Malta Vloženo 26. Květen 2015 Sdílet Vloženo 26. Květen 2015 klep klep klep, 302 500 km a vše origo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka sprosty Vloženo 27. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 Tak Pánové teď jsem volal do servisu a potkané to není. Dají nové rozvody olej a z důvodu menších tlaků zabrousí vventily.Cenu opravy ještě nevím počítám do 10 tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 Aspoň,že tak.Trval bych na repasi hlavy,když už bude dole.Po těch kilometrech už vodítka dobrá určitě nebudou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 Hlavní je poučení pro příště,v žádným případě nanechávat kvalt. tuto myšlenku by stálo za to trochu rozvést, bo by mě to zajímalo. Ještě tak rok zpět, když jsem dojel k baráku a parkoval na place před ním, jsem nechával zařazený kvalt (většinou zpátečku, abych jí mohl zamknout) a toť vše. Teď s vědomím najetých km a že tam na 99% mám krátkou lištu, sice nechávám zařazený kvalt, nicméně dojezd probíhá následovně, dojedu na místo, motor jede, zařazený kvalt, vyšláplá spojka, neboť je to velmi mírně z kopce, tak to dojede na místo samo, zabrzdím pedálem brzdy, zhasnu motor, rychlost je stále zařazena, zatáhnu ručku a teprve pak pouštím brzdový pedál. Takhle už to dělám vlastně teď všude, ikdyž je rovina jak u Kolína. Zeptám se blbě po tolika km, ale dělám něco špatně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka sprosty Vloženo 27. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 Zvažoval jsem. Nechám to na nich, beru v potaz i finanční stránku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka sprosty Vloženo 27. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 Asi dobře když se doteď nic nepřihodilo. Já kolikrát řadím zpátečku i při zhaslém motoru se zataženou ručkou a to když si vzpomenu že chci zamknout zpátečku a nikdy se mi nic nepřihodilo. Jakým postupem parkovala žena že to skočilo nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 škoda, by mě zajímalo přesně postup, jak se to stane. Každý jen napíše třeba, vyjel jsem z garáže, zhasnu motor a už nenastartuji ... ale ten datil tam není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 Jak píše Standavfr tu hlavu nech udělat už celou,když to bude rozhoděné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka sprosty Vloženo 27. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 No jelikož to potkané není a ventily zabrousí tak bych to nechal. Očekávám od auta jen tak šest let provozu a končí. Je rok výroby 2013. Tak snad těch 50-60 tis. Najede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka sprosty Vloženo 27. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 Podle mého názoru povolí hydr. napínák řetězu a při startu a krátkých vodítkách , který ta jsou a mění se za delší s novou sadou,tak to skočí.Bez ohledu na to jestli tam je kvalt nebo ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 (editace) Když tam necháš rychlost a nezatáhneš ručku,tak je přes převodovku neustálý tah na rozvod,jestliže je to zpátečka a stojíš předkem po kopci,stačí mírný,vytlačí se z napínáku olej a při startu se může stát,že přeskočí.Při zatažené ručce se to nestane.Bohužel ani dlouhé lišty nejsou všespásné,stává se,že řetěz přeskočí na klice,ale je to v daleko menší míře.Ta vodítka si nech aspoň zkontrolovat,když už budou ventily venku.Je to slabší článek HTP a v extrémním případě se můžou přidírat ventily a časem se podpálí. Editováno: 27. Květen 2015, autor: standavfr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 uf to jsem rád že to dělám správně , ... takže by to teoreticky ještě na ty plánované 2 roky (cca dalších 50t km) mohlo ještě vydržet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 Jestli řetízek nechrastí,tak snad jo,ale stejně doporučuju měnit po 150 rozvody,u normálního mechanika by měla cena být do 5-6000,to asi není nic,co by někoho porazilo a za tu jistotu to myslím stojí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka sprosty Vloženo 27. