Jump to content

Marunka

Uživatel
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

5 Neutral

About Marunka

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

348 profile views
  1. do 260, viz zde: https://www.dropbox.com/s/0buofa7vid4arru/2016-04-21 16.53.35.jpg?dl=0
  2. Nám značkový servis v Ostravě (mohu na SZ napsat název) doporučil první výměnu oleje po 10k a pak v 30k a pak pokračovat dle proměnlivých servisních intervalů (cca 30k). Jelikož máme na firmě barel plný syntetiky, byla práce servisu s drobným materiálem, doplněním kapalin atd. za necelých 500 Kč. Pokud máš pochybnosti, nech si odlít do skleničky deci oleje, pokud bude čistý, můžeš ho nalít zpátky do motoru, ale garantuju, že poteče asfalt...
  3. Doporučuji vyměnit celou náplň. U nových aut (navzdory servisnímu intervalu 30k km) se nám osvědčilo po 10k km vyměnit olej. Vypadá hůř než u zajetého auta po 30k km. Další výměna pak v 30k km a pak až 60k km.
  4. Taky bych to neřešil, co mi jde z výfuku mě moc nebere, pokud to není mega hustý dým... PS: Jednoho SII 2.0 TDI 4x4 DSG mám na prodej, viz bazar. Je to opravdu skvělý kousek, servisoval a šetřil jsem si ho na odkoupení z firmy do soukromé garáže, ale žena chce SUVko
  5. Cena: 570 000 Kč Rok výroby: 2007 Tachometr: 126 832 km Palivo: nafta Objem: 2 461 ccm Převodovka: manuální (6 stupňová) Klimatizace: třízónová automatická VIN: WV2ZZZ7HZ8H056295 Další informace o autě Motor Výkon: 128 kW (174 koní) chiptuning 147 kW/200HP Historie a dokumenty První majitel: ano Servisní knížka: ano Země původu: Česká republika V provozu od: 10/2007 STK: 9/2017 Specifikace vozu Počet airbagů: 6 Karoserie: kombi Stav: ojeté Barva: P3P3-tmavě červená perleťová Počet dveří: 5 Počet míst: 7 (M1) Výbava • 6 rychlostních stupňů • klimatizovaná přihrádka • protiprokluzový systém kol (ASR) • ABS • kožená sedadla • druhá řada sedadel isofix • alarm • kožené čalounění • kožené potahy • senzor stěračů • autorádio • litá kola • CD přehrávač • mlhovky • tažné zařízení 2500kg • centrální zamykání • multifunkční volant • tempomat • dálkové centrální zamykání • nastavitelný volant • venkovní teploměr • deaktivace airbagu spolujezdce • nezávislé topení +DO • vyhřívaná sedadla • dělená 2 řada sedadel • 3 řada trojsedadlo • konferenční stolek • el. ovládání oken • palubní počítač • výškově nastavitelná sedadla • el. ovládání zrcátek • el.ovládaní bočních dveří • parkovací senzory • ESP • pohon 4 x 4 • uzávěrka mezinápravového diferenciálu • imobilizér • posilovač řízení • vyhřívaná zrcátka Doplňující informace Nebourané, nelze odpočet DPH, 4x zimní pneu+plechové disky, Vozidlo velice zachovalé a udržované
  6. Druhý majitel, referentské vozidlo, servisní knížka, pravidelná údržba ve značkovém servisu, nehavarováno, odpočet DPH Motor: 2.0 TDI CR / 103 kW diesel (tovární úprava na 130 kW) Rok výroby: 2012 Stav tachometru: 155 787 km Barva: fialová ametyst metalíza 17“ ALU Škoda Trifid (nutná výměna pneu 225/45 R17 94Y XL) el. ovládání oken a zrcátek, vyhřívání zrcátek 4 ramenný multifunkční volant, tempomat, MAXI DOT malý kožený paket (volant, řadící páka, ruční brzda) infotainment Amundsen+ (rádio s CD a MP3, Bluetooth Hands Free, navigace, mapy východní Evropy, dopravní hlášení, palubní přístroje, 8x repro) automatická klimatizace 2 zónová vyhřívané přední sedadla xenonové světlomety s natáčením do zatáček přední mlhové světlomety s "Corner" funkcí Light Assistant (Coming/ Leaving Home, Tunnel Light, Day Light) parkovací sensory vzadu servo otevírání/zavírání víka kufru, automatická roleta, posuvná přepážka střešní nosič eloxovaný povinná výbava, rezerva neplnohodnotná
  7. Když jsem vybíral motor (auto i barva byla jasná volba), měl jsem možnost zkusit v jednom dni na stejné trase benzín i naftu a chovají se dost odlišně. Nafta je hlučnější, v rozjezdu lenivější, spotřeba je zato nižší (viz dále) a celkově působí auto těžším dojmem na přední nápravě. Benzín je daleko tišší, živější v rozjezdu, což však stojí vyšší spotřebu, auto působí o 100 kg lehčí na přední nápravě než nafťák. Tah obou verzí v zatíženém stavu a do kopce je srovnatelný. Nakonec máme ve firmě obě kombinace, kolega zvolil 2.0 TDI 140 kW DSG (6.7 l/100km), já mám 2.0 TSI 206 kW 4x4 DSG (9.4 l/100km). Spotřeby jsem teď odečetl z elektronické knihy jízd za poslední měsíc. Nelze říci, který motor je lepší, oba mají svoje přednosti i slabiny. Kolega chtěl klidnější auto pro dlouhé trasy s nižší spotřebou. Já mám zase rád dálniční raketu s pořádným odpichem. Moje předchozí auto byl Superb Combi II 2.0 TDI 103@130 kW 4x4 DSG, sloužil výborně až mi je ho smutno teď prodávat, ale nový bělouš si mě rychle získal. Zanechte pánové tahanic, nejdůležitější je, abychom měli z jízdy radost a autíčka nám dobře sloužila. Když se občas trošku poškádlíme na okresce, je to jen pro radost, i soupeřit se má s rozumem a úsměvem
  8. Tak s Meganem 1.5 dCI jsem najel i 1400 km na nádrž, ale toto je zcela jiná liga, ba jiný vesmír...
  9. Tak moje měřená trase je s 3mi docela slušnými kopci, region Beskyd... Kdybych po okresce nejel 120, tak bych to stáhnul ještě níže, někdy se hecnu... ...ale není to taková paráda jako když do kopce podřadím pádlem o 2 a prosvištím kolem machírka v tunningované koktávě TDI
  10. Dnes jsem cestou do práce (37 km, město - okreska - město - dálnice - město) dal svůj osobní rekord: 7.6 L / 100 km Jinak to je stabilně za 10
  11. Nastavil jsem si ještě Individuál - DCC na Comfort, ACC na Sport, Pohon na Eco, vše ostatní Normal. V čistém Eco režimu mě překvapil neutrál. V předchozím SII 2.0 TDI 4x4 DGS jsem ho hledal marně a teď si na to zvykám... Jinak mě samozřejmě štve chcípák motoru. To vymyslela fakt hlava...
  12. Testovali jste vliv jízdních režimů na spotřebu? Já jsem první nádrž Shell FuelSave 95 vyjel za 10.5 L / 100 km Druhou jsem tankoval Benzina Verva 100, tak uvidíme.
×
×
  • Create New...