Martin Bednář Vloženo 21. Říjen 2015 Autor Sdílet Vloženo 21. Říjen 2015 Zalezi podle typu dalnice. D1 je dost kopcovita - cca. 6.5 litru. Dalnice na Kolin 5.8l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 21. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2015 Tak to jsou velmi dobré hodnoty, s TDI 2.0 to vidím tak na 5-6 l/100km. Současná 1,6 CRTDI mi "bere" dlouhodobě 4,9 l. Jedná se o skutečnou spotřebu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2015 S 2,0 TDI je to cca 5,7-5,8/100. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 21. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2015 Ta spotřeba je velmi zajímavá, ale jedná se o manuál, předokolku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2015 Spotřeba bude o necelý litr víc než 2,0 TDI...což je ale hodnota velmi pěkná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 21. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2015 To je předpoklad nebo skutečnost? Pokud skutečnost tak napiš jestli s manuálem nebo automatem příp. s čtyřkolkou? Jinak ta hodnota postrádá relevanci. Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2015 Skutečnost. Manuál-DSG zhruba podobně. Nechápu, co chceš slyšet, tahle hodnota je prostě závislá na spoustě věcí, zatížení, jízdním profilu cesty, větru, zda je motor na začátku studený nebo zahřátý atd....Ale ve finále to bude vždy o necelý litr vyšší než dvoulitr v naftě za stejných podmínek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 21. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2015 Nerozuměli jsme si, ptal jsem se na parametry TDI. Jinak souhlas s tím litrem, osobně to vidím na dva. Jinými slovy TDI cca 5,5, TSI 1,4 tak na 7-7,5. Budoucnost ukáže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2015 (editace) Jo takhle....Tak TDI, ano, manuál, předokolka 110kW. Jezdím převážně dálnice, do práce najedu na dálnici a sjedu v práci a zastavím. Takže dlouhodobá je nějakých 5,8/100, do práce jsem tam za 5,3-5,4, zpátky za 6,2-6,3, pač je to profilem do kopce. Rychlost do 140km/h. Při dlouhé cestě po dálnici ustálených 130km/h byla průměrná v obsazení auta jednou osobou 5,1/100km. Na okreskách se pohybuji podobně. Dlouhodobou jsem se ještě nedostal nad 5,8/100. Ta 1,4 TSI není rozežraná, pokud na to vyloženě nešlapeš. Brácha má tu slabší a jeli jsme stejnou trasu oba stejně rychle v závěsu a on měl za celý den o necelý litr větší spotřebu než já. Jinak 1,8 TSI ti mohu také říct, je to o další litr víc....Dlouhodobá byla 7,8/100. Editováno: 21. Říjen 2015, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2015 Myslíš, že v SIII to bude úplně stejná spotřeba jako v lehoučkém Leonu hatchback? Protože tady je sekce SIII a ne OIII. Navíc toto je poněkud jiná 1.4 TSI než ta v Leonu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2015 No já měl právě SIII na nějakou dobu s tímto motorem půjčenýho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2015 V tom případě je to OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 22. Říjen 2015 Autor Sdílet Vloženo 22. Říjen 2015 (editace) Mam auto teprve 14 dnu, takze se porad jeste "seznamujeme" Ale oproti minule 1.8tsi je spotreba o 1-2 litry mensi. Obcas jedu treba i za 4.5, coz nechapu... Takze tady super. (a to vubec nevyuzivam start-stop) Vadi mi ale jina vec. Motor se prepina do dvouvalcoveho rezimu (ACT) i v nizkych rychlostech a dokonce i pri popojizdeni v kolone na zarazenou jednicku! No a zatimco pri vyssi rychlosti a vyssim rychlostnim stupni o ACT clovek vubec nevi, tak pri tom popojizdeni to je celkem dost znat. Jak podle zvuku, tak mi prijde, ze se motor i klepe. Jako kdyby to bylo tdi :-) By me zajimalo, jestli by treba ferda nedokazal zakazat ACT pri zarazene 1-3. Pak by to nemelo chybu :-) Editováno: 22. Říjen 2015, autor: Martin Bednář Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 22. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2015 Jo takhle....Tak TDI, ano, manuál, předokolka 110kW. Jezdím převážně dálnice, do práce najedu na dálnici a sjedu v práci a zastavím. Takže dlouhodobá je nějakých 5,8/100, do práce jsem tam za 5,3-5,4, zpátky za 6,2-6,3, pač je to profilem do kopce. Rychlost do 140km/h. Při dlouhé cestě po dálnici ustálených 130km/h byla průměrná v obsazení auta jednou osobou 5,1/100km. Na okreskách se pohybuji podobně. Dlouhodobou jsem se ještě nedostal nad 5,8/100. Ta 1,4 TSI není rozežraná, pokud na to vyloženě nešlapeš. Brácha má tu slabší a jeli jsme stejnou trasu oba stejně rychle v závěsu a on měl za celý den o necelý litr větší spotřebu než já. Jinak 1,8 TSI ti mohu také říct, je to o další litr víc....Dlouhodobá byla 7,8/100. Děkuji za hodně užitečných informací, mám to obdobné s ježděním do práce, 130 km denně, většinou po dálnici. Původní OI TDI 1,9 se spotřebou 4,5, nyní s OII TDI 1,6 za 4,9, SIII 2.0TDI 110kW, man. by se měla "vejít" do 5,5. Testoval jsem to prozatím na jednodenní jízdě s předváděčkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Despota Vloženo 22. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2015 Martin: S těmi dvěmi válci to můžu potvrdit - zapíná se v dost nízkých otáčkách a pak to trochu klepe. Při vyšších otáčkách je to ok... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 22. