Přejít na obsah

2.0 TDI 110 kW


KarelM

Doporučené příspěvky

Měl jsem možnost vyzkoušet tento motor v novém SIII s manuální převodovkou. Jednalo se o nový vůz (200 km), motor měl velmi slušný zátah již od 1500 ot., nepozoroval jsem žádné delší prodlevy. Změřil jsem si  čas na akceleraci z 80 na120 km/h na 4. st. (cca 2000 až 3000 ot.) při plném sešlápnutí pedálu. Hodnota mě celkem překvapila - od 6,5 do 7,0 s (6 měření na dálnici), což vhledem k hmotnosti vozu je dle mého názoru slušné. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...

Ve světle současné kauzy koncernu VW "DieselGate" se jen obávám, že i současné TDI 2.0 110 kW (příp. i 140kW s AdBlue) jsou "ošetřeny" podobnou chytristikou k obelstění emisních limitů. Prozatím jsem nezaznamenal žádné přímé důkazy, že tomu tak není. Vyjádření managementu VW k této situaci není relevantní. Máte nějaké hodnověrnější informace? Docela by mě zajímalo, zda nové Superby TDI 2.0 budou za čas "zatracovány" za záměrné podfuky v řídících jednotkách. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zřejmě to bude obdobné i u jiných koncernů, mě ale zajímá současný SIII. Nerad bych kupoval něco, co ztratí hned na hodnotě tím, že v tom je mírně řečeno "odrbaný" SW v ŘJ. Zajímal by mně i event. pokles zájmu o tyto motorizace u SIII, snad i výraznější prodejní slevy...? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to se poslouchá dobře, s čím si jezdil předtím? Nějaké porovnání by neškodilo. Dík.

Jazdil som na oktavii v benzine, to sa ale neda porovnavat .... Pred kupou som skusal aj passat, mondeo a mazdu6, v superbe som sa vsak citil najlepsie, rozhodol som sa a zatial nelutujem rozhodnutie.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
VW dál používá u dieselů kvůli emisím pomocný software

Týden.cz:  15.10.2015 10:17 Německá automobilka Volkswagen používá u nejnovějších modelů vozů s naftovými motory dodatečný software, který by podle agentury AP mohl snižovat emise při měření. Firma o novém softwaru informovala minulý týden americké úřady a to sdělila tiskové agentuře AP. Americká Agentura pro ochranu životního prostředí (EPA) nyní software prověřuje a zjišťuje, zda by nemohlo jít o další nástroj k manipulacím s emisními měřeními.

Tak jsem zvědav, o kolik klesne zájem o nové motory 2.0TDI v nových Superbech. Jezdí skvěle, jsem příznivcem TDi, ale začíná mě to nahlodávat....

 


 

Editováno: , autor: KarelM
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je sice pravda, ale jsem zvědav za kolik se takové auto prodá po čtyřech pěti létech provozu, určitě nebude o něho takový zájem a s tím bude souviset i prodejní cena ojetiny... i když co víme, co se ještě může do té doby všechno stát, třeba se to stane globálním problémem téměř všech TDI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Do tabulkové hodnoty to má sice daleko, ale zřejmě jezdíš kratší trasy (Praha?) nebo máš živější styl jízdy, já jsem měl shodnou motorizaci půjčenou na dva dny a při dojezdu 70 km tam a 70 km zpátky (110, max. 130) po oba dny (dálnice) + drobné pojíždění jsem měl průměr 5,3. Ještě Ti to určitě klesne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...