alberto Vloženo 2. leden 2010 Sdílet Vloženo 2. leden 2010 Mne robi nieco velmi podobne. Kupil som novu baterku a to iste. Vyskusal som inu novu a stale to iste. Najprv si zmeraj kludovy odber. Ale ta baterka sa ti nova zide tak ci tak. Mne nieco baterku vybija. Len neviem dojst na to ze co. Bolo by to jednoduche keby ju nieco vybijalo stale. To sa lahko hlada. No mne ju nieco vybija len sem tam. A to je dost komplikovane zmerat kedze merias a vsetko je v pohode. Tú batériu idem tak,či tak kúpiť.Je už slabá.Mám tiež obavy,že sa mi to bude opakovať.No uvidím a dám vedieť.Ešte budem merať kludovy odber. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alberto Vloženo 3. leden 2010 Sdílet Vloženo 3. leden 2010 Tak dnes som dopratal úplne novú batériu,a.......a problém pokračuje ďalej.Viete ešte mi niekto poradiť? Ďakujem za každú radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 3. leden 2010 Sdílet Vloženo 3. leden 2010 Dal jsi novou nabitou baterku a nenastartoval jsi? Starter se toci normalni rychlosti nebo uz je liny? hazi ti to pri startovani jiskru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 3. leden 2010 Sdílet Vloženo 3. leden 2010 (editace) alberto - To mas tie rady typu: Kup NOVU baterku a mas po problemoch... Neber kazdu radu ako spravnu. Aj 10 rocna baterka moze byz este dobra. Zalezi ako bolo o nu starane, co ju dobijalo a samozrejme znacka/podareny kus. Tak zmeraj kludovy odber. Skus bez radia a alarmu ak mas. Kedze ja s favom nejazdim cez zimu a odpociva v garazi, tak som moc nezistoval co ma vybija. Ale budem sa musiet dokopat. Pride jar a potom uz bude neskoro na hladanie chyb. Ale ked mne sa v takej zime nechceee... V mojom pripade sa to chova tak ako tebe. Dam aj novu nabitu baterku a nastartuje v pohode. Dalsi den tiez. Na treti tiez. Prejdem 10 km, vypnem a uz nenastartujem. Tvari sa to ako slaba baterka. Ledva pretoci. Najprv som myslel ze dobijanie. To som pomeral a preventivne vymenil regler. Nic sa tym nevyriesilo. Skusil som mat odpojene radio, ale kludovy odber sa nejak nezmenil. Zaujimave je ze sa dokaze vybit aj ked je iba odparkovane 2-3 dni. V kazdom pripade ked sa mi bude chciet do tej zimy nieco robit a nieco aj vyriesim tak ti dam vediet. Editováno: 3. leden 2010, autor: MAUpick Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 3. leden 2010 Sdílet Vloženo 3. leden 2010 (editace) Tak dnes som dopratal úplne novú batériu,a.......a problém pokračuje ďalej.Viete ešte mi niekto poradiť?Ďakujem za každú radu. Tu NOVU BATERKU daj nabit!!!! Stara baterka nestartovala na 4 den, A NOVA baterka vobec???? Editováno: 3. leden 2010, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 4. leden 2010 Sdílet Vloženo 4. leden 2010 Tak asi ked sa mu problem opakuje tak je to tak ako v prvom prispevku... Samozrejme ze novu baterku treba nabit, to vie myslim kazdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alberto Vloženo 4. leden 2010 Sdílet Vloženo 4. leden 2010 Stara baterka nestartovala na 4 den, A NOVA baterka vobec???? Nepochopil si ma ,na starej baterke som po 4 dnoch nenaštartoval.Teraz nemožem na nej natočiť motor ,už asi po necelých dvoch týždnoch.Vymenil som ju za novú,ale natočiť to stále nejde. Štartér točí ako blázon,palivo ide,iskra ide. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 4. leden 2010 Sdílet Vloženo 4. leden 2010 Zle nastaveny motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alberto Vloženo 4. leden 2010 Sdílet Vloženo 4. leden 2010 Meral som kludový odber prúdu,alarm som vypol.Ostalo pripojené len rádio a nameral som 100ma,neviem či jeto vela. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 4. leden 2010 Sdílet Vloženo 4. leden 2010 To je vela!!! Odpoj aj radio. Mas tam central???? el .okna???? mas tam aj zosilovace na hudbu????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alberto Vloženo 4. leden 2010 Sdílet Vloženo 4. leden 2010 To je vela!!! Odpoj aj radio. Mas tam central???? el .okna???? mas tam aj zosilovace na hudbu????? ak možeš daj mi t.č. do sz,zavolam ti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 4. leden 2010 Sdílet Vloženo 4. leden 2010 ALBERTO: Tu si precitaj TEMY: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=19805 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alberto Vloženo 19. leden 2010 Sdílet Vloženo 19. leden 2010 Nedá mi to aby som túto tému nedokončil.Odtiahol som to konečne kamarátovi do servisu.........a chybu mi odstránil.Celý tento problém bol v expanznej palivovej nádržke(neviem či som sa dobre vyjadril,je to tá malá nádobka na karburátore)Ešte som ju nemenil,prepojil mi ju na priamo.od vtedy nemám problém so štartovaním ani po 4 dnoch.