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 Dotaz na Standavfr. Po kolika kilometrech je potřeba dotáhnout hlavu a další otázka je potřeba po nových rozvodech jezdit s citem? Díky. ☺ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 no já si zase říkám, jestli do toho ještě rvát nějaké další prachy ... jestli zachrastí 1x-2x do měsíce, tak moc ... takže to neřeším, vydrží, nevydrží. Jo kdyby zachrastil každý druhý start, určo bych ho vyměnil. Jediné by mě zajímalo jen ze zvědavosti jak by teď vypadal ... ale jenom pro zvědavost to rozdělávat nebudu. Takže řeším podvozek, brzdy, to jo, ale spojka drží, komprese na ty kilometry více než dobré, tak si říkám nebudu do motoru zasahovat, bo pak jak to jednou rozdělám, bude se to pak sypat jedno po druhém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 Hlava se už nepřetahuje a zajíždět nic také nemusíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka sprosty Vloženo 27. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 Dovolím si nesouhlasit lepší prevence za šest tisíc než když to skočí a potká se to s ventily to pak je oprava za sedmnáct. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka sprosty Vloženo 27. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 Ok, dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 na opravu za 17 bych se vy...., já to beru tak, že už se nasloužila dost za těch 10 let a na ty kilometry by ta oprava pomalu předčila cenu vozu. Musíš se na to podívat mýma očima , Fábule má skoro 303 000km, to není jak ta tvoje, s třetinovým nájezdem, ten jsem měl skoro po 2 letech od nového, takže to bylo pro mě ještě nové auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 To je stejnak dost 30tis. rocne na htp. Ja toto forum procitam pravidelne 9 let, co jsem koukal na datum svoji registrace, no a skakani rozvodu se tu resilo dost. Je zajimave ze co manzelka vyvadi s nasi BZG je az k neuvereni a rozvod zatim drzi. Chcipani motoru pres zapomenuty kvalt, uduseni motoru pri couvani na 500ot, podrazovani na dvojku skoro v 60km/h ze si clovek da celem o sklo, takze za me to neni zase tak choulostivy motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GOLF10 Vloženo 28. Květen 2015 Sdílet Vloženo 28. Květen 2015 Přesně tohle se mi taky stalo. U mě to byly ohlý všechny výfukový ventily.Takže hlava na repas nových 6 ventilů cena 3 500kč a zbytek v materialu tj. nový rozvody origo ,těsnění, fridex ,šrouby hlavy atd taky asi 3 500 takže dohromady 7 000kč. Ale vše děláno doma mám výhodu, že máme v rodině servisáka škodovky.Jo a v pístech otisklý lehce ventily, ale s tím nic nedělají ani ve škodovce.A auto jezdí dál možná trochu lip než předtím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GOLF10 Vloženo 28. Květen 2015 Sdílet Vloženo 28. Květen 2015 Podle mého názoru povolí hydr. napínák řetězu a při startu a krátkých vodítkách , který ta jsou a mění se za delší s novou sadou,tak to skočí.Bez ohledu na to jestli tam je kvalt nebo ne. Já jsem to viděl na vlastní oči ,jak to je udělaný taky jsem to doma rozdělával.Ten napínák má v sobě pružinu ta to napíná nejvíc při startu a potom to dotlačí olej. A ta lišta je delší jenom jedna a je to ta vodící na pevno a je delší tak o 1 cm navíc, napínák má lištu stejnou.A většinou to skočí proto, když se to nechá na kvaltě apod.tak je jedna půlka řetězu naplá a druhá volná. A jak začne při startu chrastit tak raději vyměnit a nečekat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka sprosty Vloženo 30. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 30. Květen 2015 Dnes auto doma ze servisu. Nové rozvody ,zabroušení ventilylů, nové hydroštely, nový olej+ffiltr,nové svíčky. Cena materiál 7800. Práce 5400. Daň našemu milovanému státu 2800. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 30. Květen 2015 Sdílet Vloženo 30. Květen 2015 16 tyček? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 31. Květen 2015 Sdílet Vloženo 31. Květen 2015 To tech 12 hydrostelu to tak prodrazilo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.