Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

On to shrnul dohromady....;)   Má zajímavé postřehy.

Moc jste mě nepotěšili, mám již zadáno do výroby 1,4 TSI ACT v automatu. Po velkém městě jezdím dost a vyděsily mě udávané vibrace, achjo. V kolonách popojíždím denně. Tak snad nebudu z toho moc vyklepanej . Snad by se to dalo upravit softwarově. Nechám se překvapit, doufám že to nebude taková tragédie.

Ale to víš že nebude ;)  Já to měl asi hodinu na ježdění a ničeho jsem si nevšiml. Proti mému dieslu úplná pohodička a slast :)  Odpojení jsem poznal jen na maxidotu podle nápisu dvouválcový režim....Někteří tady hledají drobnosti a s napětím za jízdy očekávají, jestli se náhodu auto trošičku neotřese a tak podobně. Já nic nezaznamenal a jsem docela detailista také....

  • Autor

Je fakt, ze kdyz jsem mel tyden zapujceneho SIII s DSG, tak jsem si toho take nevsiml. Jak pise Clint, urcite to neni tragedie :-)

Trochu jste mě uklidnili ☺. Objednal jsem to před dvěma týdny. Tak v lednu uvidíme.

Bude parádní :kol-47:  Také bych měnil, ale nejsou prašule :)

  • 2 týdny později...

Fricoolinek - koleduješ si o Varování. Ty tvoje bláboly mimo téma jsem smazal v obou vláknech o motorech 1.4 TSI.

  • 3 týdny později...
  • Autor

Pro predstavu jak vypadaji aktivni lamely pred chladicem.

post-31094-0-98276000-1451159884_thumb.j

post-31094-0-22767500-1451159896_thumb.j

Aktivní lamely jsou pro všechny motorizace?

Treba to vypínání válců pujde přes diagnostiku vypnout[emoji2][emoji108]

  • Autor

Vypnout ne, ten system sam o sobe neni spatny. Spis vychytat tak, aby elektronika neuprednostnovala nizkou spotrebu pred kultivovanosti chodu motoru. Tohle by , dle meho, nemel byt problém pro konstruktery motoru, resp. tvurce software motoru. Jenom chtit :-)

Upraveno od Martin Bednář

Dovolím si ocitovat příspěvek o funkčnosti systému ACT, který uvedl Honza9007 na Octavia Clubu:

 

"Takže systém je (dle podkladů) funkční v rozmezí 1400-4000 ot/min, okamžitý točivý moment musí být mezi 25-100Nm. Vypínání válců na volnoběh není možné. Celý systém váží 3kg. Rychlosti jsou omezený na max. 130km/h, ale největší potenciál tento systém přináší v oblasti 50-80km/h, kdy se jezdí jen na částečné zatížení a není potřeba překonávat velké odpory. Na dálnici už je zatížení vyšší z důvodu překonání odporu vzduchu."

Vypnout ne, ten system sam o sobe neni spatny. Spis vychytat tak, aby elektronika neuprednostnovala nizkou spotrebu pred kultivovanosti chodu motoru. Tohle by , dle meho, nemel byt problém pro konstruktery motoru, resp. tvurce software motoru. Jenom chtit :-)

ale jim jde o CO2 :) proto i DSG řadí tak nízko...

  • 2 týdny později...

Trochu jste mě uklidnili ☺. Objednal jsem to před dvěma týdny. Tak v lednu uvidíme.

Už jazdíš?

Bohužel ještě ne, zatím nikdo nevolal

tak to som teda zaskoceny, ze ACT ma dvojhmotu. 

  • 2 týdny později...

Píšou tam nesmysly - tento motor se přece nevyrábí od roku 2006, pletou si tam konstrukční řadu EA211 s předchozí EA111. Anketa je poněkud pofidérní, nebere totiž v úvahu spolehlivost těch agregátů. Když se na to podíváte zpětně, vyhrávají a vyhrávaly tam dost často motory, kterou jsou mírně řečeno "méně" spolehlivé...

  • Autor

Ta mensi spolehlivost je možná zamer ;o) Vyhrajou, neco se tam podela, oni to vychytaj a dalsi rok vyhrajou zase. A tak porad dokola :-)

Tak to bohužel není, spolehlivost se tam vůbec nehodnotí. Tím ovšem nechci říct, že EA211 1.4 TSI ACT je problematický motor. To platí spíše o jeho předchůdci 1.4 TSI Twincharger, který se problémů nevyvaroval a přesto léta vyhrával.

Tento motor roku je ten co se montuje do nové Škody Superb? Pokud ano, tak nechápu tuto větu z článku: Skvěle vyvážený motor 1.4 TSI má i na dva válce stejně tichý běh s nízkými vibracemi jako se čtyřmi aktivními spalovacími prostory.

 

Nevím jaké mají zkušenosti ostatní, ale nám to na dva válce dost vibruje a motor je na dva válce poměrně hlučný. Není to sice pokaždé, ale poměrně často ano. U motoru roku bych čekal větší kultivovanost chodu ve všech běžných situacích. Možná je to ale nešvar jen u našeho auta, jelikož všude čtu jen chválu na tento motor.

Samozřejmě, že je to on. Tebou popsaný problém může být závadou. Vím, že si na to stěžují i jiní, další zase tvrdí, že u jejich motoru se to nevyskytuje.

Podivejte se panove do sekci ''Vas superb'' na stranku meho auta, tam jsem hodil nekolik video nahravek a je tam presne videt ze nic se nevibruje a zadny hluk neni!!! Clovek se pozna zda 2 valce a nebo 4 jen kdyz se podiva na palubni desku

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.