ferda25 Vloženo 3. Únor 2019 Sdílet Vloženo 3. Únor 2019 (editace) Norimberk a zpět s mým 206 kw - spotřeba 12.9 litru. Krásně svezení. V Arteonu s 200 kw "brumla umřel" a je z toho živější 1.8 tsi.... Editováno: 3. Únor 2019, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čaučau Vloženo 3. Únor 2019 Sdílet Vloženo 3. Únor 2019 před 12 minutami, Martab napsal: Tak ještě jednou Ručička teploty vody navíc neukazuje skutečnou teplotu, ale v polovině stupnice se drží v rozmezí cca 70-105°C reálné teploty vody. Ale já už nic neporovnávám jenom sem chtěl vysvětlit, proč k porovnání vůbec došlo. Jediné, co sem znal byl ručičkový ukazatel, který jak už teď vím neukazuje teplotu oleje. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo 4. Únor 2019 Sdílet Vloženo 4. Únor 2019 Ferda: to mi ani neříkej... [emoji17] už tak mě štve ze to má filtr pevných částic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robon Vloženo 6. Únor 2019 Sdílet Vloženo 6. Únor 2019 V 20. 2. 2016 na 15:34, lukas474 napsal: prave to som sa pytal. udajne vsetko okrem 100octane beru zo slovnaftu, iba toto je dovazane z rakuska... dnes clovek ani už nema kde na SK natankovat kvalitne palivo.... ale myslim že 206KW si zasluži už niečo lepšie SHELL nema na kazdej ČS Racing 100 okt. Skus pozriet na OMW tam je castejsie 100 oct. benzin. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin18 Vloženo 8. Únor 2019 Sdílet Vloženo 8. Únor 2019 Ma zde nekdo s timto motorem vyssi najezd a muze podat zkusenost se spolehlivosti / zavadami? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OKEJ Vloženo 9. Únor 2019 Sdílet Vloženo 9. Únor 2019 Čo je vyší nájazd? ? 660 000? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin18 Vloženo 11. Únor 2019 Sdílet Vloženo 11. Únor 2019 Mas tolik najeto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OKEJ Vloženo 14. Únor 2019 Sdílet Vloženo 14. Únor 2019 Nie iba pár tisíc.. Preto sa pítam čo je vyšší normálne je aj 350 000 keď sa tak pozrieš okolo na autá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čaučau Vloženo 16. Únor 2019 Sdílet Vloženo 16. Únor 2019 Zatím nejmenší spotřeba. Režim Normal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AntonioB721 Vloženo 16. Únor 2019 Sdílet Vloženo 16. Únor 2019 Tak já mám nejnižší 6,2 ale umím i 14,3 ? 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdens123 Vloženo 17. Květen 2019 Sdílet Vloženo 17. Květen 2019 Ahoj klubáci. Prišiel čas kúpiť niečo nové a posunúť sa z S2. Seriozne rozmyslam nad S3 2.0 TSI 206kw rv 12/2017. Robim sice denne 75 KM, ale bola by kupa srcdom :D a nie rozumom ( Ten rozdiel oproti 110KW dieslu ma nespasí a ani nezabije, ale manzelke ani muk ) Ako majtel CDAA 1.8 TSI rv 4/2010 som samozrejme trocha skeptický. Ako je na tom tato 2.0 TSI co sa tyka: Spotreba oleja Rozvodova sustava (napinak ?) Pripadne ine neduhy ??? Ďakujem pekne za Vaše postrehy a rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo 17. Květen 2019 Sdílet Vloženo 17. Květen 2019 Naprosto správná volba, jezdím dost svižně a mám průměr 10,2. Dá se jezdit ale v klidu i za 7,5 - 8 litrů. Olej mi nežere, dělám výměny dle ukazatele, ozve se co 22tkm. Na žádné známé neduhy jako dřívější motory netrpí. Zásadní jsou výměny všech olejů (motor, dsg, haldex, diferenciál) a nehonit to za studena. Pokud to budeš mít s dcc podvozkem, tak 19 kola, bez dcc bych šel do 18 palců. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Květen 2019 Sdílet Vloženo 17. Květen 2019 Toto je jen a pouze motorové sekce, takže podvozek a různé jiné věci sem rozhodně nepatří - to kdyby náhodou někoho napadlo v tom pokračovat, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roubic Vloženo 1. Září 2019 Sdílet Vloženo 1. Září 2019 Ahoj mam dotaz jak je na tom motor kdyz ma najeto kolem 150 tis ? Chtel bych si to koupit ale neznam nikoho kdo to ma a nedokaze rict co vydzi . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H1982 Vloženo 2. Září 2019 Sdílet Vloženo 2. Září 2019 No zrovna já si myslím, že můžu dát aktuální zkušenost po 128 000 km. Motor mi odešel - zadřen, přeskočený řetěz. Čekám na vyjádření Škody k možnosti kulance. Nový polomotor stojí cca. 250 tisíc, podle toho, co mi bylo řešeno. Problém jsem reklamoval 3x a nikdo na nic nepřišel. Minulý týden mi zarachtalo v motoru a konec. Předtím se problém objevoval sporadicky, rozsvícením kontrolky EPC a kontrolky motoru. Občas motor nešel nastartovat a občas měl výpadek v zapalování, takže přestal zrychlovat. Vždy prý "špatná kvalita benzinu". Auto za 1,3 mio a nevydrželo ani 250 000 km. Servisoval jsem každých 15 000 km. Auto, které je prodáváno, jako lehce sportovní, a nesmím s nim občas jet rychle, jak my bylo řečeno, že s tím jezdím rychle.:) Takže 2 týden je auto v servisu, motor čeká na rozebrání a bude se čekat na to, co se najde a co bude Škoda AS ochotna proplatit ze svého. