Zdenc Vloženo 10. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2015 Zdravím, nechal jsem si na Fabii měnit olej + filtr, neustále jsem ale pak nacházel pod autem kapky od oleje. Vrátil jsem se k mechanikovi, ten dal další nový filtr, ale problém nepřestal. Je možné, že jsem narazil na dva špatné díly po sobě, nebo může být problém jinde? Před výměnou oleje to nedělalo. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 10. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2015 dať origo filter a predtým vyskúšať či nie je povolená tá skrutka na ktorú sa filter nakrúca , v strede by mala mať imbus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 11. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2015 a jde olej primo z pod filtru oleje ? .... nemuzes dodat nejake foto ? o jakou znacku olej. filtru se jedna ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 11. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2015 a neteče šroub na vaně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 6. Září 2015 Sdílet Vloženo 6. Září 2015 to skorej,hlavne pri starom tesniacom krúžku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...