psurn Vloženo 28. Září 2020 Sdílet Vloženo 28. Září 2020 A jak vypadá sání, to bude předpokládám taky pěkně špinavé. Kvůli problémům s motorem jsem koupil na vyčištění snímače nasávaného vzduchu v autokelly čistič sání a ten snímač byl celkem rychle čistý, možná by to fungovalo i na ty ventily. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mardako Vloženo 29. Září 2020 Sdílet Vloženo 29. Září 2020 Sání je celkem čisté Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mardako Vloženo 9. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2020 Regulátor teploty vyměněn ventily vyčištené vstřiky po čištění ultrazvukem všechny ok. na diagnostice mám hlášku : obvod snímače teploty kapaliny vysoký signál Nevite někdo jestli se musí ten ventil nějak kalibrovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ztr00 Vloženo 10. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2020 @Mardako: No tak teda doufam, ze toto je asi taky muj problem, proc auto kucka. Ten primy vstrik asi nebude to prave orechove.. Ja to koupil se 127 000 km a ted sem ujel 4500km, normalne to protahuju ten motor do plna, ale porad to kucka - aditiva nepomahaji, nic. Jak moc narocne to je to rozebrat? Jestli si na to mam troufnout v garáži, nebo to vozit do servisu? Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mardako Vloženo 10. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2020 na diagnostice mám hlášku : obvod snímače teploty kapaliny vysoký signál bylo blbě zapojené čidlo na chladiči ve spodní části . Nic méně po první projižďce ten termoregulator asi bude fakt potřebovat kalibraci diagnostikou protože motor teplotu při rychle jízdě na šestku neudržel. Teplota oleje spadla na 70 . vyčišteni vstriků: čekal jsem zázrak ale ten se nestal , motor kucká dál. Nepravidelny chod je jenom někdy. Na volnoběh v motoru něco zacvaka a začne to kuckat. Za chvíli znovu a motor se uklidní a krásně drží volnoběh. Tak že to bude mít nějakou spojitost s přestavovačem vačky. ztr00@ to jsem tě asi moc nepotěšil co ? rozebrat to jde celkem jednoduše nic na tom není, ale záleží na zručnosti každého. i vstřiky šly celkem dobře vyndat. Každopádně to vyčištění ventilů je potřeba. Teď se chystám na výměnu elektro snímače na sací váčce na pravé straně motoru na viku rozvodů. Něco to přece být musí. Jo a ještě svíčky jsem neměnil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ztr00 Vloženo 10. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2020 Před hodinou, Mardako napsal: Nepravidelny chod je jenom někdy. Na volnoběh v motoru něco zacvaka a začne to kuckat. Za chvíli znovu a motor se uklidní a krásně drží volnoběh. Toto mi presne dela kdyz je studeny motor. Jakmile ho dostanu nad 100°, tak to nedela. Ale dela mi to presne to, co rikas. A mne to treba jeste zdechlo nekdy i behem jizdy v Eco modu. A ted uz si myslim, ze vim, proc.. Protoze se motor udusil v nizkych otackach. Stalo se mi to aj par dni zpatky na parkovisiti po nastartovani. Nastartoval jsem, zakuckalo to a zdechlo to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mardako Vloženo 10. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2020 Jo to bude ono, ale co s tím? 😀 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ztr00 Vloženo 10. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2020 No jelikož se mi dva dny zpatky rožl "vrtulník", tak tento tyden jdu urcite na diagnostiku a poptam se v neautorizaku, co si o tom mysli a asi proste to tam necham nejak udelat.. Uz me to celkem trapi.. Auto je porad v zaruce, takze uvidime, jak se k pripadnemu servisu vyjadri prodejce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H1982 Vloženo 12. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2020 V 14. 12. 2019 na 9:22, Sportline206 napsal: Ahoj , chtěl bych reagovat . Kolik vyšla oprava z tvé strany? Ahoj, oprava mě nevyšla na skoro nic. 7000 olej a něco jsem platil za cívky. Celkově 5 měsíců auto zdarma od autoservisu a Škodovky - octavia s manuálu, nebo fábka. Můj Superb dostal 2x celý nový motor. Prodejka motoru CJXA je asi 250 tis, ale taky 80 tisíc, pokud to jde takto "interně", nevím tohle jsem moc nechtěl vnímat. Zapůjčená auta zdarma. Vše kolem motoru vyměněno - turbo, katalyzátor, svíčky, dvouhmoťák a svazky kabelů. Cívky jsem si platil sám. Celková cena, můj odhad je tak 600000+ pro všechny, co se o tomu mému autu museli postavit čelem. Tím, že jsem platil drobnosti, tak na nový motor je zase 2 roky záruka. Bylo mi řečeno, že pokud by se Škoda nedobrala problému do konce ledna 2020, dostanu nové auto. Moje auto odešlo měsíc po záruce v roce 2019. