Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • Autor

Tak Pánové teď jsem volal do servisu a potkané to není. Dají nové rozvody olej a z důvodu menších tlaků zabrousí vventily.Cenu opravy ještě nevím počítám do 10 tis.

Aspoň,že tak.Trval bych na repasi hlavy,když už bude dole.Po těch kilometrech už vodítka dobrá určitě nebudou.

Hlavní je poučení pro příště,v žádným případě nanechávat kvalt.

tuto myšlenku by stálo za to trochu rozvést, bo by mě to zajímalo. Ještě tak rok zpět, když jsem dojel k baráku a parkoval na place před ním, jsem nechával zařazený kvalt (většinou zpátečku, abych jí mohl zamknout) a toť vše. Teď s vědomím najetých km a že tam na 99% mám krátkou lištu, sice nechávám zařazený kvalt, nicméně dojezd probíhá následovně, dojedu na místo, motor jede, zařazený kvalt, vyšláplá spojka, neboť je to velmi mírně z kopce, tak to dojede na místo samo, zabrzdím pedálem brzdy, zhasnu motor, rychlost je stále zařazena, zatáhnu ručku a teprve pak pouštím brzdový pedál. Takhle už to dělám vlastně teď všude, ikdyž je rovina jak u Kolína. Zeptám se blbě po tolika km, ale dělám něco špatně? :kol-32:

  • Autor

Zvažoval jsem. Nechám to na nich, beru v potaz i finanční stránku.

  • Autor

Asi dobře když se doteď nic nepřihodilo. Já kolikrát řadím zpátečku i při zhaslém motoru se zataženou ručkou a to když si vzpomenu že chci zamknout zpátečku a nikdy se mi nic nepřihodilo. Jakým postupem parkovala žena že to skočilo nevím.

škoda, by mě zajímalo přesně postup, jak se to stane. Každý jen napíše třeba, vyjel jsem z garáže, zhasnu motor a už nenastartuji ... ale ten datil tam není :kol-32:

Jak píše Standavfr tu hlavu nech udělat už celou,když to bude rozhoděné.

  • Autor

No jelikož to potkané není a ventily zabrousí tak bych to nechal. Očekávám od auta jen tak šest let provozu a končí. Je rok výroby 2013. Tak snad těch 50-60 tis. Najede.

  • Autor

Podle mého názoru povolí hydr. napínák řetězu a při startu a krátkých vodítkách , který ta jsou a mění se za delší s novou sadou,tak to skočí.Bez ohledu na to jestli tam je kvalt nebo ne.

Když tam necháš rychlost a nezatáhneš ručku,tak je přes převodovku neustálý tah na rozvod,jestliže je to zpátečka a stojíš předkem po kopci,stačí mírný,vytlačí se z napínáku olej a při startu se může stát,že přeskočí.Při zatažené ručce se to nestane.Bohužel ani dlouhé lišty nejsou všespásné,stává se,že řetěz přeskočí na klice,ale je to v daleko menší míře.Ta vodítka si nech aspoň zkontrolovat,když už budou ventily venku.Je to slabší článek HTP a v extrémním případě se můžou přidírat ventily a časem se podpálí.

Upraveno od standavfr

uf to jsem rád že to dělám správně :kol-27: , ... takže by to teoreticky ještě na ty plánované 2 roky (cca dalších 50t km) mohlo ještě vydržet :kol-28::kol-31:

Jestli řetízek nechrastí,tak snad jo,ale stejně doporučuju měnit po 150 rozvody,u normálního mechanika by měla cena být do 5-6000,to asi není nic,co by někoho porazilo a za tu jistotu to myslím stojí.

  • Autor

Dotaz na Standavfr. Po kolika kilometrech je potřeba dotáhnout hlavu a další otázka je potřeba po nových rozvodech jezdit s citem? Díky. ☺

no já si zase říkám, jestli do toho ještě rvát nějaké další prachy ... jestli zachrastí 1x-2x do měsíce, tak moc ... takže to neřeším, vydrží, nevydrží. Jo kdyby zachrastil každý druhý start, určo bych ho vyměnil. Jediné by mě zajímalo jen ze zvědavosti jak by teď vypadal ... ale jenom pro zvědavost to rozdělávat nebudu. Takže řeším podvozek, brzdy, to jo, ale spojka drží, komprese na ty kilometry více než dobré, tak si říkám nebudu do motoru zasahovat, bo pak jak to jednou rozdělám, bude se to pak sypat jedno po druhém.

Hlava se už nepřetahuje a zajíždět nic také nemusíš.

  • Autor

Dovolím si nesouhlasit lepší prevence za šest tisíc než když to skočí a potká se to s ventily to pak je oprava za sedmnáct.

na opravu za 17 bych se vy...., já to beru tak, že už se nasloužila dost za těch 10 let a na ty kilometry by ta oprava pomalu předčila cenu vozu. Musíš se na to podívat mýma očima :kol-28: , Fábule má skoro 303 000km, to není jak ta tvoje, s třetinovým nájezdem, ten jsem měl skoro po 2 letech od nového, takže to bylo pro mě ještě nové auto :kol-28:

To je stejnak dost 30tis. rocne na htp. Ja toto forum procitam pravidelne 9 let, co jsem koukal na datum svoji registrace, no a skakani rozvodu se tu resilo dost. Je zajimave ze co manzelka vyvadi s nasi BZG je az k neuvereni a rozvod zatim drzi. Chcipani motoru pres zapomenuty kvalt, uduseni motoru pri couvani na 500ot, podrazovani na dvojku skoro v 60km/h ze si clovek da celem o sklo, takze za me to neni zase tak choulostivy motor.

Přesně tohle se mi taky stalo.

U mě to byly ohlý všechny výfukový ventily.Takže hlava na repas nových 6 ventilů cena 3 500kč a zbytek v materialu tj. nový rozvody origo ,těsnění, fridex ,šrouby hlavy atd taky asi 3 500 takže dohromady 7 000kč.

Ale vše děláno doma mám výhodu, že máme v rodině servisáka škodovky.Jo a v pístech otisklý lehce ventily, ale s tím nic nedělají ani ve škodovce.A auto jezdí dál možná trochu lip než předtím.

Podle mého názoru povolí hydr. napínák řetězu a při startu a krátkých vodítkách , který ta jsou a mění se za delší s novou sadou,tak to skočí.Bez ohledu na to jestli tam je kvalt nebo ne.

Já jsem to viděl na vlastní oči ,jak to je udělaný taky jsem to doma rozdělával.Ten napínák má v sobě pružinu ta to napíná nejvíc při startu a potom to dotlačí olej.

A ta lišta je delší jenom jedna a je to ta vodící na pevno a je delší tak o 1 cm navíc, napínák má lištu stejnou.A většinou to skočí proto, když se to nechá na kvaltě apod.tak je jedna půlka řetězu naplá a druhá volná.

A jak začne při startu chrastit tak raději vyměnit a nečekat.

  • Autor

Dnes auto doma ze servisu. Nové rozvody ,zabroušení ventilylů, nové hydroštely, nový olej+ffiltr,nové svíčky. Cena materiál 7800. Práce 5400. Daň našemu milovanému státu 2800.

To tech 12 hydrostelu to tak prodrazilo?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.