Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Měl jsem možnost vyzkoušet tento motor v novém SIII s manuální převodovkou. Jednalo se o nový vůz (200 km), motor měl velmi slušný zátah již od 1500 ot., nepozoroval jsem žádné delší prodlevy. Změřil jsem si  čas na akceleraci z 80 na120 km/h na 4. st. (cca 2000 až 3000 ot.) při plném sešlápnutí pedálu. Hodnota mě celkem překvapila - od 6,5 do 7,0 s (6 měření na dálnici), což vhledem k hmotnosti vozu je dle mého názoru slušné. 

  • 1 měsíc později...

Presne taky mam objednany. Dufam ze bude dobry a nebude sa kazit.

Mam jej take objednany a snad uz pristi tyden s nim budu mit moznost udelat prvni km... Muzu pak popsat dojmy.

  • 2 měsíce později...
  • Autor

Ve světle současné kauzy koncernu VW "DieselGate" se jen obávám, že i současné TDI 2.0 110 kW (příp. i 140kW s AdBlue) jsou "ošetřeny" podobnou chytristikou k obelstění emisních limitů. Prozatím jsem nezaznamenal žádné přímé důkazy, že tomu tak není. Vyjádření managementu VW k této situaci není relevantní. Máte nějaké hodnověrnější informace? Docela by mě zajímalo, zda nové Superby TDI 2.0 budou za čas "zatracovány" za záměrné podfuky v řídících jednotkách. 

no bude to ještě velká kauza. Těžko teď odhadovat. Může to být jak píšeš, ale třeba to dál nezkoušeli ojebat. Každopádně by mě překvapilo, kdyby tý nesmyslný hysterii a hře na "zelenou kartu" tímhle způsobem čelil pouze koncern VW...

  • Autor

Zřejmě to bude obdobné i u jiných koncernů, mě ale zajímá současný SIII. Nerad bych kupoval něco, co ztratí hned na hodnotě tím, že v tom je mírně řečeno "odrbaný" SW v ŘJ. Zajímal by mně i event. pokles zájmu o tyto motorizace u SIII, snad i výraznější prodejní slevy...? 

No ja mam najazdene s tymto motorom cca 8000 km od polky jula, velmi zivy, velka spokojnost. Aj kombinovana spotreba trvalo priemer 5l. Jazdim 10% mesto, 30% dialnice. Mozem len odporucit aj motor aj auto :o)

  • Autor

Tak to se poslouchá dobře, s čím si jezdil předtím? Nějaké porovnání by neškodilo. Dík.

Tak to se poslouchá dobře, s čím si jezdil předtím? Nějaké porovnání by neškodilo. Dík.

Jazdil som na oktavii v benzine, to sa ale neda porovnavat .... Pred kupou som skusal aj passat, mondeo a mazdu6, v superbe som sa vsak citil najlepsie, rozhodol som sa a zatial nelutujem rozhodnutie.

A aky superb mas vybava a prevodovka?

Mp, z cenniku stredna vybava + dva baliky, uz presne neviem nazvy.

  • 2 týdny později...
  • Autor
VW dál používá u dieselů kvůli emisím pomocný software

Týden.cz:  15.10.2015 10:17 Německá automobilka Volkswagen používá u nejnovějších modelů vozů s naftovými motory dodatečný software, který by podle agentury AP mohl snižovat emise při měření. Firma o novém softwaru informovala minulý týden americké úřady a to sdělila tiskové agentuře AP. Americká Agentura pro ochranu životního prostředí (EPA) nyní software prověřuje a zjišťuje, zda by nemohlo jít o další nástroj k manipulacím s emisními měřeními.

Tak jsem zvědav, o kolik klesne zájem o nové motory 2.0TDI v nových Superbech. Jezdí skvěle, jsem příznivcem TDi, ale začíná mě to nahlodávat....

 


 

Upraveno od KarelM

Tak v Česku se zatím emisní daň neplatí, tak nevím proc by me to jako provozovatele mělo nějak mrzet ze nebudu mít emise v reálu takové jako na papíře ..

  • Autor

To je sice pravda, ale jsem zvědav za kolik se takové auto prodá po čtyřech pěti létech provozu, určitě nebude o něho takový zájem a s tím bude souviset i prodejní cena ojetiny... i když co víme, co se ještě může do té doby všechno stát, třeba se to stane globálním problémem téměř všech TDI.

  • 2 týdny později...

Mám taky 2.0 tdi 110kw a maximalně spokojenej jak s jízdou tak se spotřebou před supem jsem měl octavii 3 1.2tsi a jízda nebyla špatná,ale člověk se bál předjíždět a spotřeba byla 7,5 litrů

  • Autor

Já jsem ve fázi čekání, rovněž 2.0 TDI 110kW, kolik máš spotřebu? DSG?

Upraveno od KarelM

Mám manuál a dlouhodobou mám 6.2 a mám najeto přes 3000km

  • Autor

Do tabulkové hodnoty to má sice daleko, ale zřejmě jezdíš kratší trasy (Praha?) nebo máš živější styl jízdy, já jsem měl shodnou motorizaci půjčenou na dva dny a při dojezdu 70 km tam a 70 km zpátky (110, max. 130) po oba dny (dálnice) + drobné pojíždění jsem měl průměr 5,3. Ještě Ti to určitě klesne.

Krátké trasy jezdím ale ne v praze jezdim po okrskach a vetsinou kopce,treba klesne ale kdyby neklesla tak.jsem se spotrebou spokojenej na tak velke aauto

Jak to neni nad 8 litru tak je to dobry

Ja jezdím každy den cca 100 km 70% dálnice 15% mimo obec a 15% obec .. A nepočítám se za jezdce výhradně v právem pruhu . Najeto cca 7500km a dlouhodobá spotřeba zatím 5,1 L/100km. Takze u mne spokojenost

  • Autor

Velmi ukázková spotřeba, doufám, že to budu mít obdobné, i ty trasy mám zhruba stejné. 

Tady jsou nejake spotreby od startu

post-75187-0-25862200-1446144562_thumb.j

post-75187-0-87726700-1446144588_thumb.j

Upraveno od pampy92

omlouvám se za kvalitu je to foceno mobilem

Upraveno od pampy92

  • 2 týdny později...
  • Autor

Nevíte někdo, jak je řešen EGR ventil  u tohoto motoru? Je tam opět tak obtížný přístup jako u 1,6 TDI CR (pod výfukovým potrubím)?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.