martyx1876 Vloženo 26. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2016 V 24. 8. 2016 at 20:23, foji napsal: Docela mě zajímá ten zvuk z repráků který má zlepšovat zvuk 4 válce. To má jen verze sportline? Tak tohle by mě asi vůbec nezajímalo. Bylo by to první co bych se snažil vypnout. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas474 Vloženo 5. Září 2016 Sdílet Vloženo 5. Září 2016 ja som nakoniec vyriešil zvuk komlet menou vyfukov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brasci Vloženo 6. Září 2016 Sdílet Vloženo 6. Září 2016 A dobré? Koncovky si dal aké nakoniec? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrSY Vloženo 11. Září 2016 Sdílet Vloženo 11. Září 2016 (editace) V 24. srpna 2016 at 15:26, Viki88 napsal: Srovnání nejvýkonějších motorů resp. strého Superbu V6 a nového s motoerm 2.0TSI 206kWhttps://www.novinky.cz/auto/testy/412641-ktery-vrchol-je-ve-skode-superb-lepsi-sestivalec-proti-dvoulitru-s-vykonem-280-koni.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu Dovolil přidat svou spotřebu, mám 3.6 v rijnu dva roky a 45 tis km. Dlouhodobý průměr je 10,3, je možné jet i pod 8 a není to zase tak velký problém... Editováno: 11. Září 2016, autor: PetrSY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo 6. leden 2017 Sdílet Vloženo 6. leden 2017 mám najeto ke 30t km a záleží na stylu jízdy, defenzivní znamená kolem 8. 220 na dálnici v Nemecku je tak kolem 14. Couračky město (Praha) tak za 12. Dálnice 160-170 9,5 litru. Dlouhodobý mi spadl, měl jsem přes 11, teď bych řekl 10,5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 6. leden 2017 Sdílet Vloženo 6. leden 2017 Couracky město 12 mi prijde dost. Jak na to slapes pri rozjezdu v kolone, nebo na světlech? Start ala raketa, nebo v klidu na pohodu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo 6. leden 2017 Sdílet Vloženo 6. leden 2017 Praha Magistrála je couravá, zapomněl jsem říct že je i auto většinou studené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 23. leden 2017 Sdílet Vloženo 23. leden 2017 421hp a 574Nm z nového Superbu 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 26. leden 2017 Sdílet Vloženo 26. leden 2017 Graf je pěkný / progres výkonu/, i když by bylo pěkné vidět i sérii. Osobně bych však takto těžký vůz 4x4 přes 500Nm a 350PS neupravoval, zde nejde o rekordy, ale o životnost. Pokud je to však vlastní předváděcí auto, proč ne. U dvoulitru jsem na 550PS/ na jednotce Pectel/, ale u auta které má 1300kg a i tak je to nesmysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 26. leden 2017 Sdílet Vloženo 26. leden 2017 Díky za kladnej komentář. Výkon je vždy takový, jaký si zákazník přeje. Pokud chce míň, může mít těch 350hp a 500Nm. Pokud chce víc, tak má tohle, pokud bude chtít max, tak může mít třeba i těch 550hp v Superbu, Octě RS, Kodiaqu, prostě v čemkoliv, kde je novej 2,0 TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 26. leden 2017 Sdílet Vloženo 26. leden 2017 Kodiaq má jiný 2.0TSI než Superb a Octavia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 1. Únor 2017 Sdílet Vloženo 1. Únor 2017 Co se týče toho nižšího krouťáku, tak dneska tu byl zákazník, který chtěl úpravu se středními hodnotami točivého momentu a také to nevypadá úplně zle 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo 20. Únor 2017 Sdílet Vloženo 20. Únor 2017 Za víkend nacestováno 400 km, z toho 250 po dálnici. Mimo město dle předpisů, na dálnici tacho 140. Průměr 8,3 dle palubáku. Trochu nuda 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 20. Únor 2017 Sdílet Vloženo 20. Únor 2017 Tyhle silné motory jsou nuda, co? Nemusíš na to šlapat a ještě to skoro nic nežere, chudáci ti, co mají maloobjemy a doufají, že ušetří. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 20. Únor 2017 Sdílet Vloženo 20. Únor 2017 homy: hezká spotřeba, když se chce :-) mischicka: já coby maloobjemový chudák bych to v tom samém režimu, co jel homy, jel tak za +- 5.5 litru a to ještě většinu cesty jen na dva válce. Nuda o 3 litry míň. Když se chce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 20. Únor 2017 Sdílet Vloženo 20. Únor 2017 Njn, ale to je zázračné ACT... Najel jsem s tím tvým motorem jen necelé 3 tisíce km, ale je to nuda a lenost v limuzíně. Než se to při předjíždění na okresce roztáhne, než se to na dálnici ve 140 roztáhne, abych předjel tu dodávku, co mne pouští, to je prostě tragédie, takže v Německu na dálnici a v Česku na okresce motor dobrý tak pro důchodce, ale jinak nepoužitelný Na mé obvyklé trase do Belgie byl tak rozdíl ve spotřebě 1,1 l na 100 km (1.4 TSI ACT v SIII vs. 2.0 TSI v OIII RS), což při 1000 km sice udělá jedenáct litrů, ale rozdíl v požitku a komfortu jízdy je nesrovnatelný. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 20. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 20. Únor 2017 (editace) když už ACT, tak alespon V8 4.0 TFSI, tam funguje docela slušně (osobně vyzkoušeno v S7) Editováno: 20. Únor 2017, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 20. Únor 2017 Sdílet Vloženo 20. Únor 2017 V Supu mi taky fungovalo dobře, ani jsem o něm nevěděl, ale kua na co mi je průměrka 6,4 l/100 km, když to prostě nejede, když potřebuji? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kraso Vloženo 20. Únor 2017 Sdílet Vloženo 20. Únor 2017 Nevim, co presne berete jako maloobjemak, ale ja jsem se svymi 200 konmi pod kapotou maximalne spokojeny a jede to, kdyz potrebuji. A mimo mesto jsem dlouhodobe na 5.6l/100km a ve meste 6.4l/100km Jenom tak ze zvedavosti - do kolika ma ta 2.0TSI 206kW nalinkovany tachometr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 20. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 20. Únor 2017 260 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 21. Únor 2017 Sdílet Vloženo 21. Únor 2017 Seš si jistý? Není to víc? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AntonioB721 Vloženo 21. Únor 2017 Sdílet Vloženo 21. Únor 2017 Je to 280 aspoň podle toho co udává škodovka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 21. Únor 2017 Sdílet Vloženo 21. Únor 2017 Taky si myslím, prt. "jen" OIII RS s TSI má 280. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marunka Vloženo 21. Únor 2017 Sdílet Vloženo 21. Únor 2017 před 19 hodinami, Kraso napsal: Nevim, co presne berete jako maloobjemak, ale ja jsem se svymi 200 konmi pod kapotou maximalne spokojeny a jede to, kdyz potrebuji. A mimo mesto jsem dlouhodobe na 5.6l/100km a ve meste 6.4l/100km Jenom tak ze zvedavosti - do kolika ma ta 2.0TSI 206kW nalinkovany tachometr? do 260, viz zde: https://www.dropbox.com/s/0buofa7vid4arru/2016-04-21 16.53.35.jpg?dl=0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 21. Únor 2017 Sdílet Vloženo 21. Únor 2017 Hm, koukám na to...asi nový trend - v OII RS mám do 300, v OIII RS do 280 a nejsilnější SIII má jen do 260 :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.