Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Změny motorů:

 

1.2/77kW > 1.2/81kW

1.4/90kW > 1.4/92kW

1.8/118kW > 1.4/110kW

 

2.0/81kW >> (podle všeho by snad nebyl nahrazen 1.6TDI a dokonce není ani uváděný jako dostupný motor)

2.0/103kW > 2.0/110kW

2.0/125kW  vyřazeno bez náhrady

Editováno: , autor: bojler
  • Negativní 1
Vloženo

Jak to vidím degradace vozů Yeti začíná...1,4 i ve 110 kW s 4x4 se s touhle bednou nadře moc to už nikdy nepojede. Kdo chce pořádný motor tak ještě musí objednat do května...pak to bude auto jen jako druhé do rodiny nebo pro důchodce.

Vloženo

V současné době je 1.8 tsi odladěná a funguje jak má. Spotřeba u benzínu s haldexem je prostě vyšší a to bude platit i u té 1.4(pokud s ní budeš chtít jezdit svižně). Je to jediný motor co má výkon a neruší svým hlukem či vibracemi pohodu interiéru při jízdě. 

Vloženo

Odladěná není a to platí i o 1.4, vysoká poréznost bloku. Pořád se to předělává. Konkrétně i já z osobní zkušenosti můžu říct, že u 1.4 EA211 jsem za 12000 km dolil 1,5 L chladící kapaliny.

Vloženo (editace)

Já se bavím po posledních 1.8 tsi(CDAA) ne o nových EA211. Neznám nikoho kdo by musel dolít deci oleje a vody.

 

Jestli žere tolik vody tak bych řekl, že to nebude porézností, ale jinak ukázka toho jak kvalitní základní motor pro nového Superba připravují. To rovnou vyfasuje majitel sud G13 s autem. Já myslel, že O3 je takové trochu testovací auto a nový Superb tím pádem už nebude mít dětské nemoci(tj. nový zákazník nebude stálým zákazníkem servisu), ale jak je vidět tak místo řešení se hledá jen řešení, které nebude nic stát a tím pádem se nic neřeší.

 

Jinak jestli jsou stále problémy i na 1.8 tsi vyrobených za poslední rok tak už chápu proč je přestanou dávat do aut = poslední finální řešení. Pak dojedou záruky a hurá osolí ceny dílů o 100% nahoru a je vymalováno. Pak si už budou jen mastit kapsy(jak "chudák" výrobce tak Škodovka).

Editováno: , autor: ferda25
Vloženo

Tohle vím od člověka, co tyhle věci na motorech řeší. Vše se odlehčuje a je to problém. Nejsou to žádné velké problémy, ale existují. Je to trend vývoje. Auta zlevňují, platy a materiál se zdražují, tak co můžeme čekat. Ono stejně vše spěje k jedné studii, že do 20 let auta vydrží záruku a půjdou na recyklaci a auta se budou pouze půjčovat.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Jinak malá informace pro ty co čekají na nové motory. na slovenském webu Škodovky jsou již v konfigurátoru k objednání. Kdy pak asi u nás....?!

Vloženo

Do teď šlo chápat Yetiho jako "zábavné auto" na úrovni Octávie...podle nového ceníku jej poslali motorové někam na úroveň dnešního Roomstru, který ale ukončil výrobu.

  • o 2 týdny později...
  • o 1 rok později...
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...