Přejít na obsah

Motor 2.0 TSI 206 kW


kokta7

Doporučené příspěvky

před 12 minutami, Martab napsal:

Tak ještě jednou

 

Ručička teploty vody navíc neukazuje skutečnou teplotu, ale v polovině stupnice se drží v rozmezí cca 70-105°C reálné teploty vody.

Ale já už nic neporovnávám jenom sem chtěl vysvětlit, proč k porovnání vůbec došlo. Jediné, co sem znal byl ručičkový ukazatel, který jak už teď vím neukazuje teplotu oleje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 20. 2. 2016 na 15:34, lukas474 napsal:

prave to som sa pytal.  udajne vsetko okrem 100octane beru zo slovnaftu,  iba toto je dovazane z rakuska... dnes clovek ani už nema kde na SK natankovat kvalitne palivo.... ale myslim že 206KW si zasluži už niečo lepšie

SHELL nema na kazdej ČS Racing 100 okt. Skus pozriet na OMW tam je castejsie 100 oct. benzin.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ahoj klubáci.

 

Prišiel čas kúpiť niečo nové a posunúť sa z S2. Seriozne rozmyslam nad S3 2.0 TSI 206kw rv 12/2017.

Robim sice denne 75 KM, ale bola by kupa srcdom :D a nie rozumom ( Ten rozdiel oproti 110KW dieslu ma nespasí a ani nezabije, ale manzelke ani muk  )

 

Ako majtel CDAA 1.8 TSI rv 4/2010 som samozrejme trocha skeptický.

 

Ako je na tom tato 2.0 TSI co sa tyka:

  • Spotreba oleja
  • Rozvodova sustava (napinak ?)
  • Pripadne ine neduhy ???

 

Ďakujem pekne za Vaše postrehy a rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naprosto správná volba, jezdím dost svižně a mám průměr 10,2. Dá se jezdit ale v klidu i za 7,5 - 8 litrů. Olej mi nežere, dělám výměny dle ukazatele, ozve se co 22tkm. Na žádné známé neduhy jako dřívější motory netrpí. Zásadní jsou výměny všech olejů (motor, dsg, haldex, diferenciál) a nehonit to za studena. Pokud to budeš mít s dcc podvozkem, tak 19 kola, bez dcc bych šel do 18 palců.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

No zrovna já si myslím, že můžu dát aktuální zkušenost po 128 000 km. Motor mi odešel - zadřen, přeskočený řetěz. Čekám na vyjádření Škody k možnosti kulance. Nový polomotor stojí cca. 250 tisíc, podle toho, co mi bylo řešeno. Problém jsem reklamoval 3x a nikdo na nic nepřišel. Minulý týden mi zarachtalo v motoru a konec. Předtím se problém objevoval sporadicky, rozsvícením kontrolky EPC a kontrolky motoru. Občas motor nešel nastartovat a občas měl výpadek v zapalování, takže přestal zrychlovat. Vždy prý "špatná kvalita benzinu". Auto za 1,3 mio a nevydrželo ani 250 000 km. Servisoval jsem každých 15 000 km. Auto, které je prodáváno, jako lehce sportovní, a nesmím s nim občas jet rychle, jak my bylo řečeno, že s tím jezdím rychle.:) Takže 2 týden je auto v servisu, motor čeká na rozebrání a bude se čekat na to, co se najde a co bude Škoda AS ochotna proplatit ze svého.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli máš protokol o reklamaci, tak jakápak kulance? Jde to za nimi, to že na upozorněnou závadu nepřišli, je jejich věc. U týhle ceny opravy bych si najal znalce a právníka. Nejprve ale napiš do Škodovky a seznam je se situací a poměry u prodejce. Mimochodem u reklamace platí 2x a pak vrácení peněz; reklamace byla zamítnutá, ale zjevně neoprávněně, když problém existoval. Nevím, co bych musel tankovat, ay měl zmíněné problémy, navíc trvale...

Osobně si myslím, že jde o dobrý motor, když se hlídá olej a servis. Pokud vím, přišel po prověřených motorech 2,0TSI slabších výkonů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to motor, který je již řadu let v modelech Leon Cupra, Ti mohou mít najeto mnohem více. za čtyři roky jsem neměl žádné problémy na motoru samotném, kontrolky, chyby. Souhlas s tím, že je třeba měnit pravidelně olej, ideálně každých 15tkm, nastavit si teplotu oleje na palubním PC a dávat tomu jakmile bude nad 90 stupnů (nemyslím vodu, ta je zahřáta na 90, když má olej lehce přes 50). 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To vše jsem splnil:) - olej měnil po 15000km. Vše ostatní servisoval daleko před limitem. Tankoval jsem Vervu, jakože s pocitem, že teda Verva je to nejlepší, co tomu motoru můžu nalejt, a přesto to nestačilo. Takže a) je to výrobní problém, b) je to problém mého auta, c) řady aut, které někde jezdí a časem se jim stane to samé. Ale chápu to tak, že ten motor je z Audi S3 a dával se nějakou dobu i do Seatů atd. atd. Musí něco vydržet a přesto ne. Auto je po zaruce, měl jsem 5 let, nebo 100 000km. Bohužel 3x reklamováno ,když auto mělo 108k km a teď naposledy, před destrukcí, při 128k km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nějakou dobu do Seatu? Furt se montuje a celou dobu....  ( v oktávce tenhle motor ani není)...

Jinak 100 000km za 4 roky v Seatu a funguje zatím bez problému.

 

Holt si nebyl důsledný při reklamaci, stačí se nebát a mluvit....

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To asi nebyl, ale uvidíme, jak to teď dopadne s kulancí, pokud bude. Auto by po dobu dvou let mělo být v záruce, bez omezení km. To je záruka daná ze zákona, pokud se nepletu. Po tu dobu, pokud je auto v servisu, pro danou poruchu, tak se záruka prodlužuje. Auto jsem vyzvedával 18. srpna 2017 a auto odešlo 26.8., takže pokud bych se dobral toho, že auto bylo ve servisu víc jak 8 dnů+ dnů, tak je auto stále kryto zárukou, ta ještě neskončila.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • Pawouk umístěno následující téma
  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...