Březen 22, 20169 r Jak psal miklisek. Jinak po mě to ani nechtěli nějak předvádět a rovnou to vzali. Že by opět další hromadnější záležitost?
Březen 22, 20169 r Tím jsem se pak také už tak trochu utěšoval, když se to rozhýbalo, stačilo ale vzít třeba příčný práh.
Březen 24, 20169 r Myslím,ze prodloužena záruka konci cca za týden.Vyrizovala to přítelkyně a já neměl u sebe servisku a už vůbec ne čas se s tím příjemným chlapkem po telefonu dohadovat! Stalo to myslím 1.200,-. Mektal mi něco o tom, ze už se na to záruka nevztahuje.Auto přítelkyně potřebuje každy den,tak jsem to zchroupal,protože ty zvuky byly fakt děsný )
Březen 24, 20169 r Tak jsem si doběhl pro doklad a měnili obě uloženi šrouby a je v tom i zkušební jízda. Díly jsou bez DPH za 250,- ostatní je práce.
Březen 24, 20169 r No jestli se to dá dělat jen podle DP kap. 2.7, str. 27, tj. s demontáži pravého kloubu u převodovky, vyvěšením hnací hřídele, pak se tomu nedivím. Zkušební jízda OK, ale není předepsaná. Proč jí tedy platit.
Březen 25, 20169 r Ony jsou ty svorky lůžek uchyceny jinak, než třeba u OCTI. Závity jsou ve svorce, ne v nápravnici a šrouby jdou skrz nápravnici, takže se k hlavě šroubu vpravo asi nedá dostat bez oddělání kloubu. Upraveno Březen 25, 20169 r od miklisek
Březen 25, 20169 r No jestli se to dá dělat jen podle DP kap. 2.7, str. 27, tj. s demontáži pravého kloubu u převodovky, vyvěšením hnací hřídele, pak se tomu nedivím. Zkušební jízda OK, ale není předepsaná. Proč jí tedy platit. Jak to jinak diagnostikovat,než zkušební jízdou?
Březen 25, 20169 r No jelikož zvuk vydává lůžko, tak vrže i při propružení auta staticky. A nechat si platit (jestli jsem to správně pochopil) zkušební jízdu je pěkná sviňárna. To tvůj servis pěkně rejžuje.
Březen 25, 20169 r No právě, že při propružení na místě nebylo slyšet vůbec nic. Nevydalo to ani hlásku Na druhou stranu se to dalo vydedukovat, ale měnit jen něco, že si myslim, že to tak je se mi taky nechtělo. Zkušební jižda stála 160,-, což mě nezabije
Březen 25, 20169 r U mě také při propružení na místě nešlo nic slyšet. Ale platit zvlášť ověření opravy, to mi přijde podivné.
Březen 25, 20169 r Koukal jsem přezouvání kol na uchycení stabilizátoru. Vpravo je opravdu méně místa na klíč, vadí tam hnací hřídel, hlavně spodnímu šroubu. Stranovým klíčem to půjde, po přizvednutí ramene by to asi šlo i golou. V DP tam je demontáž hřídele asi hlavně kvůli prostoru pro momentový klíč a snadné vyjmutí šroubů. Měly by se totiž při každé demontáži vyměnit. Holt podvozek. Upraveno Březen 25, 20169 r od miklisek
Březen 25, 20169 r Proto mi radci menej silentblok prevodovky, nez aby mi vymenili stale klepajici levy ulozeni stabilizatoru:-) Mam stale dve opakujici se zavady, klepy klep zleva od podvozku a vrzi vrz od tapecirungu spolujezdce. Tak si zas budem stezovat nooo :-)
Duben 8, 20169 r Po roku pouzivania auta som sa rozhodol sem napisat jeden jav, ktory som mal na predoslom aute (Audi A3 sportback) a mam to presne od novoty aj na Rapide. Ked sa niekde otacam alebo sa robieham v kopci a mam aktivovany asistent rozjazdu do kopca, tak mi strasne nieco vrzga zo zadu od kolies. Alebo ked mam zabrzdene noznou brzdou auto na rovine a otacam plny vlavo alebo vpravo tak zo zadnej casti auta od kolies sa siri strasne vrzganie. Podobne vrzganie je aj ked napr. stojim v miernom kopceku a rucnu mam zabrzdenu na 2 zuby a sadnem prudsie do auta, tak to zavrzga velmi podobne. Je to maximalne nekomfortne a ludia sa otacaju za autom. Bol som to aj reklamovat asi pol roka dozadu, mechanik mi povedal, ze to je bezny jav, kedze mam nizkoprofilove gumy na 17" kolesach a zevraj naprava je pevna a "neuhýňa" sa. Boli tam odstavene nove vozidla. Zevraj keby som si sadol do polovice z nich, tak vrzganie bude v kazdom. Nie je na to ale nejake riesenie? Je pravda, ze na 15" zimnych gumach bolo vrzganie o 50% menej ale bolo. Teraz ako som prezul na letne, tak mi to strasne vadi. Dakujem
Duben 8, 20169 r Řekl bych, že na vině je slabý tlak sevření kotoučů brzd vzadu. A jak se auto pohne, kotouč se lehce o několik málo úhlových vteřin pootočí a zvuk je na světě. Zkus to samé s pevně sešlápnutou brzdou. Uvidíš, že bude klid. To, že na 15" je to míň je logické, menší šířka, menší rameno. Způsobuje to totiž záklon čepu a to jak se kolo na vnější straně oblouku opře vnitřním dotykovým bocem o vozovku auto to jakoby nadzvedne a posune do strany. A čím širší kolo, tím je to víc cítit. Pomoc asi jediná: vyčistit a rozchodit třmeny vč. pák ruční brzdy. A pak možná lepší destičky s vyšším koeficientem tření. Upraveno Duben 8, 20169 r od miklisek
Duben 9, 20169 r Dakujem za detailne vysvetlenie. Nieco o tom ramene hovoril aj ten mechanik v autorizaku. Samozrejme ked rucnu riadne zatiahnem a hupnem do auta, tak vtedy to nezavrzga. Ale ked mam riadne zosliapnutu noznu brzdu a otacam plnym volantom, tak to robi to vrzganie. Ako vravim, neriesil som to na predchadzajucom aute a zatial to nejdem ani tu, ale je to take nekomfortne.
Duben 20, 20169 r dnes jsem zjistil že mi také něco rezonuje vepředu na pravé straně, má to zvuk jako dětské chrastítko a ozývá se to většinou jen když jedu přes nerovnosti - třeba kostky, nerovný povrch a je jedno jestli jedu 10 km/h nebo 50 km/h myslíte si že to bude také uložení stabilizátoru ? auto má najeto necelých 13 000 km vyrobené je 9/2015děkuji
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.