(viac som neskúšal) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pirat4x4 Vloženo 20. Červen 2010 Sdílet Vloženo 20. Červen 2010 caute vsichni mam takovej problem s startovanim vo fovorite ked stocim klucikom tak jen toci toci a nic tak jsem skousel ci svicki hadzou iskru a nic po iskre ani stopi tak sem skusil ci ma civka prud no nic tak ja uz newim si rady kde bi mohla bit vada za odpvjedi dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan.34 Vloženo 21. Červen 2010 Sdílet Vloženo 21. Červen 2010 caute vsichni mam takovej problem s startovanim vo fovorite ked stocim klucikom tak jen toci toci a nic tak jsem skousel ci svicki hadzou iskru a nic po iskre ani stopi tak sem skusil ci ma civka prud no nic tak ja uz newim si rady kde bi mohla bit vada za odpvjedi dekuji skús či Ti ide prúd do cievky.Keď áno,tak je v háji cievka,alebo cievka v rozdelovači,alebo ta mala skrinka pri cievke,tuším sa to volá elektronicke zapaľovanie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ruzenka Vloženo 22. Červen 2010 Sdílet Vloženo 22. Červen 2010 Jestli po chvíli startování naskočí, tak je to špatná gumička v karburátoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pirat4x4 Vloženo 24. Červen 2010 Sdílet Vloženo 24. Červen 2010 jjejda wsetko bolo ok len bol preruseny kabel w spinacej skrinke som spojil a teraz to uz wali no kim som ho nasel to trwalo a ja som si tez myslel ze bude civka wadna no bola w poriadku:)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nrigo Vloženo 16. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2010 Mam problem s favoritom. Ked som vecer zaparkovaval auto tak vsetko v pohode bolo, ale rano som nevedel nastartovat. Len tocilo motor a nechcelo chytit. Som si najprv myslel ze to bude baterka, tak som poziadal kamosa, aby ma roztiahol a ja som zaradil rychlost aby naskocilo. Lenze ani to neslo. Motor sice nabehol, ale nedal sa udrzat. ked som mal na volnobehu a boli vysoke otazky a drzal plyn tak isiel, ale ked som sa chcel roznehnut tak ako keby nemal vykon a zdochinal mi.. ani na ten volnobeh nesiel poriadne, stale otacky klesali a klesali az motor zdochol, ani plyn nepomahal .. som skusil doplnit benzin a naliat tam velfobin koli vode, ale aj tak neslo. Tak som vycistil sviecky ale to tiez nepomohlo. ked som otvoril ten kryt a pozrel sa ci vstrekuje palivo do motoru tak aj napriek tomu, ze som stlacal plyn tak do motoru nic nestriekalo, co mi je cudne(neviem ci by malo, ale asi hej) .. neviete mi poradit kde moze byt problem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
darda Vloženo 16. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2010 (editace) podívej se na AC pumpu a palivovej filtr, někde to asi bude ucpaný, ohledně favoritů zkus www.skodafavorit.cz tam jsou nafáva přímo "vysazený" Editováno: 16. Prosinec 2010, autor: darda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nrigo Vloženo 16. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2010 Ok dakujem. Palivovy filter by mal byt v poriadku, lebo bolo vidiet, ako sa tam hybe benzin .. nastastie mam doma AC pumpu tak ju skusim zajtra vymenit .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nrigo Vloženo 3. leden 2011 Sdílet Vloženo 3. leden 2011 Len pre ostatnych napisem, ze ako sa to nakoniec vyriesilo, keby nahodou mal niekto taky isty problem.. Bol uvolneny rozdelovac.. tam skakal hocijak a preto islo tak cudne.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ReginaR Vloženo 24. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2011 Zdravim, mam pred 3 mesici kompletne prekontrolovany a serizeny Favorit, vymenene kde co (filtr, kabely, svicky, pojistky, vyfuk)... Vsechno bylo naprosto v pohode, ale posledni mesic stalo auto v garazi. Mela jsem problemy nastartovat, ale nakonec naskocilo (po prechlastani a kratsim odpocinku). Jenze po dojeti na misto B a zaparkovani venku, jsem druhy den uz proste nenastartovala. Presneji startovat se pokousi, ale nenaskoci. V baterce to neni, tu jsem vymontovala a dobila doma. Starter toci, zadny kabel nebo hadicka nikde viditelne neplanda, svicky jsem ocistila, vnitrek rozdelovace utrela od vlhkosti (dle rady). Netusim co s tim a jsem ve Francii, takze sehnat mechanika na favo je ponekud obtizne. Muzete mi nekdo poradit? A prosim, nejak lidsky, s podrobnym popisem rozeberu a slozim skoro cokoliv, ale v autech se opravdu nevyznam. predem diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 24. