Publikováno Duben 29, 201510 r Dneska se mi objevil problém s převodovkou - rozjížděl jsem se na dálnici na 3 a pak mi tam zaboha nešla zařadit 4, pořád to vyskakovalo. Dal jsem tam 5 a jel dál. Ale něco je tam špatně. 3 jde zařadit o něco hůř (markantní je to při stojícím autě a vypnutém motoru, když to zkouším) a když je zařazená, tak má páka jakoby dost velkou vůlí a když zařadím 4, tak zhruba v polovině případů vyskočí. Musím se vyloženě soustředit, abych to zařadil správně. Čistě laicky to na mě působí dojmem, jako by pro 3. a 4. stupeň byl ten mechanismmus řazení jakoby "posunutý" (páka je na svém místě, ale jako by to táhlo, nebo co tam je, bylo kratší/delší). Samozřejjmě může být i něco špatně přímo v převodovce, to nedokážu odhadnout. Zítra s tím zajedu do servisu, ale jestli máte nějaké tipy, co by to mohlo být, sem s nimi. BTW: Nevím, jestli je tohle správné téma, ale lepší jsem nenašel.
Duben 30, 201510 r Autor Tak v servise takhle na pohled nevěděli, auto jsem tam nechal a budou rozdělávat převodovku :-(
Květen 4, 201510 r Autor Tak jsem volal do servisu, co to je a prý ohnutá vidlička. Tak asi nějaký zmetek nebo nevím.
Květen 5, 201510 r Základní info o staré dobré mechanické převodovkce Škoda (Favorit, Felicia, Fabia) - pro upřesnění co je to vidlička (neplést si s tím - co máte doma na stole ): http://kabinet.fyzika.net/aplety/prevodovka/prevodovka.htm P.S. Nákres pro OIII bohužel nemám, ale princip bude podobný. Upraveno Květen 5, 201510 r od Napalm
Květen 6, 201510 r Autor Dík. Auto je doma, byla to vidlička pro 4. převodový stupeň (zvláštni, myslel jsem, že pro 3 a 4 bude společná, ale já tomu houby rozumím). Akorát jak jsem asi po sto letech jel šalinou, tak jsem úplně zapomněl, jaký tam občas jezdí pěkný koc.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.