Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
V 24. 8. 2016 at 20:23, foji napsal:

Docela mě zajímá ten zvuk z repráků který má zlepšovat zvuk 4 válce. To má jen verze sportline?

Tak tohle by mě asi vůbec nezajímalo. Bylo by to první co bych se snažil vypnout. :-) 

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)
V 24. srpna 2016 at 15:26, Viki88 napsal:

Dovolil přidat svou spotřebu, mám 3.6  v rijnu dva roky a 45 tis km. Dlouhodobý průměr je 10,3, je možné jet i pod 8 a není to zase tak velký problém... 

Editováno: , autor: PetrSY
  • o 3 měsíce později...
Vloženo

mám najeto ke 30t km a záleží na stylu jízdy, defenzivní znamená kolem 8. 

220 na dálnici v Nemecku je tak kolem 14.

Couračky město (Praha) tak za 12.

 

Dálnice 160-170 9,5 litru.

Dlouhodobý mi spadl, měl jsem přes 11, teď bych řekl 10,5

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Graf je pěkný / progres výkonu/, i když by bylo pěkné vidět i sérii.

Osobně bych však takto těžký vůz 4x4 přes 500Nm a 350PS neupravoval, zde nejde o rekordy, ale o životnost.

Pokud je to však vlastní předváděcí auto, proč ne.

U dvoulitru jsem na 550PS/ na jednotce Pectel/, ale u auta které má 1300kg a i tak je to nesmysl.

Vloženo

Díky za kladnej komentář. Výkon je vždy takový, jaký si zákazník přeje. Pokud chce míň, může mít těch 350hp a 500Nm. Pokud chce víc, tak má tohle, pokud bude chtít max, tak může mít třeba i těch 550hp v Superbu, Octě RS, Kodiaqu, prostě v čemkoliv, kde je novej 2,0 TSI. :)

Vloženo

Co se týče toho nižšího krouťáku, tak dneska tu byl zákazník, který chtěl úpravu se středními hodnotami točivého momentu a také to nevypadá úplně zle ;)

 

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Za víkend nacestováno 400 km, z toho 250 po dálnici. Mimo město dle předpisů, na dálnici tacho 140. Průměr 8,3 dle palubáku.

Trochu nuda

Vloženo

Njn, ale to je zázračné ACT...

Najel jsem s tím tvým motorem jen necelé 3 tisíce km, ale je to nuda a lenost v limuzíně. Než se to při předjíždění na okresce roztáhne, než se to na dálnici ve 140 roztáhne, abych  předjel tu dodávku, co mne pouští, to je prostě tragédie, takže v Německu na dálnici a v Česku na okresce motor dobrý tak pro důchodce, ale jinak nepoužitelný :huh:

Na mé obvyklé trase do Belgie byl tak rozdíl ve spotřebě 1,1 l na 100 km (1.4 TSI ACT v SIII vs. 2.0 TSI v OIII RS), což při 1000 km sice udělá jedenáct litrů, ale rozdíl v požitku a komfortu jízdy je nesrovnatelný.

Vloženo

Nevim, co presne berete jako maloobjemak, ale ja jsem se svymi 200 konmi pod kapotou maximalne spokojeny a jede to, kdyz potrebuji. A mimo mesto jsem dlouhodobe na 5.6l/100km a ve meste 6.4l/100km :)

 

Jenom tak ze zvedavosti - do kolika ma ta 2.0TSI 206kW nalinkovany tachometr?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...