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2011 zacni kontrolou zapalovani, over si jestli inducka dava jiskru, tzn vysroubuj svicku, pripoj zpet na kabel, kostru svicky poloz na kovovou cast motoru a startuj, pokud bude davat jiskru, zamer se na karburator a privod paliva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 24. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2011 Mělo by sa začít tím, že se napíše, o jaký Favorit se jedná - jestli karbcový, nebo vstřikový. Nejdříve je potřeba zjistit, jestli po několika neúspěšných pokusech o natočení jsou nebo nejsou svíčky mokré od paliva - pokud jsou, je problém v zapalování, pokud jsou suché, je závada v přípravě směsi nebo dopravě paliva z nádrže. Palivo by měl umět zkontrolovat každý mechanik i nespecialista na škodovky. Karbíkový favorit má klasické membránové čerpadlo na boku bloku, bohužel už bez ruční páčky pro manuální napumpování (tu měla naposled "stará dobrá šáde"). Modernější vstřikové favority mají elektrické podávací čerpadlo v nádrži a na boku bloku mají jen zaslepenou obdélníkovou díru. Kontrola zapalování se dělá od indukční cívky/zapalovacího trafa - podle toho, jestli je fáčko 1) karbec = má kulatou indukčku vzhledově stejnou jako ve Š120 nebo 2) vstřik = má hranaté v černém plastu zalité zapalovací "trafo". Vytáhne se kabel ze středu víčka rozdělovače, konec se přidrží asi 1,5mm od kostry (čehokoliv kovového v motorovém prostoru) a pomocník za volantem zkusí zastartovat - zapalování musí dávat jiskry. Pozor na manipulaci v tomto stavu, Favorit jakékoliv verze dává na zapalování nejméně 10-12kV a to už je pořádná pecka, když to jednoho "KOPNE"! Pokud kabel jiskru nedává, je vadný právě ten zdroj vn (indukčka nebo trafo) anebo do zapalování nejdou impulsy od čidla - to je taková kostička v rozdělovači, kolem které se otáčí speciální 4ramenný magnet ve tvaru kříže. Vždycky když kolem snímače proběhne jedno rameno kříže, snímač dá impuls který "odpálí" vn výboj na výstupu indukční cívky/trafa. Ty snímače dost odcházely a opravit se to nedá jinak než výměnou, stejně tak pokud je vadný zdroj vn (indukční cívka/trafo). Pokud na výstupu z indukční cívky vn je, je dalším možným zdrojem poruch víčko rozdělovače nebo palec. Pouhé odstranění vlhkosti nepomůže, jestli už je na nějakém povrchu zvenku nebo i zevnitř víčka nebo na palci vypálená vodivá cestička od předchozího svodu vn po nečistotě. Může být i přerušený odrušovací odpor v palci. Víčko je potřeba demontovat, vymýt celé benzínem (stačí ten z kanystru nebo obyčejný technický) a prohlédnout, jestli někde nejsou černé cestičky spojující vývody vn s tělesem rozdělovače = svody vn na kostru. Dočasně se dají opravit poctivým vyškrábáním nebo vybroušením až do "živého masa" = do nezuhelnatělého bakelitu, definitivní opravou je ale výhradně výměna víčka za nové. To samé platí i pro palec. Důležité taky je pořadí, ve kterém jednotlivé svíce dostávají vn impuls - aby jiskřily v okamžiku, kdy je kolem svíce připravená stlačená směs a ne jindy. To pořadí je 1 - 3 - 4 - 2, první válec má kabel zapojený do víčka rozdělovače tam, kde by byla číslice 2 na hodinovém ciferníku - při pohledu na motor zpředu od masky. Kabely a svíce už měněné jsou, tam by problém být neměl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ReginaR Vloženo 24. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2011 Pavel: neni mi uplne jasne, jak mam startovat a sledovat jiskru co hazi svicka (kostra svicky je ta kovova cast????) pres otevrenou kapotu jaksi do motoru nevidim... Na to budu muset nekde uhnat nejakeho cloveka, ze... Ekkar: o jaky farovit.... ehm... nemam nejmensi tuseni. Je z 91 v technicaku je Skoda 135l TMBACA200. Svicky jsou mokre od paliva. Ja manualni packu na pumpovani paliva mam! tak nejak v predu.... A i ji pouzivam, ale tentokrat to nejak nepomohlo... Co je indukcni civka nebo zapalovaci trafo? Kazdopadne nic hranateho cerneho plastoveho pobliz motoru nemam, takze tam budu mit nejsip tu civku - myslis to cemu laicky rikam zozdelovac?.... Rozdelovac poznam, ale kabelu je tam 5, je jedno ktery pouziju? (tedy predpokladam, ze ne ten co jde ze starteru). Takze az seznu nejakeho dobrovolnika, pustim se do pokusi se svickami, zatim zkusim to ostatni. DIKY Vymyti vicka zvladnu... Kabely zapojoval mechanik, ja je prepojovala po jednom, takze jsem je nemohla prohodit, tam snad chyba nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.