Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Jaky mate z vyroby pneu na RS III a zkusenosti s nima?

 

Ja mam Bridgestone 225/40 R18 a prijde mi, ze se docela dost rychle ojizdej. Mam na nich asi 15kkm a vzorku ubylo pocitam 40% +/-. Dezen jsem zatim nemeril, neb vzdycky zapomenu meridlo :) Nebo se na novy auta dava zamerne nejaka horsi guma, ktera je delana primo pro automobilku, a proste se rychlejc ojede? Neco jako kdyz koupim tiskarnu a je v ni jen pulka toneru... Dik

De o to jak jezdis, auto je docela těžký a mas velký gumy... Normální gumy to SOU snad...

Jestli najedes na letních třeba 40000km tak to je OK v tomhle rozměrů.

Upraveno od kokta7

  • Autor

Prave ze jezdim relativne normalne, na to ze to je RS. A 40kkm jsem na gumach driv obvykle najel, ale to jsem mel 185/60 R15. 205/55 R16 stacili ukrast i s autem uz po 5kkm :) Tohle nevim jestli da tolik, pocitam je to max na tuhle sezonu uz.

A co máš přesně - Bridgestone Potenza S001 ?

mne RSa prisla z fabriky na Conti SportContact 2 (225/40 R18). sada ma za sebou asi 22 tisic. dezen som nemeral, odhadujem to tak na 4 mm (na jesen mali po 15 tisicoch 5 a 6mm) 

co je horsie, tak na mokre uz citit, ze gumy stracaju prilnavost (bez toho aby clovek auto hnal k limitom) a aj na suchu priprudsich manevroch je auto vyrazne nedotacavejsie ako byvalo.

 

kolega s podobnym najazdom ako ja, je v rovnakej situacii (ak nie este o nieco horsej) s Bridgestone Potenza S001

 

ono sa traduje (a nieco na tom asi bude), pneumatiky s nizsim profilom (na vacsich diskoch) sa deru rychlejsie...

 

ked uz sme pri tejto teme. co by ste odporucili na ten rozmer? (na predoslych autach som mal disky do 16" a zatial som nenasiel letnu gumu, s ktorou by som bol uplne spokojny (z vyskusanych energy saver, primacy 3, conti sportcontact2, conti premiumcontact5, pirreli p7 - pri spatnom hodnoteni asi najvyvazenejsie co sa tyka jazdnych vlastnosti a zivotnosti boli pirelli. primacy 3 som mal iba jednu sezonu)

Upraveno od PistaTT

je to normálne , hlavne tieto sport gumy sú mäkké a rýchlo miznú , napríklad conti sport 5 , je to daň za jazdné vlastnosti

  • Autor

@Napalm: jo

 

@PistaTT: ako nove letne som v tomto rozmere pozeral Goodyear Eagle F1 Asymetric 2.asi by som ich aj zkusil

je to normálne , hlavne tieto sport gumy sú mäkké a rýchlo miznú , napríklad conti sport 5 , je to daň za jazdné vlastnosti

Já mám na SC5 aktuálně najeto téměř 40 tis. km a dezén je mezi 4 a 5 mm, takže bych o žádném rychlém mizení nemluvil. 225/40 R18.

 

Jinak k původnímu dotazu, z výroby jsem měl také Potenzy.

  • Autor

mne RSa prisla z fabriky na Conti SportContact 2 (225/40 R18). sada ma za sebou asi 22 tisic. dezen som nemeral, odhadujem to tak na 4 mm (na jesen mali po 15 tisicoch 5 a 6mm) 

co je horsie, tak na mokre uz citit, ze gumy stracaju prilnavost (bez toho aby clovek auto hnal k limitom) a aj na suchu priprudsich manevroch je auto vyrazne nedotacavejsie ako byvalo.

 

kolega s podobnym najazdom ako ja, je v rovnakej situacii (ak nie este o nieco horsej) s Bridgestone Potenza S001

 

ono sa traduje (a nieco na tom asi bude), pneumatiky s nizsim profilom (na vacsich diskoch) sa deru rychlejsie...

