Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Po výmene oleja za Castrol EDGE 5W-30 LL VW504.00 sa mi začali diať veci s motorom:

1. Po naštartovaní studeného motor na začiaok nslabé vrčanie ale vcelku ok

2. Po naštartovaní teplého motora je OK, ale asi po cca 10sec neuveriteľný klepot motora, po ďalších 10sec zrazu ticho a všetko OK

3. Počas jazdy ale až po zohriatí motora zrazu červená kontrolka oleja 20sec kým stihnem zastaviť prestane svietiť. 

 

VAG nemá žiadne chyby.

 

 

V čom je problém?

Pokud to nebyl autorizak, tak nechal garaznik pod filtrem tesneni z predchoziho filtru, je to tady na foru nekolikrat. Nic horsiho by to byt nemelo.

  • Autor

Zhodil som filter a ..... a bolo tam .... staré som dal preč (bolo také dosť pokrčené) a je to OK. Ďakujem pekne za radu.

  • 1 měsíc později...

Dobrý den, prosil bych o zhodnocení mého obrázku. Olej tam má 3,5tkm(a 3mesice) jezdím trasy většinou 10km tam a zpět a jednou za  tyden někdy i častěji delší trasy do německá po dálnici. Olej měním max každých 10tkm dávám Castrol Professional EDGE 5W-30 Longlife III. 

Řetěz byl měněn na záruku ve 20tkm a opět začíná chrastit skoro při každým startu. 

Aktuálně najeto 70500km 

 

Olej se mi zda podle kapkového testu dost znečištěný benzinem. Budu rád za vaše názor. Děkuji :-) 

 

image3.jpg

 

image1_2.jpg

Co mám vyzkoušeno, tak takhle z fotky to nepoznáš. Dost to mate a ten reliéf může vytvořit kondenzovaná voda, která se při krátkých trasách taky tvoří. Benzínový okraj jde vidět hlavně proti světlu a toho tam musíš mít hodně. Takže na to mrkni proti oknu a uvidíš. Každopádně pokud jednou týdně auto protáhneš po dálnici tak by se vždy benzín měl odpařit. Pokud máš tedy podezření, tak sleduj měrku před jízdou a po jízdě na dálnici (nejlépe u studeného motoru, aby jsi zamezil vedlejším vlivům při měření). Pokud hladina nějak výrazně neklesne, mělo by to bejt ok ;-)

Upraveno od mkaba

legomaniak: To mezikruží není benzín v oleji. Vyhodnocovací tabulka tady.

legomaniak: To mezikruží není benzín v oleji. Vyhodnocovací tabulka tady.

 

A co to je voda?  :kol-34:

Já bych řekl: Střed je znečištění, mezikruží 2 je kondice - tmavší je horší, pilovitá kružnice okolo mezikruží 2 je buď voda nebo proti světlu viditelná kružnice je palivo.

Nech kapku delší dobu vyzrát, když jsem tohle u tsi sledoval já, tak až po 48h se více projeví mezikruží a případné palivo či voda v oleji. Ale moc na to nevsázej, někde jsem kdysi četl, že na dnešní oleje je ten test už nepoužitelný a výsledek nic neprokazuje. Pokud cítíš na měrce či víčku benzín, sleduj hladinu oleje a podle výsledku váhovou zkoušku v servisu, více najdeš v tomhle tématu http://forum.skodahome.cz/topic/120233-benzin-v-oleji-12-tsi/

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.