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 2. Září 2019 Sdílet Vloženo 2. Září 2019 Jestli máš protokol o reklamaci, tak jakápak kulance? Jde to za nimi, to že na upozorněnou závadu nepřišli, je jejich věc. U týhle ceny opravy bych si najal znalce a právníka. Nejprve ale napiš do Škodovky a seznam je se situací a poměry u prodejce. Mimochodem u reklamace platí 2x a pak vrácení peněz; reklamace byla zamítnutá, ale zjevně neoprávněně, když problém existoval. Nevím, co bych musel tankovat, ay měl zmíněné problémy, navíc trvale... Osobně si myslím, že jde o dobrý motor, když se hlídá olej a servis. Pokud vím, přišel po prověřených motorech 2,0TSI slabších výkonů. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo 2. Září 2019 Sdílet Vloženo 2. Září 2019 Je to motor, který je již řadu let v modelech Leon Cupra, Ti mohou mít najeto mnohem více. za čtyři roky jsem neměl žádné problémy na motoru samotném, kontrolky, chyby. Souhlas s tím, že je třeba měnit pravidelně olej, ideálně každých 15tkm, nastavit si teplotu oleje na palubním PC a dávat tomu jakmile bude nad 90 stupnů (nemyslím vodu, ta je zahřáta na 90, když má olej lehce přes 50). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H1982 Vloženo 2. Září 2019 Sdílet Vloženo 2. Září 2019 To vše jsem splnil:) - olej měnil po 15000km. Vše ostatní servisoval daleko před limitem. Tankoval jsem Vervu, jakože s pocitem, že teda Verva je to nejlepší, co tomu motoru můžu nalejt, a přesto to nestačilo. Takže a) je to výrobní problém, b) je to problém mého auta, c) řady aut, které někde jezdí a časem se jim stane to samé. Ale chápu to tak, že ten motor je z Audi S3 a dával se nějakou dobu i do Seatů atd. atd. Musí něco vydržet a přesto ne. Auto je po zaruce, měl jsem 5 let, nebo 100 000km. Bohužel 3x reklamováno ,když auto mělo 108k km a teď naposledy, před destrukcí, při 128k km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 2. Září 2019 Autor Sdílet Vloženo 2. Září 2019 (editace) Nějakou dobu do Seatu? Furt se montuje a celou dobu.... ( v oktávce tenhle motor ani není)... Jinak 100 000km za 4 roky v Seatu a funguje zatím bez problému. Holt si nebyl důsledný při reklamaci, stačí se nebát a mluvit.... Editováno: 2. Září 2019, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H1982 Vloženo 2. Září 2019 Sdílet Vloženo 2. Září 2019 To asi nebyl, ale uvidíme, jak to teď dopadne s kulancí, pokud bude. Auto by po dobu dvou let mělo být v záruce, bez omezení km. To je záruka daná ze zákona, pokud se nepletu. Po tu dobu, pokud je auto v servisu, pro danou poruchu, tak se záruka prodlužuje. Auto jsem vyzvedával 18. srpna 2017 a auto odešlo 26.8., takže pokud bych se dobral toho, že auto bylo ve servisu víc jak 8 dnů+ dnů, tak je auto stále kryto zárukou, ta ještě neskončila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 2. Září 2019 Sdílet Vloženo 2. Září 2019 Vidím to na kombo problému z výroby a "pondělního" kusu - čili někde se potkaly, či naopak nepotkaly tolerance. To špatné palivo - ve světle Vervy - bych jim omlátil o hlavu. Jednoznačně dát vědět Škoda auto a.s. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Pitoma Vloženo 10. Září 2019 Sdílet Vloženo 10. Září 2019 Dobrý den. Má někdo zkušenosti u Superba III motor 206 kw s kontrolou myslím EPC ? Je to 4x4 a v zatáčce jsem dost přidal plyn a kontrolka se rozsvitila a skocilo to do nouzového režimu. Co to může být, popřípadě jak závadu odstranit aby se již neopakovala ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Září 2019 Sdílet Vloženo 10. Září 2019 Diagnostika, bez toho se nikam nepohneš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Pitoma Vloženo 10. Září 2019 Sdílet Vloženo 10. Září 2019 před 18 minutami, Pawouk napsal: Diagnostika, bez toho se nikam nepohneš. Díky. Jsem to nechal v bazaru. Byla to zkušební jízdy před koupí toho auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
whokerz Vloženo 27. Září 2019 Sdílet Vloženo 27. Září 2019 V 2. 9. 2019 na 16:32, H1982 napsal: ....takže pokud bych se dobral toho, že auto bylo ve servisu víc jak 8 dnů+ dnů, tak je auto stále kryto zárukou, ta ještě neskončila. jak stare auto , 6/2017 ? havarie zadna? servis ktery kde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.