Přejít na obsah

Hnutá výfuková vačka


jirka sprosty

Doporučené příspěvky

Hlavní je poučení pro příště,v žádným případě nanechávat kvalt.

tuto myšlenku by stálo za to trochu rozvést, bo by mě to zajímalo. Ještě tak rok zpět, když jsem dojel k baráku a parkoval na place před ním, jsem nechával zařazený kvalt (většinou zpátečku, abych jí mohl zamknout) a toť vše. Teď s vědomím najetých km a že tam na 99% mám krátkou lištu, sice nechávám zařazený kvalt, nicméně dojezd probíhá následovně, dojedu na místo, motor jede, zařazený kvalt, vyšláplá spojka, neboť je to velmi mírně z kopce, tak to dojede na místo samo, zabrzdím pedálem brzdy, zhasnu motor, rychlost je stále zařazena, zatáhnu ručku a teprve pak pouštím brzdový pedál. Takhle už to dělám vlastně teď všude, ikdyž je rovina jak u Kolína. Zeptám se blbě po tolika km, ale dělám něco špatně? :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když tam necháš rychlost a nezatáhneš ručku,tak je přes převodovku neustálý tah na rozvod,jestliže je to zpátečka a stojíš předkem po kopci,stačí mírný,vytlačí se z napínáku olej a při startu se může stát,že přeskočí.Při zatažené ručce se to nestane.Bohužel ani dlouhé lišty nejsou všespásné,stává se,že řetěz přeskočí na klice,ale je to v daleko menší míře.Ta vodítka si nech aspoň zkontrolovat,když už budou ventily venku.Je to slabší článek HTP a v extrémním případě se můžou přidírat ventily a časem se podpálí.

Editováno: , autor: standavfr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já si zase říkám, jestli do toho ještě rvát nějaké další prachy ... jestli zachrastí 1x-2x do měsíce, tak moc ... takže to neřeším, vydrží, nevydrží. Jo kdyby zachrastil každý druhý start, určo bych ho vyměnil. Jediné by mě zajímalo jen ze zvědavosti jak by teď vypadal ... ale jenom pro zvědavost to rozdělávat nebudu. Takže řeším podvozek, brzdy, to jo, ale spojka drží, komprese na ty kilometry více než dobré, tak si říkám nebudu do motoru zasahovat, bo pak jak to jednou rozdělám, bude se to pak sypat jedno po druhém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na opravu za 17 bych se vy...., já to beru tak, že už se nasloužila dost za těch 10 let a na ty kilometry by ta oprava pomalu předčila cenu vozu. Musíš se na to podívat mýma očima :kol-28: , Fábule má skoro 303 000km, to není jak ta tvoje, s třetinovým nájezdem, ten jsem měl skoro po 2 letech od nového, takže to bylo pro mě ještě nové auto :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je stejnak dost 30tis. rocne na htp. Ja toto forum procitam pravidelne 9 let, co jsem koukal na datum svoji registrace, no a skakani rozvodu se tu resilo dost. Je zajimave ze co manzelka vyvadi s nasi BZG je az k neuvereni a rozvod zatim drzi. Chcipani motoru pres zapomenuty kvalt, uduseni motoru pri couvani na 500ot, podrazovani na dvojku skoro v 60km/h ze si clovek da celem o sklo, takze za me to neni zase tak choulostivy motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tohle se mi taky stalo.

U mě to byly ohlý všechny výfukový ventily.Takže hlava na repas nových 6 ventilů cena 3 500kč a zbytek v materialu tj. nový rozvody origo ,těsnění, fridex ,šrouby hlavy atd taky asi 3 500 takže dohromady 7 000kč.

Ale vše děláno doma mám výhodu, že máme v rodině servisáka škodovky.Jo a v pístech otisklý lehce ventily, ale s tím nic nedělají ani ve škodovce.A auto jezdí dál možná trochu lip než předtím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mého názoru povolí hydr. napínák řetězu a při startu a krátkých vodítkách , který ta jsou a mění se za delší s novou sadou,tak to skočí.Bez ohledu na to jestli tam je kvalt nebo ne.

Já jsem to viděl na vlastní oči ,jak to je udělaný taky jsem to doma rozdělával.Ten napínák má v sobě pružinu ta to napíná nejvíc při startu a potom to dotlačí olej.

A ta lišta je delší jenom jedna a je to ta vodící na pevno a je delší tak o 1 cm navíc, napínák má lištu stejnou.A většinou to skočí proto, když se to nechá na kvaltě apod.tak je jedna půlka řetězu naplá a druhá volná.

A jak začne při startu chrastit tak raději vyměnit a nečekat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...