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mardako Vloženo 13. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2020 (editace) V 9. 10. 2020 na 15:05, Mardako napsal: Nevite někdo jestli se musí ten ventil nějak kalibrovat? Odpovím si sám : nemusí pouze se namontuje a zapojí. Funguje hned :) Editováno: 27. Březen 2021, autor: Mardako Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ztr00 Vloženo 12. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2020 S regulatorem nevim nic.. Byl jsem na diagnostice a vysledek v priloze... Nejsem z toho moc nadseny.. blizi se konec pulrocni zaruky od prodejce a tak premyslim, co s tim mam delat. Je to celkem otravna zalezitost.. SUPERB.txt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goauld Vloženo 7. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2020 Ahoj, mám 206kw v S3 MY17 jako první benzín od koncernu. Všiml jsem si zajímavé věci, ze když je venku třeba 15 stupňů, motor si drží teplotu 99-101. Když to klesne venku na nulu nebo lehce pod, tak si uz motor drzi provozku oleje cca 106-109. Je to normální? Jsem teď 500km po výměně oleje v autorizáku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midlan Vloženo 11. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2020 @Goauldnedali ti tam na zimu 0-w30? Já tam dával v létě 5-w30 a teď v zimě jsem tam viděl max asi 102. Při lehké jízdě to klesne i pod stovku. Víceméně mám ty teploty stejné jako v létě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goauld Vloženo 19. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2020 (editace) To je dobra otazka na kterou asi nezjistim odpoved, protoze maji zavreno pul prosince skrz rekonstrukci. Stitek nalepili na mastnou cast motoru, takze spadl druhej den do neznama a na fakture mam nalepeno OLEJ LONGLIFE III =D Kazdopadne je to asi jedno. S autem se docela dost honim po serpentinach a i kdyz to rvu co muzu, nikdy nejde teplota nad 105 (velmi vyjimecne na par sekund 107) Editováno: 19. Prosinec 2020, autor: Goauld Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajky Vloženo 7. leden 2021 Sdílet Vloženo 7. leden 2021 Ahojte.Svagrovi som par krat riesil podobne problemy s divnym chovanim auta za studena aj za tepla.Prvy krat mu auto zdochlo vzdy po nastartovani par krat,pokial jemne netlacil na plyn.Dovodom bol vadny snimac teploty chladiacej kvapaliny-po celonocnej odstavke daval signal cca na 70°C vody.Vymeneny a pol roka pokoj.Nedavno mu vsak opat zacalo auto nepravidelnym chodom na volnobeh aj za tepla s obcasnym zhasnutim.Vymena sviecok nepomohla,az vymena magnetickych prrstavovacov na vacke.Motor ma rovnaky technicky zaklad,je to 2,0tsi 162kw v O III RS. Mozno niekomu pomoze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mardako Vloženo 7. leden 2021 Sdílet Vloženo 7. leden 2021 Ahoj prosím tě to jsi vyměnil ty elektromagnety co jsou z boku motoru vidět a nebo vnitřky( kovové přepouštěci přestavovače ) ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ztr00 Vloženo 17. leden 2021 Sdílet Vloženo 17. leden 2021 Takže, abych osvětlil situaci ohledně mého problému s "kuckáním" motoru za studena. Minulý týden jsem vyměnil olej, olejovy a vzduchovy filtr a auto prede jako hodinky. Uvidime, jestli to vydrzi i do vyssich teplot (jako venku, ne teplota oleje). Zatím to jede přesně jak má, sám jsem byl překvapen. Tak uvidímě a děkuji každému z vás za pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajky Vloženo 17. leden 2021 Sdílet Vloženo 17. leden 2021 Ja som menil len tie elektromagnety.Tie prestavovace vyzerali v poriadku.( Nasiel som foto na nete ako ma vyzerat prestavovac ktory je v poriadku a ktory je KO-myslim ze jeden je zasunuty po demontazi magnetu a druhy povysunuty,ale neviem ti uz povedat presne ktory je ktory). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midlan Vloženo 12. Únor 2021 Sdílet Vloženo 12. Únor 2021 Jak si motor vede po 180k km. Dle majitele zkušebny, tam reálně bude ještě o něco více, protože zkušebna neumí správně odečíst haldex. Jestli jsem to vyložil správně, tak při záběru je haldex plně připojený a potom po vyřazení na neutrál (kdy zkušebna měří odpory pohonu a pneu) se haldex odpojí, tedy naměřené ztráty v pohonu budou menší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ztr00 Vloženo 6. Březen 2021 Sdílet Vloženo 6. Březen 2021 (editace) Citovat "Takže, abych osvětlil situaci ohledně mého problému s "kuckáním" motoru za studena. Minulý týden jsem vyměnil olej, olejovy a vzduchovy filtr a auto prede jako hodinky. Uvidime, jestli to vydrzi i do vyssich teplot (jako venku, ne teplota oleje). Zatím to jede přesně jak má, sám jsem byl překvapen. Tak uvidímě a děkuji každému z vás za pomoc." Takže se nic nevyřešil. Venku 10-12 stupňů, auto za jízdy začalo kuckat (jelo to na sestku tak 70 max), rozblikal se motor, hodilo se to do nouzáku (výkon jak 85 koní), zastavit, vypnout motor, nastartovat a jelo to zase normálně. Ale je tedy zjevné, že to fungovalo jenom tehdy, když byl studený venkovní vzduch. Takže teď je zase otázka, co s tím... -) To sů problémy toto.... Editováno: 6. Březen 2021, autor: ztr00 nešla citace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goauld Vloženo 16. Březen 2021 Sdílet Vloženo 16. Březen 2021 Hele a co váha vzduchu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ztr00 Vloženo 25. Březen 2021 Sdílet Vloženo 25. Březen 2021 (editace) No jako hledám na netu váhu vzduchu pro 206 kW, ale nic nemožu najít. Ani v dílenské příručce nic nevidím. Nemáš na to nějaký link? Díky. Edit: Já se obávám, že tento motor žádnou váhu vzduchu nemá... -))) Editováno: 26. Březen 2021, autor: ztr00 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom357 Vloženo 27. Březen 2021 Sdílet Vloženo 27. Březen 2021 (editace) Dobrý den, všem. Problém s "kuckáním" jsem řešil loni - za studena - lítání volnoběžných otáček, po zahřátí jsem občas zaregistroval propad výkonu, svítící kontrolka "závada motoru", vypnutí jízdních asistentů atd. Po třech měsících hledání a oprav v autorizovaném servisu mi auto vrátili, že neví co s tím. Jel jsem do jiného AS a tam po měsíci zvítězili. Nejdříve výměna svíček - nepomohlo; potom to vypadalo, že jsou špatné rozvody (přeskočený řetěz) - to bylo následně negováno a nakonec (po mnoha urgencích o pomoc přímo ve Škoda auto) byla zjištěna závada na snímači vačkového hřídele (snad prý to měla být výrobní vada a ve Škodovce o tom věděli) - snímač fungoval, ale posílal nesprávné údaje a vše ostatní se tím konilo. Po výměně je vše OK. Cena opravy byla podle servisu do 10 tisíc (auto bylo v záruce, takže jsem to neplatil). Jinak v rámci této lapálie se zjistilo, že byl vadný snímač kvality vzduchu (nezapínal se automaticky vnitřní okruh), dále vadná jedna z řídících jednotek (po odstavení se auto uspalo, ale po nějaké době se opět uvedlo do "pohotovostního - předjízdního" režimu a vesele vybíjelo baterii; a dále vadný uhlíkový filtr benzinových výparů (údajně výrobní vada). A samozřejmě rošení předních světel... Ale přes to všechno je to kus auta a ježdění v něm je moc příjemné :-) Držím palce a přeji hezký den. P.S.: nejsem automechanik, tak se omlouvám za né úplně odbornou terminologii. Editováno: 27. Březen 2021, autor: tom357 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mardako Vloženo 27. Březen 2021 Sdílet Vloženo 27. Březen 2021 (editace) Ahoj Váha je na plastové trubce od chladiče ke klapce sání, těsně před klimakompresorem Ten ventil byl který? Z boku motoru vpravo a nebo zepředu vlevo na hlavě? Zatím to kucká pořád stejně, ale jenom na volnoběh, při jizdě nic nepozoruji Ventil vackoveho hridele.pdf hlava valcu 2.pdf hlava valcu1.pdf váha vzduchu.pdf Editováno: 27. Březen 2021, autor: Mardako vzpomněl jsem si Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaMM Vloženo 28. Březen 2021 Sdílet Vloženo 28. Březen 2021 (editace) Zdravim, Objevil jsem olej okolo vicka nadrze oleje, tak jsme ho nechali vymenit (to nove vypada uplne jinak). Editováno: 14. Duben 2021, autor: JaMM ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.