Jan155 Vloženo 16. Duben 2012 Sdílet Vloženo 16. Duben 2012 kompresor nejede pořád,jen se pořád točí řemenice v který je elektomagnetická spojka která to vypíná a zapíná když stojíš u auta s nastartovanym motorem a zaplou klimatizací tak uslyšíš cvakaní a to je právě ta spojka Tak to teda u OII můžeš stát jak chceš, ale tam žádná spojka není........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 17. Duben 2012 Sdílet Vloženo 17. Duben 2012 Jsem své komentáře vymazal, prostě vím že OII žádnou spojku nemá a nemíním se tady, s někým kdo viděl OII stát na parkovišti, dohadovat o opaku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 17. Duben 2012 Sdílet Vloženo 17. Duben 2012 nemusel jsi to mazat, ted kdyz bude nekdo hledat info..nenajde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gracho Vloženo 18. Duben 2012 Sdílet Vloženo 18. Duben 2012 Zdravím páni tak ako to je stane sa niečo,ked vypustim okruh dám vymenit kompresor + vysúšač a pojdem 5-10km na naplnenie? Má niekto skúsenosti s tým vysúšačom stačí odšrobovat tu bielu maticu a vymenit tu vložku,lebo su tam vraj špony zo stareho kompresoru,alebo dat spravit preplach okruhu?Mám kúpený nový kompresor a chcem to dat vymenit známemu...Dakujem za radu... tú bielu maticu neodšróbuješ,je tam nalisovaná a často okolo nej uniká chladivo...jediná pomoc,ako tomu zabrániť je vymeniť celý chladič za FL,ktorý má už čiernu zátku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gargamel01lc Vloženo 26. Duben 2012 Sdílet Vloženo 26. Duben 2012 čo váas napadne? Videli ste už toto ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosmonaut Vloženo 6. Květen 2012 Sdílet Vloženo 6. Květen 2012 (editace) Jsem své komentáře vymazal, prostě vím že OII žádnou spojku nemá a nemíním se tady, s někým kdo viděl OII stát na parkovišti, dohadovat o opaku. [/quote jo omlouvám se stačilo se podívat na řemenici.spojka tam je ,ale jen unašecí pro případ,že by se kompresor kousnul,takže Octavka má druhej system to je,že se kompresor točí nonstop a reguluje to regulační ventil na sání a pouští do kompresoru tolik media kolik je potřeba mám dvou až tří týdenní prac. cykly a nejsem na netu každý den octavek jsem viděl víc než si umíš představit a dokonce i zevnitř :kol-44: :kol-44: Editováno: 6. Květen 2012, autor: kosmonaut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 6. Květen 2012 Sdílet Vloženo 6. Květen 2012 jako bych to nahore nepsal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BíLý LiŠáK Vloženo 21. Červen 2012 Sdílet Vloženo 21. Červen 2012 Čauwes. Potřeboval by jsem zda by mi někdo nemohl zjistit jaké existujou náhrady za kompresor ZEXEL 1K0 820 803N. Jde mi o to že výrobci jako Delphi, Sanden, Denso, Valeo to každý označovali jinak. Mam problémy s tímto kompresorem a v rámci záruky ho chci vyměnit za jiný protože mi už tento 2krát odešel. Díky všem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gargamel01lc Vloženo 21. Červen 2012 Sdílet Vloženo 21. Červen 2012 Napr. http://www.zbozi.cz/?q=1K0820803N&typ=nabidky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 21. Červen 2012 Sdílet Vloženo 21. Červen 2012 Lišáčku kdybys napsal ,nebo si dal do nicku odkud jsi nebylo by to špatné Třeba tady jsem koupil na O I za 5000,- http://www.maxi-l.cz/nahradni-dily-skoda/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 22. Červen 2012 Sdílet Vloženo 22. Červen 2012 1K0820859S 1K0820803E 1K0820803F 1K0820803H 1K0820803L 1K0820803N 1K0820803P 1K0820859C 1K0820859D 1K0820859E 1K0820859M Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 22. Červen 2012 Sdílet Vloženo 22. Červen 2012 Ale skoro bych řekl, jestli to nebude špatnou montáží..........občas nějakej odejde, ale mít třetí kus.... zkoro bych hledal chybu někde jinde...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BíLý LiŠáK Vloženo 22. Červen 2012 Sdílet Vloženo 22. Červen 2012 Děkuji všem. Nejvíce si pomohla odpověď od ,,Jan155". Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
taire Vloženo 26. Červen 2012 Sdílet Vloženo 26. Červen 2012 Ahojte, mal by som tiež dotaz na ten kompresor Zexel 1K0 820 803N. Mam ho tiež v aute ale je deravy a mal by som moznost kupit za dobru cenu typ 5N0 820 803A. Len neviem ci je ho mozne zamenit, lebo niekde uvadzaju ze ano a niekde nie. Aj Jan155 ho v tom zozname nema, tak aby som ho nekupil zbytocne. Neviem ci zalezi aj na type motora ale mam 2.0 tdi BKD r.v. 2005. diki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 26. Červen 2012 Sdílet Vloženo 26. Červen 2012 pouze musis dodrzet aby ten kompresor byl z diesla a sedel konektor vic resit nemusis, jinak jsou stejne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenaal-dc Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 Mám jiný problém, nejde mi klimoška, v servisu vymontovali kompresor a prý jsou v systému špony z kompresoru. Že prý to chce propláchnout celej systém, to prý dělají jen ve škodovce. Je ten proplach opravdu tak složitý? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 No když neuděláš důkladný proplach tak nový kompresor napapá špony a můžeš jít kupovat zase nový Měl by se vyměnit i kondenzátor a vysoušeč. U strarších modelů OII je to jden celek. Švagra to stálo v neznačk servisu 16 000,- - Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenaal-dc Vloženo 7. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2012 No tak to je teda darda...ale asi mi nic jinýho nezbyde....díky za info...dneska jedu do škodovky, tak uvidím co mi řeknou.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maba Vloženo 15. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2012 Měl bych otázku. Mám Octavia 19TDI r.v.2006 s climatronicem. Za jak dlouho je normální že začne do auta foukat studenej vzduch když stojí auto dva dny v parnu na sluníčku a je tedy opravdu rozpálené jako pec? Mě to totiž trvá i deset kilometrů jízdy než začne chladit. Co je ,ale horší je to že těch deset kilometrů to topí. Ano topí, ne že by šel dovnitř teplý vzduch z venku, to topí tak že u výdechu neudržim ruku. A pak jako když utne , začne foukat studený. Pak už chladí v pohodě. Na doplnění plynu jsem byl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 15. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2012 po zapnuti klima zacnu do deseti vterin chladit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 16. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2012 Dělalo to švarovi, jsem mu udělal základní nastavení a má pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maba Vloženo 16. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2012 A jak udělam základní nastavení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maba Vloženo 20. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2012 Tak sem si našel ten reset climatronicu a udělal ho. Nic platný. Dnes jsem tedy navštívil servis Škoda, mám v háji kompresor. Ta nejhorší varianta, sakra ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marthass Vloženo 25. Únor 2013 Sdílet Vloženo 25. Únor 2013 Lidi, myslíte, že když mám zaplou klimu a auto mi podivně houká (na econ to nědělá), že je v háji kompresor a je potřeba ho vyměnit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 26. Únor 2013 Sdílet Vloženo 26. Únor 2013 a nemáš tam máo chladiva? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.