Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Dobrý den, zajímala by mě životnost tohoto motoru bez nějakých větších zásahů (jen běžná údržba: svíčky, rozvody, olej atd.). Někde jsem četl, že je to až 300 000 km. A pak porovnání se staršími verzemi z první generace Fabky. Je ta dnešní 63kw verze spíš podobná 59kw verzi  nebo 74kw? Protože jsem četl, že 74kw se musí hodně vytáčet a navíc žere olej. Díky

Vloženo

Heh, a to si myslíš, že tady ho vyřeší? Tůdle nůdle.  :kol-28:  Vím přesně, jak to tady bude vypadat - spokojení majitelé ho budou chválit a nespojení.... Ale to uvidíš sám. Obecně je to spíše motor bez nějakých zásadních potíží. Máme nějaké v práci, nájezdy zatím kolem 50 tkm (jen po Praze) a nevím o žádných potížích (na rozdíl od 1.2 TSI) - jezdí se jen na výměny oleje. 

 

Ad srovnání s FI - samozřejmě, že se musí ta 74 kW točit, kde by se tam jinak bez přeplňování vzal ten výkon v nízkých otáčkách? Olej žere víceméně jen její první varianta, u té další je to výrazně omezeno. Ale olej dnes žerou i nejnovější motory TSI...

Vloženo (editace)

Jinak, důvod proč jsem se ptal na srovnání těch verzí je obava z toho, že ta 63kw se bude muset vytáčet jako ta starší 74kw verze. Ale podle všeho je ta 63kw podobná 59kw .

Editováno: , autor: AdamZero
Vloženo

Výkonové parametry motorů 1.4 16V

 

max. výkon 55 kW při 5000 ot.

max. točivý moment 126 Nm při 3800 ot.

 

max. výkon 59 kW při 5000 ot.

max. točivý moment 132 Nm při 3800 ot.

 

max. výkon 74 kW při 6000 ot.

max. točivý moment 126 Nm při 4000 ot.

 

max. výkon 63 kW při 5500 ot.

max. točivý moment 132 Nm při 3200 ot.

 

Z tohoto lze odvodit, jak se ty motory budou chovat. Varianta s 59 kW byla jen u FI Combi a Sedan, do krátké se nemontovala.

Vloženo

Není moc důvod aby ten motor nenajel půl milionu či víc. Kdo hodně jezdí to najede, kdo jezdí málo, tak to auto dá stejně pryč dřív kvůli jiným věcem. Jinak jestli nechceš točit, tak to chce turbomotor.

Vloženo

Poznám kusy čo majú cez 250 000km , jednu OII Tour čo má 200tkm , akurát si to sem tam zoberie nejaký olej , cca liter na 15tis km , čo v prípade ak ho po 15tkm meníš nie je veľmi podstatné ... Celkovo nejaké veľké problémy neboli , nemá to EGR , nemá to sekundárny vzduch , nešpiní to klapku , sem tam raz ročne odíde nejaká cievka alebo vstrek aj to na starších alebo LPG kusoch 

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Výkonové parametry motorů 1.4 16V

max. výkon 63 kW při 5500 ot.

max. točivý moment 132 Nm při 3200 ot.

 

Musim ta trochu poopravit :

 

max. vykon 63 kW pri 5000 ot.

max. tocivy moment 132 Nm pri 3800 ot.

 

;-)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...