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2015 (editace) Já si toho ani nevšiml, asi jak je člověk zvyklej na to neustálé klepání diesla a vibrace v interiéru, tak mi to nepřišlo. Naopak mi to přišlo jako sametové svezení, nic neklepalo, krásně se to pohupovalo.....paráda Ten dvouválcový režim to tam cpe možná víc než je potřeba, ale nějaké přepínání jsem vůbec nezaznamenal. Poznal jsem to jen podle maxidotu. Editováno: 22. Říjen 2015, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinznitry Vloženo 13. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2015 Dobry den, zvazujem kupu prave tejto motorizacie. Osobne som toho nazoru ze mne by plne postacovala pri rocnom najazde do 10.000km rocne prevazne 70% mesto 30% okresky, dialnica 1x chorvatsko a spat a obcas nejake vylety kde by sa prevetralo. Ludia v okruhu tvrdia, ked uz s3 tak min. 1.8tsi. Resp. najlepsie inu znacku, teda M6. Kedze u nas na SR nie je moznost skusobnej jazdy, rad by som sa spytal majitelov ci je motor dostacujuci k bezpecnemu obiehaniu v rychlosti 90km\h (napr. kamion). Je to spravna volba podla potrieb ktore som uviedol? Dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Despota Vloženo 14. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2015 Ahoj, podle popsaných parametrů by byl dle mého jakýkoliv jiný motor (alespoň u S3) zbytečný. Předjet kamion při rychlosti 90 km\hod s touto motorizaci opravdu není žádný :-) Nemůžu bohužel porovnat s m6 (o té sem též uvažoval, ale sleva na S3 to rychle usnula...). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinznitry Vloženo 14. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2015 Ahoj Despota, dakujem. Tak vyrazne nizsia obstaravacia cena oproti m6 hra taktiez do kariet aj v mojom pripade. Zatial sa ludia alebo motofora o motorizacii negativne nevyjadruju, funguje ako ma. Viete niekto o existujucich realnych problemoch? Dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 14. Listopad 2015 Autor Sdílet Vloženo 14. Listopad 2015 (editace) Doporucuji precist :-) http://autoroad.cz/testy-aut/74321-test-jezdi-dynamicky-usporne-a-neni-to-nafta-skoda-superb-1-4-tsi-act Editováno: 18. Listopad 2015, autor: Martin Bednář 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 14. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2015 Ta spotřeba tak růžová nebude, při normální jízdě to dělá kolem 6,7-7,0/100....To jsem už vyzkoušel. Ale dynamika tomu nescházela, to jsem byl překvapen a tichounké to bylo rovněž....Já myslím, že je to dobrá kombinace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 18. Listopad 2015 Autor Sdílet Vloženo 18. Listopad 2015 Ještě jeden test: http://www.usporne.info/994-skoda-superb-14-tsi-act-110-kw-skutecna-spotreba/ Clint: ono záleží, jak s tím člověk jede - včera předpisovka České Budějovice - Praha. Průměr za celou cestu 5.5 litru. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 18. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2015 (editace) Akorát člověk musí překousnout ten fakt, že má po většinu provozu velké dvouválcové auto s obsahem 700cm3 (což je obsah motorky pro teenagery) a že neustálé vypínání válců se zřejmě promítne časem na nestejnoměrné opotřebení válců. To ale automobilku moc netrápí, oni nepotřebují, aby motory byly věčné, naopak, počítají s tím, že si každý po záruce pořídí znovu nové auto Tím netvrdím, že ten motor v Supu nelze používat, jel pěkně a spotřeba jak jsem psal je solidní.... Editováno: 18. Listopad 2015, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Oto Suk Vloženo 19. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2015 Dobrý den, máme Škodu Superb 4x4 s adaptivním podvozkem s motorem 1,4 110 kW s vypínáním válců (nyní najeto 600 km). Auto je velice pohodlné a motor překvapivě silný a pružný. S autem jsou ale potíže při pomalých rychlostech po městě na nerovné cestě, kde se ozývají podivné zvuky (klepání, bouchání) jakoby od podvozku nebo od kol. Ve větších nebo i v běžných rychlostech mimo město je jízda bez těchto zvuků. Další problém je vypínání válců. Z tohoto problému jsme překvapení, jelikož i většinou kritičtí novináři při testech vypínání válců u Superbu nikdy nekritizovaly. Někdy o vypínání člověk ani neví, ale ve většině případů je velice obtěžující. Auto je při jízdě na 2 válce hlučné a vibrace jsou často i velmi silné a obtěžující. Zejména při jízdě do mírného kopce, kdy i drobně přidáváte plyn, tak aby auto zrychlovalo, je jízda při 30t. otáčkách jako by jste se rozjížděli na 3 místo na 1 rychlostní stupeň. Příští týden budeme oba problémy jak bouchání od podvozku při jízdě na i drobných nerovnostech a problém s jízdou na dva válce reklamovat. Uvidíme, jak s reklamací pořídíme. Možná, že se chování motoru při jízd na 2 válce zlepší po zaběhnutí motoru. Každopádně pokud by vše mělo zůstat v současném stavu, tak bychom silně uvažovaly o prodeji tohoto vozu. Se Superbem 2 generace jsme přitom jezdily 5 let a byli jsme spokojeni. Jízda na 2 válce, tak jak se projevuje na našem voze (nevím, zda je to otázka jen našeho vozu nebo běžná u všech SIII) a ani bouchání od adaptivního podvozku nepatří do komfortního vozu, kterým by jinak Superb III určitě byl. Takto se však auto projevuje jako stará rachotina, kterou je potřeba zavést do servisu na opravu. Snad s reklamací uspějeme a budeme s jinak povedeným vozem spokojeni. S pozdravem Suk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 19. Listopad 2015 Autor Sdílet Vloženo 19. Listopad 2015 Dej pak prosím vědět, jak jste dopadli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.