdenie do práce).

Tá krajšia sviečka je tá úplne nová na porovnanie.

Staré sviečky majú 70 tisíc km. Inak tie NGK Laserline LPG1 sú naozaj držáky, na elektródach žiadna zmena. (musím uznať že v tom mal Karel pravdu).

A tie DENSO Iridium TOUGH vypadajú ešte vymakanejšie. Ale budú ešte musieť počkať kým vyhodím tie NGK. Ale môže sa stať že to auto prežijú...

post-77569-0-17768400-1433537933_thumb.j  post-77569-0-76657000-1433538044_thumb.j

  • 3 týdny později...
  • Autor

Takže resumé: Sviečky sú po 60 tisícoch O, viz tá fotka napravo.

A v LP/G žiaden problém nieje, asi dôsledok prasklej hadice.

Osobné výpady ohľadom mojeho zlého LPG sa jasne ukázali ako nezmysel. Ale kto to pochopiť nechce ten to nepochopí resp neprizná.

To jsi asi rýpnul do mě,že??? Ale nikdo nepochyboval o tom, že ty to dáš dohromady,všichni ti tu fandí....když ale vezmu, ž čeho všeho je tvůj systém poskládaný, kolik sezon jsi s tím strávil, co vše jsi obětoval jen kvůli tomu, že jsi chtěl ušetřit pár kaček a nechal jsi auto přestavět u jakési firmy,tak výsledek je celkem obstojný...tady jsi nám názorně předvedl, čeho jsou schopny některé firmy,bohužel je jich v tomto státě čím dál víc, zkušenosti žádné,výbava žídná, ale jsou např. dobré v tom, že my děláme kolem aut od rána do večera a vlastně jsme špatní, že zákazníkovi neuděláme auto o víkendu...pak jsou tací, co chodí přes týden někam do práce, o víkendu "zmastí" pár aut a mají se nejlíp, jsou hezcí,že zákazníkovi vyhověli....problematika plynu je čím dál složitější, což moře lidí nechápe a předatva, že se auto postaví v 8 na dílnu a ve 2 je hotové, to je právě takový případ, co máš ty....

  • 2 týdny později...
  • Autor

Tak celkom mimoriadne musím s Tebou súhlasiť čo sa týka fušerov čo mi to montovali (a podobný to montovali iným).

Inak čo sa týka technických záležitostí, tak sa my dvaja asi nezhodneme. Fakt ale je že sviečky sú po výmene hadice čistučké a to že to môže spôsobovať tá hadica si povedal aj Ty.

Zaujímavá je ešte otázka že či sa môžu sviečky podstatne začierniť AJ pri povedzme 5km jazde mestom na studený motor.

to je jednoduché...bohatá směs proto jsou svíčky černé,hlavně při otevřené smyčce,jenže ten jednoduchý systém těžko nastavuje situaci v OpenLoopu,pak při návratu do volnoběhu,takže s tím nic neuděláš.....je pro tvou informaci, včera jsme dodělali VW Sharan 2.8i,128kW, chtěl tam za každou cenu STAG, tak ho tam má, reduktor ve volnoběhu 1.4, trysky 2.0, množnik na 1.42 a auto jezdí jak víno...

  • Autor

Je to turbo?

Tak v tom prípade by som rád videl záznam z toho ako to ide na plný plyn pri povedzme 6000-6500 ot.

Proste tam nebude čas na to aby sa vstreky LPG vypínali a tým pádom to bude chudobné.

Keď idem na benzín a max výkon, tak sú vstreky otvorené na 95-100%

A keď bude množnik 1.4, tak by LPG mali byť otvorené 133-140% času, čož akosi nejde.

NAviac bude STAG hlásiť chybu, že sú vstreky trvalo otvorené.

Aspoň u AUQ to tak platí. Pokiaľ majú iné autá nastavený iný tlak paliva a vacsie BA trysky, tak by to potom s tým množnikom >1 fungovalo OK. Ale to by musel byť čas otvorenia BA vstrekov do max 70%.

Ale asi bohužiaľ si taký záznam nespravil a auto už je preč.

Celkom by ma to zaujímalo.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.