 

ked uz sme pri tejto teme. co by ste odporucili na ten rozmer? (na predoslych autach som mal disky do 16" a zatial som nenasiel letnu gumu, s ktorou by som bol uplne spokojny (z vyskusanych energy saver, primacy 3, conti sportcontact2, conti premiumcontact5, pirreli p7 - pri spatnom hodnoteni asi najvyvazenejsie co sa tyka jazdnych vlastnosti a zivotnosti boli pirelli. primacy 3 som mal iba jednu sezonu)

 

Tak uz muzu bohuzel potvrdit taky. S BS Potenzou vyssi nedotacivost, nizsi prilnavost. Treba pri rychlejsim rozjezdu na svetlech (a to nemyslim trhani asfaltu, ale proste jen sviznejsi rozjezd), ma ASR cim dal vic problemu.

Ja mam Mischelinky 225/45 R17 a na servisu po 30.000km mi namerili 7mm.

Znamej, co ma pneuservis, mi rikal, ze R18 a vyse se vseobecne vice sjizdeji nez R17 a nize. Pry je tam rozdil ve smesich, kdy R18 a vys se povazuji za "sportovni" pneumatiky a proto maji o neco mekci smesy.

Jeden znamy ma Octu ciplou od MTM a "uzival" si ji tak, ze Continentaly menil po cca 23.000km. :)

Ja na Continentálech 225/40/18 na předku po 20ti km 1,5mm (vyměněny) na zadku 4,5-5mm :kol-47:

  • 2 týdny později...

najazd na sade sa blizi k 25 tisicom a guma (conti sc2) mizne pred ocami... coskoro som na kontrolnych ryskach

najazd na sade sa blizi k 25 tisicom a guma (conti sc2) mizne pred ocami... coskoro som na kontrolnych ryskach

Ubývají rychle ale jsou tiché a super sedí!!! Bridžky jsou hlučnejí a tvrdší!!!

nuz, uz par mesiacov, jak su viac zodrate, uz extra super nedrzia... na vode je to vyslovene slabota.

co sa tyka hlucnosti, tak pri beznej jazde su fajn tiche, pri jazde na limite vyrazne viac piskaju (oproti potenza S001)

  • 3 týdny později...

Objevil jsem na autě úplně náhodou zvláštní věc.


Mám z výroby nasazené Bridgestone POTENZA S001 225/40 R18 a každá strana auta je obutá v jiném směru. Četl jsem na netu o asymetrii obutí, ale nemáte s tím někdo vlastní zkušenost? 

Všechna kola mají na vnější straně označení "OUTSIDE" a tak to má asi být. Jen je zvláštní, že na straně řidiče mají kola opačný směr drážek než na straně spolujezdce. Přední a zadní kolo je na každé straně obuté vždy stejně.

Zdá se, že je tam šipka, která mi směřuje na jedné straně auta u obou kol dopředu a na druhé straně dozadu.Tak takhle vypadají ->

post-84703-0-56633400-1434833028_thumb.j

Upraveno od bigfin

Neries to, ak mas napis OUT na vonkajsej strane, tak je to OK.

Dík za rychlé reakce! 

Už jsem se k tomu i dogooglil a je to fakt OK.

Přiznám se, že má první reakce v garáži zahrnovala pěkných pár jmen na adresu znaku s šípem ....oki..tak je tentokrát beru zpět : o )

P.S: Ak maju pneu znacku OUT, alebo OUTSIDE, tak po osadeni na auto by sa uz nemali vymienat prava za lavu a naopak....len predna dozadu a naopak (len v ramci jednej strany).

Kdezto pneu, ktore maju sipku, alebo napis ROTATE (bez definicie vonkajsej a vnutornej strany), sa mozu medzi sebou prehadzovat lubovolne....ale neni to vzdy pravidlo.

Upraveno od Kyselinka

A není to spíš obráceně?

take mi to tak logocky prijde ze to ma byt opacne.

No ked si zoberiem, ze chcem napr. prednu pravu pneu osadit na lavu stranu s napisom outside smerom von, tak ju osadim presne naopak, cize smer otacania kolesa bude opacny.

Cize nie, ani logicky to nie je naopak :D

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.